Tipsbladet melder igen Bashkim tæt på et skifte til AaB.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægArghh. Der står bare de jagter ham. Intet nyt der
Vi har brug for et offensivt vitaminboost så det hele ikke hænger på Mathias Jørgensen.
Jeg er stadig tryg ved at vi har Jakob M som træner som virker taktisk klog og fleksibel og vores unge gutter skal nok komme til at blomstre, men vi har brug for noget mere klasse og rutine. Janus Drachmann var en god signing, men der er tydeligvis brug for mere af den kaliber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDet ville bare være federe hvis det kom frem at det var os der jagtede ham. Baskim Kadrii kunne vi virkelig godt bruge.
Vi har brug for et offensivt vitaminboost så det hele ikke hænger på Mathias Jørgensen.
Jeg er stadig tryg ved at vi har Jakob M som træner som virker taktisk klog og fleksibel og vores unge gutter skal nok komme til at blomstre, men vi har brug for noget mere klasse og rutine. Janus Drachmann var en god signing, men der er tydeligvis brug for mere af den kaliber.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJH ligger på lur og er klar til at hapse en evt spiller som bliver sorteret fra hvis AaB henter Kadrii ;-)
Har tænkt på om OB har solgt sig til enkelte agenter. Den vrimmel af bedre spillere der har fået kontrakter i andre danske klubber er måske slet ikke blevet præsenteret for JH og køer.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægJeg tænker også, at der må være et element af spin i det her. Altså, det kan godt være, at de ikke lykkes med at signe noget brugbart - vi er ved gud ikke en attraktiv klub pt. Men selvfølgelig kan de også se, at der godt kunne trænge til noget frisk blod. Det kunne godt være JH-taktik ikke at signalere købekraft- og lyst, som sikkert kan få prisen til at gå i vejret, hvis man allerede ved, hvad man er ude efter.
Men det vil jo vise sig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn Næsby dreng OB ikke kunne bruge for et par år siden så vidt jeg husker..
Jeg tror i øvrigt, han bliver god for SE. Han har fået rigtig meget ros i HB Køge og er startet som lyn og torden i den nye sæson.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægJeg er ikke sikker på, at OB ligefrem vendte tommelfingeren ned. Det handlede vist lige så meget om, at HB Køge kunne tilbyde lettere adgang til spilletid.
Jeg tror i øvrigt, han bliver god for SE. Han har fået rigtig meget ros i HB Køge og er startet som lyn og torden i den nye sæson.
Comment
Comment