Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Og ude 2 mål mod Esbjerg i dag. Dreyer bragte Esbjerg i front.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Og ude 2 mål mod Esbjerg i dag. Dreyer bragte Esbjerg i front.
      Og Ogude lavede to kasser for Vendsyssel.

      Comment


        #48
        :), det var egentlig det jeg skrev, men min stavekontrol lavede det om til og ude, istedet for Ogude

        Comment


          #49
          Lindegaard forlænger med Burnley... Så han må være ude af billedet hvis Myse smutter i det kommende vindue.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            Hvad skal vi dog også med ham? Der må være andre yngre og meget bedre end Lindegaard...

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
              Hvad skal vi dog også med ham? Der må være andre yngre og meget bedre end Lindegaard...
              Enig...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Lindegaard forlænger med Burnley... Så han må være ude af billedet hvis Myse smutter i det kommende vindue.
                Der er bare nogle mennesker der ikke får nok ud af sit talent.

                Comment


                  #53
                  Det er meget svært at bedømme Lindegaards reelle niveau efterhånden, det må det også være for OB, men hvis man kan få ham ind på en rimelig aftale økonomisk, har han i hvert fald noget af den indstilling og uadvendthed der kunne gøre ham til en leder og en kulturbærer, der på alle måder vil gøre OB mere interessant. Men det er selvfølgelig svært, når vi ikke kender alternativerne.

                  Men mon ikke JH og Kent går ned af den sædvanlige rute, og at vores 1. keeper hedder Mikkel Andersen i næste sæson.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Det er meget svært at bedømme Lindegaards reelle niveau efterhånden, det må det også være for OB, men hvis man kan få ham ind på en rimelig aftale økonomisk, har han i hvert fald noget af den indstilling og uadvendthed der kunne gøre ham til en leder og en kulturbærer, der på alle måder vil gøre OB mere interessant. Men det er selvfølgelig svært, når vi ikke kender alternativerne.

                    Men mon ikke JH og Kent går ned af den sædvanlige rute, og at vores 1. keeper hedder Mikkel Andersen i næste sæson.
                    Tror at JH overrasker via hans enorme netværk og bringer en målmand langt over superliga niveau. Han skulle hedde noget i stil med Koval eller noget i den stil.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Tror at JH overrasker via hans enorme netværk og bringer en målmand langt over superliga niveau. Han skulle hedde noget i stil med Koval eller noget i den stil.
                      Hvad skal vi med en ny målmand?
                      Den diskussion er vist set før.
                      Vi har Oliver Christensen og Thomas Mikkelsen (enten som overgangsfigur/eller som back-up), og yderligere er der andre i pipelinen på U-holdene.
                      Lars Høgh startede i sin tid også som 18-årig/19-årig.
                      Hvis de ikke kan få chancen, hvorfor så på kontrakt?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Tror at JH overrasker via hans enorme netværk og bringer en målmand langt over superliga niveau. Han skulle hedde noget i stil med Koval eller noget i den stil.
                        Koval var vel netop en ret sindssyg transfer i forhold til den netop krævede netværk og at hans tidligere potentiale gjorde at man forventede en del mere?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                          Hvad skal vi med en ny målmand?
                          Den diskussion er vist set før.
                          Vi har Oliver Christensen og Thomas Mikkelsen (enten som overgangsfigur/eller som back-up), og yderligere er der andre i pipelinen på U-holdene.
                          Lars Høgh startede i sin tid også som 18-årig/19-årig.
                          Hvis de ikke kan få chancen, hvorfor så på kontrakt?
                          Enig .. knæk de curlingkoste og lad vores unge spille ..
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Enig .. knæk de curlingkoste og lad vores unge spille ..
                            Kunne fint acceptere at man ved salg af Gryte sagde at man ville satse på Oliver og Mikkelsen.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                              Hvad skal vi med en ny målmand?
                              Den diskussion er vist set før.
                              Vi har Oliver Christensen og Thomas Mikkelsen (enten som overgangsfigur/eller som back-up), og yderligere er der andre i pipelinen på U-holdene.
                              Lars Høgh startede i sin tid også som 18-årig/19-årig.
                              Hvis de ikke kan få chancen, hvorfor så på kontrakt?
                              Jeg ved ikke om Oliver er klar, men hvor længe regner du i så fald med, at Mikkelsen skal stå som overgangsfigur? 6 måneder, 12 måneder, 18 måneder? Jeg må bare sige, at hvis man har ambitioner om at skulle spille med i den bedre halvdel i ligaen, så er det useriøst at have Thomas Mikkelsen som førstekeeper. At gå fra at have en af ligaens bedste til en af ligaens ringeste, vil helt sikkert ende med at koste en point, og når det ikke en gang er en keeper vi kan forvente vil udvikle sig, kan jeg slet ikke se meningen med det.

                              Oliver er stadig meget ung, han blev først 19 for to uger siden, og med tanke på, at han ikke rigtigt har været med inde omkring kamptruppen endnu, og hvor langsom man har været til at indfase Eskesen, der i øvrigt kun er 6 dage ældre, så har jeg svært ved at forestille mig, at man ser ham som 1. keeper til sommer. Om det så er en rigtig eller forkert beslutning, er en helt anden diskussion.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg ved ikke om Oliver er klar, men hvor længe regner du i så fald med, at Mikkelsen skal stå som overgangsfigur? 6 måneder, 12 måneder, 18 måneder? Jeg må bare sige, at hvis man har ambitioner om at skulle spille med i den bedre halvdel i ligaen, så er det useriøst at have Thomas Mikkelsen som førstekeeper. At gå fra at have en af ligaens bedste til en af ligaens ringeste, vil helt sikkert ende med at koste en point, og når det ikke en gang er en keeper vi kan forvente vil udvikle sig, kan jeg slet ikke se meningen med det.

                                Oliver er stadig meget ung, han blev først 19 for to uger siden, og med tanke på, at han ikke rigtigt har været med inde omkring kamptruppen endnu, og hvor langsom man har været til at indfase Eskesen, der i øvrigt kun er 6 dage ældre, så har jeg svært ved at forestille mig, at man ser ham som 1. keeper til sommer. Om det så er en rigtig eller forkert beslutning, er en helt anden diskussion.
                                Er Mikkelsen virkelig så dårlig? Jeg husker ham da ellers som en ganske habil keeper - og hvis det er for at modne Oliver i 6 måneder, synes jeg det ville være tåbeligt at smide penge efter endnu en keeper.

                                Hvis Oliver er god nok, og det blot er den manglende erfaring og hans alder, der er en hæmsko, så foretrækker jeg, at de smider ham for løverne, og så man han lave de fejl, som en ung spiller laver. Personligt ville jeg elske at have en ny ung OB'er i buret.

                                Comment

                                Working...
                                X