Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedrykningsspil - Pulje 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kanonkongen7 Se indlæg
    Tja, det kunne da være dejligt med en nedrykning, for at få renset ud i klubben. Men spørgsmålet er om vi overhovedet kommer op igen?
    Det er farligt, især nu hvor strukturen bliver ændret igen eller sandsynligvis bliver ændret. Men kunne godt tænke mig vi overlever på det yderste,for at ledelse kan se den er helt gal

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Det er farligt, især nu hvor strukturen bliver ændret igen eller sandsynligvis bliver ændret. Men kunne godt tænke mig vi overlever på det yderste,for at ledelse kan se den er helt gal
      Er da ikke sikker på de ville opfatte det alligevel...
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Kanonkongen7 Se indlæg
        Tja, det kunne da være dejligt med en nedrykning, for at få renset ud i klubben. Men spørgsmålet er om vi overhovedet kommer op igen?
        Jeg kan ikke komme på nogle klubber der har haft godt af en tur i næstbedste række. Der findes selvfølgelig eksempler. Men i min optik er det ikke positivt, og ikke sikkert der sker de ting vi ønsker, bare fordi vi rykker ned.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Jeg kan ikke komme på nogle klubber der har haft godt af en tur i næstbedste række. Der findes selvfølgelig eksempler. Men i min optik er det ikke positivt, og ikke sikkert der sker de ting vi ønsker, bare fordi vi rykker ned.
          Tænker også at hvis vil står og skal opgradere faciliteterne, så er det nok første sted der bliver sparet penge ved en nedrykning.

          Comment


            #50
            Desler er skuffet over den missede top seks, men han vil se fremad, og han mener, der har været fremgang i denne sæson.

            http://obstruktion.dk/desler-der-har...-denne-saeson/

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Tænker også at hvis vil står og skal opgradere faciliteterne, så er det nok første sted der bliver sparet penge ved en nedrykning.
              Jeg tror du at der er indflettet i samtlige kontrakter at lønnen reduceres hvis det skulle ske, så lønnen til spillerne er første besparelse.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg tror du at der er indflettet i samtlige kontrakter at lønnen reduceres hvis det skulle ske, så lønnen til spillerne er første besparelse.
                Forhåbentligt. Jeg er bare i tvivl om det vil være nok til de omkostninger der er forbundet med en nedrykning.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Forhåbentligt. Jeg er bare i tvivl om det vil være nok til de omkostninger der er forbundet med en nedrykning.
                  Det tror jeg ikke der grund til at være i tvivl om
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                    Jeg håber efterhånden på vi taber samtlige kampe og får en tur i 1. division.
                    Jeg er alvorligt bange for, at det er det eneste som kan få vores ledelse til at gøre op med sig selv, hvad man rent faktisk vil med klubben.
                    Sad but true
                    Jeg håber på sejr over Snyderjyske og Lyngby. Derefter skal der udelukkende satses på de unge af egen avl. Jönsson, Trane osv. med kontraktudløb må på bænken resten af sæsonen.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                      Jeg håber på sejr over Snyderjyske og Lyngby. Derefter skal der udelukkende satses på de unge af egen avl. Jönsson, Trane osv. med kontraktudløb må på bænken resten af sæsonen.
                      Jeg bliver ikke overrasket, hvis vi taber til Sønderjyske. Kent kan ikke motivere spillerne til noget som helst, Randers kampen var et grelt eksempel.

                      Hansen holder hånden under Kent, og bestyrelsen gør ditto under Hansen. Så de ser nok ingen grund til at ændre på noget.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        #56
                        http://www.agf.dk/klubben/nyhedsarki...i-slutspillet/

                        Igen i år er det lykkedes at lave en aftale om billigere billetter til udeafsnittet, i den kvalifikationspulje som OB ikke deltager i.

                        Comment


                          #57
                          SDR foran mod Randers... det ligner vi bliver sikret i denne runde. (Randers kan i teorien nå os på en bedre målscore, men det sker ikke, de er på minus 21)
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            SDR foran mod Randers... det ligner vi bliver sikret i denne runde. (Randers kan i teorien nå os på en bedre målscore, men det sker ikke, de er på minus 21)
                            Så går kampene fra 97.6 % ligegyldige til 99,9% ligegyldige ..
                            Der bliver run på tælleapparaterne ved indgangen
                            Last edited by Magge; 08-04-2018, 14:04.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Så går kampene fra 97.6 % ligegyldige til 99,9% ligegyldige ..
                              Der bliver run på tælleapparaterne ved indgangen
                              Det er jo det at folk ønsker. Kampe uden betydning så man kan udvikle sine talenter. Det er præcis det folk skriger på ...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Det er jo det at folk ønsker. Kampe uden betydning så man kan udvikle sine talenter. Det er præcis det folk skriger på ...
                                Det er jo også det eneste disse kampe kan bruges til . Havde gerne set vi skulle bruge de her sommerkampe på at lade en ny træner få kendskab til klub og trup i fred og ro uden pres.

                                Jeg så gerne vi turde udvikle dem i løbet af sæsonen i stedet for vedholdende at give spilletid til en hær af fejlindkøbte lejesvende .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X