Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Han blev skadet i ryggen imod Östersunds. Han sad (I vejen) i midtergangen på langsiden i dag.

    MvH ChrisOB
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Der er ingen vi kan bruge i OB. Ingen fight, ingen vilje og kedelig spillemåde.
      Hold dig væk, JH! Tænk ikke en gang om det, for helvede!!!!!
      Aaah, synes nu ikke Tyskland spiller kedeligt ... korte hurtige pasninger og masser af afslutninger og chancer, at de ikke kunne score på dem og ikke fungerede defensivt er en anden sag, men kedeligt ... det forstår jeg ikke, men du er nok også pænt skuffet p.t
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
        Jeg har ingen navne, men jeg har på fornemmelsen at der sker noget i weekenden, eller lige efter weekeden
        9 timer tilbage af weekenden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
          9 timer tilbage af weekenden
          Her begynder at lugte af flæskesvær ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Her begynder at lugte af flæskesvær ...
            Eller efter, som der står...

            Comment


              Nogle vil påstå at jeg lugter af svin. Nevertheless, her er nogle navne OB arbejder på

              Hallur Hansson
              Melvin Frithzell
              Mads Aaquist

              God søndag
              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Her begynder at lugte af flæskesvær ...
                Det er altid smart lige at gå ind og lure på beskedhistorikken ...

                Især når det kommer til RMN, den profil bør udelukkes.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Her begynder at lugte af flæskesvær ...
                  Tror også at jeg skrev "efter" weekenden kunne være en mulighed. Mandag eller tirsdag.

                  Flæskesvær eller ej. Transfermarkedet er et cirkus. Jeg kan ikke garantere noget, jeg kan kun vidergive hvad jeg "fornemmer" på min kammerat. Han siger intet konkret til mig mere, så det er ligeså meget min fornemmelse omkring hans måde at afvise mine "forsøg" på :)

                  Så vidt jeg husker havde svinet også én lidt anden stil end mig. Kastede han ikke om sig med navne og datoer som ALDRIG blev til noget?

                  Jeg har trods alt ramt rigtigt 3 ud af 4 gange ;)

                  Og helt ærligt. Er det ikke også en rygte tråd? Jeg vidergiver jo bare hvad jeg fornemmer er et "rygte":) Så kan man tage det eller lade vær!
                  “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                  Lou Holtz

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                    Nogle vil påstå at jeg lugter af svin. Nevertheless, her er nogle navne OB arbejder på

                    Hallur Hansson
                    Melvin Frithzell
                    Mads Aaquist

                    God søndag
                    En spiller fra Horsens, En fra en nedrykkerklub og en reserve i FCN. Det passer sgu nok meget godt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                      Tror også at jeg skrev "efter" weekenden kunne være en mulighed. Mandag eller tirsdag.

                      Flæskesvær eller ej. Transfermarkedet er et cirkus. Jeg kan ikke garantere noget, jeg kan kun vidergive hvad jeg "fornemmer" på min kammerat. Han siger intet konkret til mig mere, så det er ligeså meget min fornemmelse omkring hans måde at afvise mine "forsøg" på :)

                      Så vidt jeg husker havde svinet også én lidt anden stil end mig. Kastede han ikke om sig med navne og datoer som ALDRIG blev til noget?

                      Jeg har trods alt ramt rigtigt 3 ud af 4 gange ;)

                      Og helt ærligt. Er det ikke også en rygte tråd? Jeg vidergiver jo bare hvad jeg fornemmer er et "rygte":) Så kan man tage det eller lade vær!
                      Keep it coming

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        En spiller fra Horsens, En fra en nedrykkerklub og en reserve i FCN. Det passer sgu nok meget godt.
                        Det er jo bogstaveligt talt beskrivelsen af de seneste tre spillere vi har hentet. Ludwig, Lund og Fellah.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          En spiller fra Horsens, En fra en nedrykkerklub og en reserve i FCN. Det passer sgu nok meget godt.
                          Det er svinet ...
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det er jo bogstaveligt talt beskrivelsen af de seneste tre spillere vi har hentet. Ludwig, Lund og Fellah.
                            Præcis.

                            Ikke at jeg tror det store på ham RMN. Hans trackrecord er vel 0 ud af en hel del.
                            Men hyggeligt at der bare sker lidt herinde

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                              Tror også at jeg skrev "efter" weekenden kunne være en mulighed. Mandag eller tirsdag.

                              Flæskesvær eller ej. Transfermarkedet er et cirkus. Jeg kan ikke garantere noget, jeg kan kun vidergive hvad jeg "fornemmer" på min kammerat. Han siger intet konkret til mig mere, så det er ligeså meget min fornemmelse omkring hans måde at afvise mine "forsøg" på :)

                              Så vidt jeg husker havde svinet også én lidt anden stil end mig. Kastede han ikke om sig med navne og datoer som ALDRIG blev til noget?

                              Jeg har trods alt ramt rigtigt 3 ud af 4 gange ;)

                              Og helt ærligt. Er det ikke også en rygte tråd? Jeg vidergiver jo bare hvad jeg fornemmer er et "rygte":) Så kan man tage det eller lade vær!
                              Svinet har ramt over 10 signings - endda med dato og kontraktlængde. (Det kan bevises, hvis man søger i historikken) Dobbelt så mange navne blev aldrig til noget, og det kan der være flere grunde til.
                              Faktum er, uanset hans debatstil og hans filosofi omkring at alle rygter - store som små - skulle på boardet, så savner alle ham. Svinet var en vinder, og forum skulle være taknemmelig for hans tilstedeværelse i stedet for at være misundelig på hans netværk.
                              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Det er svinet ...
                                Det er det nok ja. Men så får vi jo netop bekræftet hvem der ikke kommer til klubben. En pænt lang udelukkelsesmetode men alliwl

                                Comment

                                Working...
                                X