Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja ok, jeg læste ikke lige resten af beskrivelsen.

    Comment


      Hvor bliver han af?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af phaud Se indlæg
        Hvor bliver han af?
        Jeg tænkte det samme. Det ender sikkert som en JH klassiker “Vi var lige ved og næsten.”

        Comment


          En Google translate fra del hollandske medie DUIC: Ramon Leeuwin fortsætter sin karriere i udlandet. FC Utrecht bekræfter, at den har indgået en aftale med en udenlandsk klub, men kan endnu ikke sige med hvilken klub. Leeuwin mangler blot at nå til enighed med sin eventuelle nye arbejdsgiver.

          Ifølge insidere er det danske Odense BK. Leeuwin er rejst til den tredjestørste by i Danmark for at forhandle en kontrakt og til lægeundersøgelse.Efter seks runder i Superliga er den tredobbelte nationale mester sidste med to uafgjorte og fire nederlag.Cheftræner Jakob Michelsen ser en defensiv forstærkning med Leeuwin velkommen.
          Last edited by phaud; 21-08-2018, 15:32.

          Comment


            Har vi ikke en spion i Ådalen?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af phaud Se indlæg
              Har vi ikke en spion i Ådalen?
              Du smutter bare ned i Ådalen og spoinerer
              siden 1887

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                https://twitter.com/obstemmer/status...00631104794624

                Ikke lige den type jeg havde drømt om, hvis det der skal stå til troende. Synes allerede vi har den type x2 i Tverskov og Ludwig, nu mangler vi sådan set bare en rigtigt stærk duelspiller der kan gå forrest og tage modstanderens mest fysisk stærke angriber væk, samt være et våben på dødbolde.
                Jeg må indrømme, at jeg har været skuffet over Ludwig, som så stærk og sikker ud i Horsens, men som har virket langt ude af sin comfortzone i OB. Det kan være, at det handler om tilvænning - det håber jeg da. KEP virker også som én, der synger på sidste vers. Jeg ville nok også ønske mig lidt mere pondus i forsvaret, hvis jeg var træner; og en bedre spillende forsvarer laver også færre fejl.

                Comment


                  Ludwig er og bliver bedre uden KEP.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Synes det går den rigtige vej med Ludwig. Der var lidt i træningskampen mod Roskilde i forbindelse med et mål. I Vendsyssel spillede han pænt skidt, men det er da gået fremad siden og nu går det da meget fint synes jeg.

                    Edit: Men enig i, at det er lidt pudsigt vi ikke hører om Ramon Leeuwin.
                    Last edited by Polle; 21-08-2018, 18:08.

                    Comment


                      Gik der ikke også et par dage fra vi hørte om Mande til den blev officiel?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Ludwig er og bliver bedre uden KEP.
                        Var det ikke også sådan med Tingager, at han spillede væsentligt bedre, når han spillede med Tverskov end med KEP? Især i begyndelsen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                          Var det ikke også sådan med Tingager, at han spillede væsentligt bedre, når han spillede med Tverskov end med KEP? Især i begyndelsen?
                          For mig virker det også som om, at problemet er KEP og ikke (i lige så høj grad) Ludwig. Han skal vænne sig til en ny måde at spiller centerforsvar, og det har bare ikke fungeret med KEP ved siden af. Jeg er sikker på, at det bliver rigtig fint med Tverskov og Ramon/Lund/en tredje.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            For mig virker det også som om, at problemet er KEP og ikke (i lige så høj grad) Ludwig. Han skal vænne sig til en ny måde at spiller centerforsvar, og det har bare ikke fungeret med KEP ved siden af. Jeg er sikker på, at det bliver rigtig fint med Tverskov og Ramon/Lund/en tredje.
                            Tror du Tverskov bliver i forsvaret? Tror stadig at han bliver rykket tilbage på midtbanen og så Lund/Ludwig/Leeuwin er bagkæden

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                              Tror du Tverskov bliver i forsvaret? Tror stadig at han bliver rykket tilbage på midtbanen og så Lund/Ludwig/Leeuwin er bagkæden
                              Jeg tror han bliver i forsvaret. Især når JJT bliver klar igen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Jeg tror han bliver i forsvaret. Især når JJT bliver klar igen.
                                Det både tror og håber jeg, det er hans bedste position, og der han er "opdraget" til at spille.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X