Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægJeg har ingen navne, men jeg har på fornemmelsen at der sker noget i weekenden, eller lige efter weekeden
Så det kan jeg da også skrive. Jeg tror der sker noget i morgen, men jeg har ikke nogle navne, bare en fornemmelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlægDet er lidt tyndt, men ok.
Så det kan jeg da også skrive. Jeg tror der sker noget i morgen, men jeg har ikke nogle navne, bare en fornemmelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægAmphibia plejer ikke at lugte af gris, så det er mere interessant end når så mange andre lufter den slags. Jeg er spændt
Men det skal selvfølgelig ikke ligge ham til last, at JH for gud ved hvilken gang ikke kan lukke en spiller mod slutningen af vinduet, og jeg køber også præmissen om, at der er noget i gærde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEnig. Når det så er sagt, så var det lidt skuffende i vinter, da han først snakkede om en champagne der var lagt på køl, derefter nedgraderede det til en special øl, hvor det så endte med at være Fellah der dukkede op til sidst. Også selvom at han gjorde et godt forsøg på at forsvare Fellah-handlen.
Men det skal selvfølgelig ikke ligge ham til last, at JH for gud ved hvilken gang ikke kan lukke en spiller mod slutningen af vinduet, og jeg køber også præmissen om, at der er noget i gærde.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJa, jeg tænker også i lige skal klappe hesten.
Høtyve og fakler lavet af dybeste skuffelse er allerede bestilt
Comment
Comment