Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nogen der ved hvilket forsvarssystem system de spiller i Utrecht?

    Comment


      https://twitter.com/obstemmer/status...00631104794624

      Ikke lige den type jeg havde drømt om, hvis det der skal stå til troende. Synes allerede vi har den type x2 i Tverskov og Ludwig, nu mangler vi sådan set bare en rigtigt stærk duelspiller der kan gå forrest og tage modstanderens mest fysisk stærke angriber væk, samt være et våben på dødbolde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Meget rigtigt set af JM at hente en stærk central forsvarer ind til erstatning for en KEP, som har været ringe siden november. Jeg er ligeglad med, hvor sjov han har været på twitter, han har reelt set kun præsteret godt i 4 måneder for OB, resten har været sløjt, og på det seneste nærmest skandaløst.
        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
        Enig, og med en til tider skidt attitude ift hans hverv som anfører.

        Godt, hvis vi ikke skal bruge en halv sæson på at den nye træner kan vurdere de eksisterende spillere
        satme en dyr mand at have siddende på bænken i 10 måneder...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
          Enig, og med en til tider skidt attitude ift hans hverv som anfører.

          Godt, hvis vi ikke skal bruge en halv sæson på at den nye træner kan vurdere de eksisterende spillere
          Endnu en af Kents tossestreger, at gøre den mand til anfører. Reelt fandt Kent jo aldrig et holdbart hierarki på holdet, eller fandt den nødvendige indstilling frem i spillerne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            satme en dyr mand at have siddende på bænken i 10 måneder...
            Det er dyrt at tage dårlige beslutninger, men endnu dyrere at stå ved dem.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              https://twitter.com/obstemmer/status...00631104794624

              Ikke lige den type jeg havde drømt om, hvis det der skal stå til troende. Synes allerede vi har den type x2 i Tverskov og Ludwig, nu mangler vi sådan set bare en rigtigt stærk duelspiller der kan gå forrest og tage modstanderens mest fysisk stærke angriber væk, samt være et våben på dødbolde.
              Ja det lyder han desværre ikke til at være. Men jeg er positiv og tænker at give ham en i hvad sagde jeg tråden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nogen der ved hvilket forsvarssystem system de spiller i Utrecht?
                Ser ud til, at de har spillet med 4-mand i langt de fleste kampe. De slog umiddelbart om til 3-mand i en udekamp mod Ajax, hvor de vandt, og kørte det videre i de næste tre kampe, hvorefter de gik tilbage til 4-mands resten af sæsonen. Går man et par sæsoner tilbage ser det ud til, at de kørte lidt oftere med 3-mand, så det er næppe helt fremmed for ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Det er dyrt at tage dårlige beslutninger, men endnu dyrere at stå ved dem.
                  Det 3. År i kontrakten skulle have været options. Jeg kan godt lide KEP og håber han tager degraderingen med oprejst pande.
                  Men hans dage i OB er nok ved at være talte

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Ser ud til, at de har spillet med 4-mand i langt de fleste kampe. De slog umiddelbart om til 3-mand i en udekamp mod Ajax, hvor de vandt, og kørte det videre i de næste tre kampe, hvorefter de gik tilbage til 4-mands resten af sæsonen. Går man et par sæsoner tilbage ser det ud til, at de kørte lidt oftere med 3-mand, så det er næppe helt fremmed for ham.
                    Lyder fint. Vi må se om det koster Lund pladsen eller om Tverskov rykkes op på midten igen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja det lyder han desværre ikke til at være. Men jeg er positiv og tænker at give ham en i hvad sagde jeg tråden
                      Jeg synes også det ser interessant ud, selvom det ærgrer mig lidt, at vi øjensynligt bruger en del penge på spillere +30. Såfremt han ikke får en 4-års eller et eller andet vanvittigt, så er jeg også moderat

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Jeg synes også det ser interessant ud, selvom det ærgrer mig lidt, at vi øjensynligt bruger en del penge på spillere +30. Såfremt han ikke får en 4-års eller et eller andet vanvittigt, så er jeg også moderat
                        Mon ikke det bliver en 3 årig?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mon ikke det bliver en 3 årig?
                          Jo givetvis, især når han har 2 tilbage i Utrecht i forvejen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jo givetvis, især når han har 2 tilbage i Utrecht i forvejen.
                            Præcis. Tænker han koster et par millioner og så bliver han en af de løntunge ala KEP kontrakt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              https://twitter.com/obstemmer/status...00631104794624

                              Ikke lige den type jeg havde drømt om, hvis det der skal stå til troende. Synes allerede vi har den type x2 i Tverskov og Ludwig, nu mangler vi sådan set bare en rigtigt stærk duelspiller der kan gå forrest og tage modstanderens mest fysisk stærke angriber væk, samt være et våben på dødbolde.
                              Det ene udelukker vel ikke det andet. Kees Luijck er også god med bolden og har spillet midtbane, men er dødboldsstærk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Det ene udelukker vel ikke det andet. Kees Luijck er også god med bolden og har spillet midtbane, men er dødboldsstærk.
                                Men nu går lige den her beskrivelse jo på, at han mangler lidt vilje og power i duellerne, og det er sådan set det jeg efterspørger mest. Så kan det godt være han placerer sig godt på dødbolde, men det er nu stadig mere defensiven jeg er nervøs for. Aner ikke hvorvidt det overhovedet er en valid beskrivelse, men som sagt, så synes jeg at det oplagte supplement til Tverskov og Ludwig er en stærk duelspiller, og så behøver han ikke nødvendigvis at være så god på bolden. Det håber jeg i hvert fald på vi får.

                                Comment

                                Working...
                                X