Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Jeg vil sætte mine hårdt tjente penge på at han spiller i Horsens næste sæson
    Han vil passe perfekt ind i spillestilen i Horsens

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Vi hentede deres topscorer som de gerne ville forlænge med. Dine holdninger står for din egen regning ...
      Ja tak beholder gerne mine holdninger , behøver ikke andre til at fortælle min hvad jeg skal mene og forlanger ikke andre skal mene det samme .

      Ja vi lokkede Helenius hertil ved at byde 50% mere i løn end SIF ville give ham .
      I SIF ville han være langt mere sikker på spilletid end han er/ville være i OB, så penge lokkede muligvis mere end spilletid ;-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Hvorfor er det pinligt?
        Syntes det er pinligt vi er sunket så dybt at vi kun via voldsom overbud på lønnen kan tiltrække spillere fra klubber som SIF og Sønderjyske .,
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Syntes det er pinligt vi er sunket så dybt at vi kun via voldsom overbud på lønnen kan tiltrække spillere fra klubber som SIF og Sønderjyske .,
          Kløve så det som et skridt op at skifte til OB. Ellers kunne han jo vælge at forlænge med sønderjyske.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Kløve så det som et skridt op at skifte til OB. Ellers kunne han jo vælge at forlænge med sønderjyske.
            Det er jo glimrende for ham. Man kan så også være lidt fræk at spørge om, på hvilke punkter OB lige nu er et skridt op ift. SønderjyskE, udover en højere løn måske.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det er jo glimrende for ham. Man kan så også være lidt fræk at spørge om, på hvilke punkter OB lige nu er et skridt op ift. SønderjyskE, udover en højere løn måske.
              Ja det kan du jo så sidde lidt og tænke over

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Ja det kan du jo så sidde lidt og tænke over
                Alle jer der tilsyneladende kender lønforholdene i OB har vist glemt at Kløve ved hans start i OB sagde at “alle tror det er p.gr.a. lønnen .. intet er mere forkert”
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Alle jer der tilsyneladende kender lønforholdene i OB har vist glemt at Kløve ved hans start i OB sagde at “alle tror det er p.gr.a. lønnen .. intet er mere forkert”
                  Så SønderjyskE bød over, men Kløve ville hellere til OB, fordi at de jo åbenlyst præsterer bedre sportsligt og har mange flere tilskuere? Jo, det giver da meget god mening.

                  https://www.youtube.com/watch?v=odwfLauwZmQ

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Så SønderjyskE bød over, men Kløve ville hellere til OB, fordi at de jo åbenlyst præsterer bedre sportsligt og har mange flere tilskuere? Jo, det giver da meget god mening.

                    https://www.youtube.com/watch?v=odwfLauwZmQ
                    Potentialet i OB som klub og by er vel alt andet større end Sønderjyske? Jeg tror heller ikke nødvendigvis det er fordi at han er kommet til OB på en sulteløn, men i forhold til det interview som Mediano lavede med Haysen lød det da til at de strækte sig ret langt, så tror skam heller ikke at vi nødvendigvis har ligget så langt fra deres tilbud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Alle jer der tilsyneladende kender lønforholdene i OB har vist glemt at Kløve ved hans start i OB sagde at “alle tror det er p.gr.a. lønnen .. intet er mere forkert”
                      At det ikke er p.g.a. lønnen, betyder jo ikke at den ikke er højere i OB ...
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Potentialet i OB som klub og by er vel alt andet større end Sønderjyske? Jeg tror heller ikke nødvendigvis det er fordi at han er kommet til OB på en sulteløn, men i forhold til det interview som Mediano lavede med Haysen lød det da til at de strækte sig ret langt, så tror skam heller ikke at vi nødvendigvis har ligget så langt fra deres tilbud.
                        Potentiale er komplet underordnet hvis dem der er ansat til at forløse det ikke aner, hvad de laver.

                        Hvad nummer var det lige SønderjysKe blev I forrige sæson og var de ikke i mesterskabsslutspillet i sidste sæson og har kun tabt 1 ud af de sidste 17 møder mod os?

                        Hvis man på baggrund af dét vælger OB er man jo komplet idiot. Selvfølgelig var det den højere løn.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Potentiale er komplet underordnet hvis dem der er ansat til at forløse det ikke aner, hvad de laver.

                          Hvad nummer var det lige SønderjysKe blev I forrige sæson og var de ikke i mesterskabsslutspillet i sidste sæson og har kun tabt 1 ud af de sidste 17 møder mod os?

                          Hvis man på baggrund af dét vælger OB er man jo komplet idiot. Selvfølgelig var det den højere løn.

