Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny struktur fra 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det har du jo helt ret i, og lige netop derfor er det helt utopisk, for klubberne (i særdeleshed de klubber, der sidder med alle trumfkortene) vil ikke det samme som dig
    Helt enig ... men min pointe er at det ikke er umuligt, det afhænger af klubberne.
    Klubberne kan bestemme sig for noget andet, men umuligt er det ikke.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Jeg er helt enig. Det er vigtigt med en god 1. division (også). Og her opstår et af de størrere dilemmaer for mig i hele struktursnakken. For jeg synes, at det er for meget med 3 mulige nedrykkere - og da især, hvis vi går tilbage til 12 hold i Superligaen. Omvendt, så virker det til, at det har givet noget energi og investeringslyst i 1. div., at der er tre mulige oprykningspladser.


      Især det sidste er jeg egentlig meget enig i. Det virker som om, at der bliver satset lidt mere i 1. division.

      Comment


        Så kom der afklaring på strukturen

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-naeste-saeson

        Comment


          Der bliver stadig arbejdet på om SL skal ned på 12 hold

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...uperliga-hold/

          I følge min kontakt bliver det en umulig opgave sådan som det ser ud i dag. De store kan simpelthen ikke samle flertal på 75%

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Så kom der afklaring på strukturen

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-naeste-saeson
            Så man kan fortsat vinde 0 kampe og blive oppe, hvor er det skørt!
            Samtidig kan man slutte som nr. 14 alle mod alle og alligevel komme i Europa ... det er en struktur som well, den er morsom i sin usportslighed.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Så kom der afklaring på strukturen

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-naeste-saeson
              Sikke et freakshow!
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Sikke et freakshow!
                Jeg håber at vi ser en af de her absurde scenarier snart ... det ville udstille strukturen og selvfølgelig forårsage ændringer igen :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Så man kan fortsat vinde 0 kampe og blive oppe, hvor er det skørt!
                  Samtidig kan man slutte som nr. 14 alle mod alle og alligevel komme i Europa ... det er en struktur som well, den er morsom i sin usportslighed.
                  Du sætter sagen på spidsen. Det kommer aldrig til at ske.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeg håber at vi ser en af de her absurde scenarier snart ... det ville udstille strukturen og selvfølgelig forårsage ændringer igen :D.
                    Efter en fantastisk spændende sæson med mange gode kampe er der ingen tvivl om strukturen er kommet for at blive. De får aldrig flertal for at gå tilbage på 12 hold. Og slet ikke at udvide til 16/18 hold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Du sætter sagen på spidsen. Det kommer aldrig til at ske.
                      Det kan utroligt nemt ske.
                      Ikke de 0 sejre ... men at et hold får færre point og ikke rykker ned og jo større forskellen er, jo mere absurd er det.
                      Men bare det at muligheden er der for at vinde 0 kampe og ikke rykke ned, well ... det viser en kæmpe flaw (i mangel af danske ord) i strukturen.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Den håbløse tivolisering kører videre og lige så langsomt siver tilskuerne yderligere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Den håbløse tivolisering kører videre og lige så langsomt siver tilskuerne yderligere
                          Og tv-seere . Så melder der sig et spørgsmål om hvad sponsorere siger til det og hvor god dem næste tv aftale bliver ..
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Strukturen er da genial. Nu kan ledelsen sig at det er en succes for OB at komme i top seks. Hvorherre bevares.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              Jeg synes det er en fed struktur ... Jeg fornyer mit sæsonkort igen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Jeg synes det er en fed struktur ... Jeg fornyer mit sæsonkort igen.
                                Det vil jeg også - selvom bliver vel aldrig ven af denne struktur. :-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X