Oprindeligt indsendt af Shots
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægKan også godt huske at Sanneh var nævnt herinde og sikkert også mange andre steder, men tror bare der var et prisskilt eller andet der gjorde at andre klubber ikke hentede ham. Var det ikke også omkring Eddie Gomes Var blevet solgt til Kina? Så Horsens har måske kunnet forlange lidt mere.
Og så er der ingen tvivl om at for JH har det betydet meget at fodbold delen som minimum har gået i nul, og der kan der ligge en kritik af at vi har sparet os ned i et hul, om den så skal pege på JH eller bestyrelsen eller en mudret blanding skal jeg ikke kunne sige. Og så den ******* kommunikation. Men synes man skal pege de ting ud og sige at det her er ikke godt nok, der skal vi forbedre os markant istedet for at vi ikke købte Sanneh, som vi reelt ikke ved hvor muligt det var.
Vil bare lige smide et + for dit indlæg.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Shots Se indlægIntet decideret rygte, men observation til dagens træning i Ådalen. Hollandsk Audi spottet kommen kørerende omkring 10:50 idag og parkerede på p-pladsen! Det sker sikkert tit eller?Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Heller ikke noget rygte, men når folk nu snakker Douglas, hvad så med ham Martin Koch Helstad fra HB Køge???
Født: 5. juli 1989
Højde og vægt: 192 cm / 85 kg.
Pt. topscorer i 1. division med 5 mål i 4 kampe
15/16 sæsonen - 7 mål (FC Helsingør)
16/17 sæsonen - 6 mål (FC Helsingør)
17/18 sæsonen - 17 mål (HB Køge)
Holbæk stats (2.div): 3 sæsoner - 61 mål
Helsingør Stats: 3 sæsoner - 30 mål
HB Køge Stats: 37 kampe - 22 mål
I øvrigt kan der henvises til denne side, som jeg ikke kender pålideligheden af, men hvis den er bare nogenlunde korrekt er hans scoringssnit jo for vild: https://www.flashscore.dk/spiller/he...koch/v9OnYUn5/Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægHeller ikke noget rygte, men når folk nu snakker Douglas, hvad så med ham Martin Koch Helstad fra HB Køge???
Født: 5. juli 1989
Højde og vægt: 192 cm / 85 kg.
Pt. topscorer i 1. division med 5 mål i 4 kampe
15/16 sæsonen - 7 mål (FC Helsingør)
16/17 sæsonen - 6 mål (FC Helsingør)
17/18 sæsonen - 17 mål (HB Køge)
Holbæk stats (2.div): 3 sæsoner - 61 mål
Helsingør Stats: 3 sæsoner - 30 mål
HB Køge Stats: 37 kampe - 22 mål
I øvrigt kan der henvises til denne side, som jeg ikke kender pålideligheden af, men hvis den er bare nogenlunde korrekt er hans scoringssnit jo for vild: https://www.flashscore.dk/spiller/he...koch/v9OnYUn5/
Flashscore tæller ikke alle kampe med i de lavere divisioner.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægKan nogle bekræfte en spillerpræsentation kl 18.45 i fanzonen? Iflg OB på Instagram. Er det ment som at spillerne kigger forbi eller ny spiller?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Martin Koch er i mine øjne et uambitiøst projekt, han har intet videresalgspotentiale og har ikke banket kasser ind på stribe i 1.div. Hvis man skulle hente en spiller på den alder, vil jeg mene at man skal og score et ligeså stort antal (eller i omegn) som Mart Lieder gjorde i den hollandske 2. div før han røg til Sønderjydske. MK kunne være et fint switch i forhold til Festersen, men ellers ikke.
Til gengæld vil jeg anbefale at kigge på den Færørske liga, topscoreren, Adrian Justinussen, er 20 år gammel og har et snit på 0,9 mål pr kamp. Stik ham en prøvetræning.
https://www.transfermarkt.com/adrian...spieler/332823
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg12 dage tilbage af vinduet. Begynder mere og mere at frygte JH ikke lykkedes med noget
Nej, jeg frygter også for JH’s evner til at forstærke vores trup. Vi er tynde i forsvaret og helt ekstremt uskarpe offensivt. På trods af vores point mod FCM så er det jo åbenlyst at vi er i mega nedrykningsfare.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægTil gengæld vil jeg anbefale at kigge på den Færørske liga, topscoreren, Adrian Justinussen, er 20 år gammel og har et snit på 0,9 mål pr kamp. Stik ham en prøvetræning.
https://www.transfermarkt.com/adrian...spieler/332823
Comment
Comment