                          MvH ChrisOB
                          Selvfølgelig er potentialet da ikke ligegyldigt i forhold til hvilken klub du vil til. Der er vel en grund til at spillere forlader Leicester på trods af et mesterskab. Det er da at ignorere de mekanismer der nu engang er i fodbold, og det vil da umiddelbart være lettere at blive solgt til udlandet fra OB da OB bare har et større navn end Sønderjyske har. Derudover er organisationen i OB også klart mere rutineret og på plads.
                          Og jeg kan godt se at nu kommer jeg igen til at at snakke nuancer og det er jo klart forkert, men at konkludere der umuligt kan være andre grunde end penge til at vælge OB over Silkeborg eller Sønderjyske er jo bare at undlade at kigge på realiteterne.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Selvfølgelig er potentialet da ikke ligegyldigt i forhold til hvilken klub du vil til. Der er vel en grund til at spillere forlader Leicester på trods af et mesterskab. Det er da at ignorere de mekanismer der nu engang er i fodbold, og det vil da umiddelbart være lettere at blive solgt til udlandet fra OB da OB bare har et større navn end Sønderjyske har. Derudover er organisationen i OB også klart mere rutineret og på plads.
                            Og jeg kan godt se at nu kommer jeg igen til at at snakke nuancer og det er jo klart forkert, men at konkludere der umuligt kan være andre grunde end penge til at vælge OB over Silkeborg eller Sønderjyske er jo bare at undlade at kigge på realiteterne.
                            Nej, det er at være realistisk og ikke lede efter nuancer, hvor der ikke er nogen. Nogle gange er en spade altså en spade, uanset om du så forsøger at fortælle mig om dens farver, dens pris eller skaft. Jeg gentager: Selvfølgelig var det pengene, der afgjorde at Kløve tog til OB. Mit gæt eller vel lige så godt som dit?

                            MvH ChrisOB
                            Last edited by ChrisOB; 30-04-2018, 22:50.
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Nej, det er at være realistisk og ikke lede efter nuancer, hvor der ikke er nogen. Nogle gange er en spade altså en spade, uanset om du så forsøger at fortælle mig om dens farver, dens pris eller farve. Jeg gentager: Selvfølgelig var det pengene, der afgjorde at Kløve tog til OB. Mit gæt eller vel lige så godt som dit?

                              MvH ChrisOB
                              Selvfølgelig er dit gæt lige så godt, men du gætter jo ikke. Du konstaterer. Sætningen omkring at Kløve må være komplet idiot hvis han har valgt for andet end penge har da intet med et gæt at gøre. Men umiddelbart har Kløve sagt at det ikke var pengene, og selvfølgelig skal han sige det. Men potentialet er objektivt større i OB da pengene er større.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Selvfølgelig er dit gæt lige så godt, men du gætter jo ikke. Du konstaterer. Sætningen omkring at Kløve må være komplet idiot hvis han har valgt for andet end penge har da intet med et gæt at gøre. Men umiddelbart har Kløve sagt at det ikke var pengene, og selvfølgelig skal han sige det. Men potentialet er objektivt større i OB da pengene er større.
                                Okay, you got me. Jeg synes mit gæt er mere kvalificeret end dit, derfor konstaterer jeg.

                                Og som jeg skrev tidligere: Det er da ligegyldigt om et potentiale er objektivt større, hvis den anden klub, objektivt, har klaret sig meget bedre de to foregående sæsoner og i de indbyrdes opgør.

                                Hvis dem der er ansat til at forløse potentialet, tilsyneladende, ikke kan finde ud af det, mens andre med det, du så mener er objektivt set mindre potentiale klarer sig bedre end deres potentiale så burde berettige i forhold til vores, så giver jeg ikke fem flade ører for begrebet "potentiale".

                                Indtil man forløser det er det hele bare ren teori, og i sport vinder man ikke noget i teorien. Der vinder man noget.

                                Derfor er det, objektivt set, korrekt for mig at antage at nogen skulle være komplet idiot, hvis man valgte en klub, der de sidste 2 år IKKE har vundet sølv og været en tur i mesterskabsslutspillet samt været mere eller mindre overlegen i de indbyrdes opgør, over én der har.

                                Så mit gæt, som det stadig er, synes jeg er mere kvalificeret end dit. Rent fodbold logisk: Det var pengene, der er større i Odense, der gjorde udslaget.

                                Nøjagtigt som jeg tror tilfældet er med Henrik Hansen, der tager samme tur til Odense til sommer.

                                Du skal heller ikke blive overrasket, hvis SønderjyskE kommer ét skridt længere end os i dette slutspil. Fordi sønderjyderne har noget, som vores klub i den grad mangler, og som jeg tror er grunden til, at de generelt klarer sig bedre end os: Kultur. Sammenhæng i truppen i forhold til klubbens DNA, kombineret med bedre træningsforhold og folk, der er bedre til at få mere ud af lidt.

                                Alverdens potentiale er ligegyldigt hvis stortalentet æder burgere og fritter og tror potentialet i sig selv er nok.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X