Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny struktur fra 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Og tv-seere . Så melder der sig et spørgsmål om hvad sponsorere siger til det og hvor god dem næste tv aftale bliver ..
    Kedeligt kan man sgu ikke kalde det. Det skal i hvert fald ikke forhindre mig i at fortsætte med at se så mange Superliga-kampe, som min tid tillader.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Kedeligt kan man sgu ikke kalde det. Det skal i hvert fald ikke forhindre mig i at fortsætte med at se så mange Superliga-kampe, som min tid tillader.
      Uanset hvordan strukturen er skruet sammen gælder det om at vinde fodboldkampe. Det er faktisk ikke så svært at forstå. Bare spørg i Fcm og gummiben if. Det samme gælder faktisk i bunden.
      At nr 14 teoretisk set (kommer aldrig til at ske) kan komme i Europa League, er ikke et problem i mine øjne. Jeg synes der er flere fordele end ulemper ved strukturen.

      Comment


        Det vigtigste er bare at man nu har fjernet muligheden for, at der er incitament til at nogen kan tabe en kamp med vilje. Det var en decideret katastrofe. Ellers synes jeg strukturen har vist sin styrke i mesterskabsspillet, som vel er det mest spændende vi har set i mange år, og virkelig har givet kampe på højt niveau for den danske superliga. Nedrykningsspillet var en dødsejler og det danner nok også grundlag for at næste ændring bliver at antallet af klubber sættes ned. Det tror jeg personligt selv gør den endnu skarpere. Ellers er jeg generelt positiv nok overfor strukturen og tror også på en endnu mere tæt superliga næste sæson. Nok ikke i toppen, men i ligaen som sin helhed.

        Comment


          Tv selskab vil betale ekstra millioner hvis Superligaen skæres ned til 12 hold

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ed-til-12-hold

          Comment


            Jeg vil sgu helst bare tilbage til den gamle model. 12 hold, 33 kampe (3 kampe mod hver), intet slutspil. Kan godt leve med uligheden der ligger i hvem man møder ude/hjemme.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Jeg vil sgu helst bare tilbage til den gamle model. 12 hold, 33 kampe (3 kampe mod hver), intet slutspil. Kan godt leve med uligheden der ligger i hvem man møder ude/hjemme.
              Ellers tak. Gå aldrig tilbage til en fuser.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Ellers tak. Gå aldrig tilbage til en fuser.
                Var det en fuser? Jeg savner sgu også den gamle.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Jeg vil sgu helst bare tilbage til den gamle model. 12 hold, 33 kampe (3 kampe mod hver), intet slutspil. Kan godt leve med uligheden der ligger i hvem man møder ude/hjemme.
                  Enig ...

                  Comment


                    Tv selskabet ville give 40 millioner mere hvis klubberne gik med til 12 hold. Men det var der ikke stemning for.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Ellers tak. Gå aldrig tilbage til en fuser.
                      Jeg er enig i at 12 hold med 3 gange mod hver ikke er perfekt, meget langt fra ... men kontra den katastrofe som det nuværende unfair virvar af en struktur er, er valget ikke svært, i hvert fald ikke for mig :D.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Jeg er enig i at 12 hold med 3 gange mod hver ikke er perfekt, meget langt fra ... men kontra den katastrofe som det nuværende unfair virvar af en struktur er, er valget ikke svært, i hvert fald ikke for mig :D.
                        Ingen grund til at diskutere det. Der er vi jo bare uenige :) strukturen er ikke mere ødelæggende end det skrækkelige VAR de kører med til VM.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Jeg er enig i at 12 hold med 3 gange mod hver ikke er perfekt, meget langt fra ... men kontra den katastrofe som det nuværende unfair virvar af en struktur er, er valget ikke svært, i hvert fald ikke for mig :D.
                          Ingen grund til at diskutere det. Der er vi jo bare uenige :) strukturen er ikke mere ødelæggende end det skrækkelige VAR de kører med til VM.

                          Comment


                            Gad vide hvor lang tid der går før vi får VAR i Superligaen?
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                              Gad vide hvor lang tid der går før vi får VAR i Superligaen?
                              Tror du skal vente længe ( og håber heller ikke det sker....ihvertfald ikke det nuværende format ). Det vil kræve der er lige stor tv dækning om det er FCK-BIF eller Vendsyssel - Hobro....og så skal der en del flere dommere til - og det er dyrt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Gad vide hvor lang tid der går før vi får VAR i Superligaen?
                                Af det vi har set ved VM, håber jeg ikke det bliver indført i SL, de næste mange år (måske aldrig).Det virker langsommeligt og afbryder spillets flow. Publikum aner ikke om de skal juble over et mål, eller om de ikke skal .. HVIS nu dommeren erfarer der er begået en felj. Indtil videre er jeg på "lev med det-holdet", så har vi også meget mere at snakke om undervejs i kampen, og diskuttere på arbejdspladsen dagen efter.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X