Og ude 2 mål mod Esbjerg i dag. Dreyer bragte Esbjerg i front.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Det er meget svært at bedømme Lindegaards reelle niveau efterhånden, det må det også være for OB, men hvis man kan få ham ind på en rimelig aftale økonomisk, har han i hvert fald noget af den indstilling og uadvendthed der kunne gøre ham til en leder og en kulturbærer, der på alle måder vil gøre OB mere interessant. Men det er selvfølgelig svært, når vi ikke kender alternativerne.
Men mon ikke JH og Kent går ned af den sædvanlige rute, og at vores 1. keeper hedder Mikkel Andersen i næste sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er meget svært at bedømme Lindegaards reelle niveau efterhånden, det må det også være for OB, men hvis man kan få ham ind på en rimelig aftale økonomisk, har han i hvert fald noget af den indstilling og uadvendthed der kunne gøre ham til en leder og en kulturbærer, der på alle måder vil gøre OB mere interessant. Men det er selvfølgelig svært, når vi ikke kender alternativerne.
Men mon ikke JH og Kent går ned af den sædvanlige rute, og at vores 1. keeper hedder Mikkel Andersen i næste sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægTror at JH overrasker via hans enorme netværk og bringer en målmand langt over superliga niveau. Han skulle hedde noget i stil med Koval eller noget i den stil.
Den diskussion er vist set før.
Vi har Oliver Christensen og Thomas Mikkelsen (enten som overgangsfigur/eller som back-up), og yderligere er der andre i pipelinen på U-holdene.
Lars Høgh startede i sin tid også som 18-årig/19-årig.
Hvis de ikke kan få chancen, hvorfor så på kontrakt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægTror at JH overrasker via hans enorme netværk og bringer en målmand langt over superliga niveau. Han skulle hedde noget i stil med Koval eller noget i den stil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægHvad skal vi med en ny målmand?
Vi har Oliver Christensen og Thomas Mikkelsen (enten som overgangsfigur/eller som back-up), og yderligere er der andre i pipelinen på U-holdene.
Hvis de ikke kan få chancen, hvorfor så på kontrakt?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægHvad skal vi med en ny målmand?
Hvis de ikke kan få chancen, hvorfor så på kontrakt?
Oliver er stadig meget ung, han blev først 19 for to uger siden, og med tanke på, at han ikke rigtigt har været med inde omkring kamptruppen endnu, og hvor langsom man har været til at indfase Eskesen, der i øvrigt kun er 6 dage ældre, så har jeg svært ved at forestille mig, at man ser ham som 1. keeper til sommer. Om det så er en rigtig eller forkert beslutning, er en helt anden diskussion.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg ved ikke om Oliver er klar, men hvor længe regner du i så fald med, at Mikkelsen skal stå som overgangsfigur? 6 måneder, 12 måneder, 18 måneder? Jeg må bare sige, at hvis man har ambitioner om at skulle spille med i den bedre halvdel i ligaen, så er det useriøst at have Thomas Mikkelsen som førstekeeper. At gå fra at have en af ligaens bedste til en af ligaens ringeste, vil helt sikkert ende med at koste en point, og når det ikke en gang er en keeper vi kan forvente vil udvikle sig, kan jeg slet ikke se meningen med det.
Oliver er stadig meget ung, han blev først 19 for to uger siden, og med tanke på, at han ikke rigtigt har været med inde omkring kamptruppen endnu, og hvor langsom man har været til at indfase Eskesen, der i øvrigt kun er 6 dage ældre, så har jeg svært ved at forestille mig, at man ser ham som 1. keeper til sommer. Om det så er en rigtig eller forkert beslutning, er en helt anden diskussion.
Hvis Oliver er god nok, og det blot er den manglende erfaring og hans alder, der er en hæmsko, så foretrækker jeg, at de smider ham for løverne, og så man han lave de fejl, som en ung spiller laver. Personligt ville jeg elske at have en ny ung OB'er i buret.
Comment
Comment