Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny struktur fra 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Gad vide hvor lang tid der går før vi får VAR i Superligaen?
    Længe (forhåbentlig). Teknologien og setuppet er nok for dyrt og stort ift. hvad der er muligt i dag. Som det er i dag, er der jo stor forskel på, hvor mange kameraer der er til en Match of the Week kamp med Brøndby, som måske ikke engang er nok til at kunne bruge VAR, og så en Helsingør-Silkeborg kamp f.eks., og hvis sådan et system skal kunne fungere skal der være mange kameraer og det skal frem for alt være strømlinet. Det vil kræve, at der er en del penge der skal ofres fra klubbernes side, og det tror jeg ikke, at der er særligt mange der er interesserede i, og på dansk fodbolds vegne er det da givetvis også bedre givet ud, at de penge bliver ude i klubberne.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg er enig i at 12 hold med 3 gange mod hver ikke er perfekt, meget langt fra ... men kontra den katastrofe som det nuværende unfair virvar af en struktur er, er valget ikke svært, i hvert fald ikke for mig :D.
      12 hold, alle møder hinanden ude og hjemme. Top 6 møder hinanden ude og hjemme mens bund 6 møder hinanden ude og hjemme. Hvert hold spiller 32 kampe hvor der ikke er noget krydsnedrykning, 7’er kan komme i EL hejs med mere ....
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment

      Working...
      X