Oprindeligt indsendt af Stoltjyde
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægDitto! Uden at man behøver blæse Bashkims kritik af OB's lægesektor ud af proportioner, så fik han ihvertfald smækket godt og grundigt med døren sidst - jeg så ham ihvertfald slet ikke som en mulighed. Det til side, så er en Kadrii i form en kæmpe forstærkning af OB's offensiv.
Leave a comment:
-
Damn! Jeg havde håbet på det - men jeg troede ikke på det!
Fark jeg håber den bliver bekræftet hurtigt :)
Leave a comment:
-
Så skete der alligevel noget på sidste dag af vinduet.
Slutresultat er så 1 målmand, 1 CF, 1 midtbane og 1 angriber.
Og overliggeren er sat lidt højere end i mange forgående år.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægWtf
Så får vi alligevel ny venstreback
Leave a comment:
-
Spørgsmålet er mere, hvem afskipper vi på midtbanen/angrebet? Og hvilken Rolle er Bashkim tiltænkt?
Leave a comment:
-
Shit hvor vildt! Jeg synes sgu det er en vild signing med tanke på hans nuværende form, hvor han har gjort det godt i Randers! Han skal være så velkommen. Nu følger jeg ham på instagram, og lige siden han forlod os, har han med jævne mellemrum postet videoer af billeder fra hans OB tid, postet billeder af OBs fans osv. Så han har ikke mistet noget for os, det er jeg slet ikke i tvivl om.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægHavde jeg godt nok ikke set komme hvis det sker..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSelvfølgelig er det fair. Ærligt talt, om de vinder på søndag eller ej, så vil det sgu være lidt uambitiøst ikke at gøre det.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSlet ikke uenig. Jeg parlementerer også kun for at det er fair nok hvis de melder Top 6 ud hvis vi vinder søndag
Leave a comment:
Leave a comment: