Oprindeligt indsendt af Kanonkongen7
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nedrykningsspil - Pulje 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet er farligt, især nu hvor strukturen bliver ændret igen eller sandsynligvis bliver ændret. Men kunne godt tænke mig vi overlever på det yderste,for at ledelse kan se den er helt galDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kanonkongen7 Se indlægTja, det kunne da være dejligt med en nedrykning, for at få renset ud i klubben. Men spørgsmålet er om vi overhovedet kommer op igen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægJeg kan ikke komme på nogle klubber der har haft godt af en tur i næstbedste række. Der findes selvfølgelig eksempler. Men i min optik er det ikke positivt, og ikke sikkert der sker de ting vi ønsker, bare fordi vi rykker ned.
Comment
-
Desler er skuffet over den missede top seks, men han vil se fremad, og han mener, der har været fremgang i denne sæson.
http://obstruktion.dk/desler-der-har...-denne-saeson/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægTænker også at hvis vil står og skal opgradere faciliteterne, så er det nok første sted der bliver sparet penge ved en nedrykning.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg tror du at der er indflettet i samtlige kontrakter at lønnen reduceres hvis det skulle ske, så lønnen til spillerne er første besparelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægForhåbentligt. Jeg er bare i tvivl om det vil være nok til de omkostninger der er forbundet med en nedrykning.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlægJeg håber efterhånden på vi taber samtlige kampe og får en tur i 1. division.
Jeg er alvorligt bange for, at det er det eneste som kan få vores ledelse til at gøre op med sig selv, hvad man rent faktisk vil med klubben.
Sad but true
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlægJeg håber på sejr over Snyderjyske og Lyngby. Derefter skal der udelukkende satses på de unge af egen avl. Jönsson, Trane osv. med kontraktudløb må på bænken resten af sæsonen.
Hansen holder hånden under Kent, og bestyrelsen gør ditto under Hansen. Så de ser nok ingen grund til at ændre på noget.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
http://www.agf.dk/klubben/nyhedsarki...i-slutspillet/
Igen i år er det lykkedes at lave en aftale om billigere billetter til udeafsnittet, i den kvalifikationspulje som OB ikke deltager i.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSDR foran mod Randers... det ligner vi bliver sikret i denne runde. (Randers kan i teorien nå os på en bedre målscore, men det sker ikke, de er på minus 21)
Der bliver run på tælleapparaterne ved indgangenLast edited by Magge; 08-04-2018, 14:04.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er jo det at folk ønsker. Kampe uden betydning så man kan udvikle sine talenter. Det er præcis det folk skriger på ...
Jeg så gerne vi turde udvikle dem i løbet af sæsonen i stedet for vedholdende at give spilletid til en hær af fejlindkøbte lejesvende .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment