Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægVed antallet af kampe og det at FCM vil sælge ham ... og Drachmanns egne udtalelser.
https://herningnyt.dk/2018/07/18/jan...stopper-i-fcm/
Jeg forsøger ikke at være efter nogen eller drille, kommenterer bare på når folk kommer med urealistiske forventninger til hvad OB kan og jeg kan sagtens forstå at jeg skal have lidt tæsk når jeg ikke er fan :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægVed antallet af kampe og det at FCM vil sælge ham ... og Drachmanns egne udtalelser.
https://herningnyt.dk/2018/07/18/jan...stopper-i-fcm/
Jeg forsøger ikke at være efter nogen eller drille, kommenterer bare på når folk kommer med urealistiske forventninger til hvad OB kan og jeg kan sagtens forstå at jeg skal have lidt tæsk når jeg ikke er fan :).
Comment
-
Håber vi signer Kasper Larsen. Forsøg ham sammen med Ludwig i midterforsvaret, og send anføreren en tur på bænken. Det kan umuligt gå ringere end hidtil.
Noget helt andet, er jeg den eneste der er blevet lidt tosset med ham Allan Sousa fra Vejle? Han virker jo sygt god! Ung (21), venstrebenet og kan spille både angriber, højrekant og hængende angriber/offensiv midt.
Var glimrende mod BIF i går, og var ligeledes glimrende mod Hobro i den første kamp.
Er han totalt ude for vores rækkevidde?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægHåber vi signer Kasper Larsen. Forsøg ham sammen med Ludwig i midterforsvaret, og send anføreren en tur på bænken. Det kan umuligt gå ringere end hidtil.
Noget helt andet, er jeg den eneste der er blevet lidt tosset med ham Allan Sousa fra Vejle? Han virker jo sygt god! Ung (21), venstrebenet og kan spille både angriber, højrekant og hængende angriber/offensiv midt.
Var glimrende mod BIF i går, og var ligeledes glimrende mod Hobro i den første kamp.
Er han totalt ude for vores rækkevidde?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet har intet med dit manglende tilhørsforhold at gøre for mig. Synes bare, at det er sjovt, at du bliver ved med at kloge dig omkring en spiller, du ikke kender noget til
Det er jo derfor jeg får den tanke, altså når dine argumenter ikke giver mening :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
JH afviser ikke den uslebne afrikanske diamant i en pæredansk trup
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nogle-omraader
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægListen er lang. Kløve, AK, Jønsson, Helenius, Kent Nielsen der mestertræner. Det står ikke engang til diskussion ....
Det skulle jeg have præciseret, men tænkte det var logisk da jeg kommenterede på et køb.Last edited by Entusiastens; 23-07-2018, 12:14.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægHåber vi signer Kasper Larsen. Forsøg ham sammen med Ludwig i midterforsvaret, og send anføreren en tur på bænken. Det kan umuligt gå ringere end hidtil.
Er han totalt ude for vores rækkevidde?OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det er han. VB har masser af penge og en rig ejer. Så vi snakker nok 5-10 mill. Og det er der nok ingen der vil give. Endnu
Hvis 5-10m er prislejet, kan vi næppe være med - enig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægTja. Men han virker lidt som en ønskespiller at hive ind offensivt. Han er alsidig, målfarlig, venstrebenet (hvilket er et stort plus) og så er han ung, og kan stadig udvikle sig meget.
Hvis 5-10m er prislejet, kan vi næppe være med - enig.
Comment
Comment