Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - Jesper Hansen-interview

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    OB lider en stille død, og det er frustrerende at være vidne til.
    Lige netop dette er jo Tims (er han viceborgmester?) udtrykte bekymring i det glimrende interview der er lagt op til morgen, og vel også det rigtig mange herinde og giver udtryk for!

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
      Lige netop dette er jo Tims (er han viceborgmester?) udtrykte bekymring i det glimrende interview der er lagt op til morgen, og vel også det rigtig mange herinde og giver udtryk for!
      Det er lige præcis det mange har givet udtryk for. Også jeg. Om det så passer er jo svært dokumenterbart- man frygter det, man fornemmer det - og ja det kan sagtens vise sig at være aldeles overdrevent - men det ændrer ikke på den oprigtige bekymring.

      Der er store følelser på spil- OB er det eneste der kommer bare en smule tæt på de følelser jeg har for mine nærmeste- så hvis jeg fornemmer min egen passion visne, sammen med mange andres, så er det i min optik alvorligt. Hvem her synes, oprigtigt, at det er decideret sjovt at være OB fan i øjeblikket?

      Ja det kunne være værre, men der er mere på spil end målbare slutstillinger. Det drejer sig om sjæl, det drejer sig om begejstring.

      Og i øjeblikket er det kun den indsats fans og andre interessanter lægger i det, som skaber bare lidt begejstring - og ikke dem hvis job, det er at gøre det.

      Det er for mig langt vigtigere at snakke om end at vi missede en målbar slutplacering. Selv hvis vi havde opnået den slutplacering så ville ingenting jo være ændret.

      Vi lider en langsom død. Og det er pinefuldt at føle. Jeg vil gerne snart få lysten til at tage på stadion igen - og ikke bare fordi jeg "følger OB" som Jesper Hansen svarede på spørgsmålet om hvorfor folk skulle tage på stadion resten af foråret.

      Giv mig den lyst tilbage og jeg vil give alt, hvad jeg har!

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        Er jeg den eneste som har audio problemer når jeg afspiller podcastene? Intro og jingles er enormt høje mens de første mange minutter af udsendelsen er meget lav og meget ringe kvalitet. Efter indledningen (sidste podcast ca 20 min inde) så går lyden pludselig ganske fint igennem.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
          Er jeg den eneste som har audio problemer når jeg afspiller podcastene? Intro og jingles er enormt høje mens de første mange minutter af udsendelsen er meget lav og meget ringe kvalitet. Efter indledningen (sidste podcast ca 20 min inde) så går lyden pludselig ganske fint igennem.
          Ja

          Comment


            #50
            Det er meget tydeligt at fornemme, at MD har alt for stor respekt/frygt for Jesper Hansen i interviewet. Hvorfor nærmest undskylde at man "skal" stille et spørgsmål om træneren? Nægter han at stille op til reelt kritiske interviews?
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Det er meget tydeligt at fornemme, at MD har alt for stor respekt/frygt for Jesper Hansen i interviewet. Hvorfor nærmest undskylde at man "skal" stille et spørgsmål om træneren? Nægter han at stille op til reelt kritiske interviews?
              Jeg vil lige for en god ordens skyld nævne, at Jesper Hansen aldrig har sagt nej til at stille op - eller stillet nogle betingelser for at medvirke. De gange, jeg har deltaget i interviewene, er han på forhånd - efter accept af deltagelse - blevet orienteret om, hvilke emner vi gerne vil ind på. Men han har ikke fået en liste med spørgsmål eller lignende.
              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Det er meget tydeligt at fornemme, at MD har alt for stor respekt/frygt for Jesper Hansen i interviewet. Hvorfor nærmest undskylde at man "skal" stille et spørgsmål om træneren? Nægter han at stille op til reelt kritiske interviews?
                Handler det ikke mere om at man stiller et spørgsmål JH har fået 100 gange?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Handler det ikke mere om at man stiller et spørgsmål JH har fået 100 gange?
                  Det gør det for mig i hvert fald. Jeg savner bare, at JH bliver mere konkret. Han burde jo blive det af sig selv, for hvis der er så fantastisk meget fremgang i klubben, burde han uden problemer kunne sige: 1, 2, 3, 4, 5 osv. og påpege konkrete fremgange. Når han nu ikke selv gør det, fordi han bare er håbløs i medierne, burde man måske hjælpe ham på vej med nogle konkrete spørgsmål.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Det gør det for mig i hvert fald. Jeg savner bare, at JH bliver mere konkret. Han burde jo blive det af sig selv, for hvis der er så fantastisk meget fremgang i klubben, burde han uden problemer kunne sige: 1, 2, 3, 4, 5 osv. og påpege konkrete fremgange. Når han nu ikke selv gør det, fordi han bare er håbløs i medierne, burde man måske hjælpe ham på vej med nogle konkrete spørgsmål.
                    Absolut, men for min skyld kunne udsendelsen også have været 5 timer. Men håber der kommer flere tema udsendelser så man kan dykke ned i de her emner specifikt.

                    Comment

                    Working...
                    X