Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedrykningsspil - Pulje 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    SDR foran mod Randers... det ligner vi bliver sikret i denne runde. (Randers kan i teorien nå os på en bedre målscore, men det sker ikke, de er på minus 21)
    Ja helt matematisk sikret er vi ikke endnu men vi snakker en "Perfect Storm" gør det går galt.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Så går kampene fra 97.6 % ligegyldige til 99,9% ligegyldige ..
      Der bliver run på tælleapparaterne ved indgangen
      Det betyder også at vi har sikret os overlevelse....virker lidt underligt at brokke sig over det.
      Jeg glæder mig da over at en ikke kommer til at stå på rigtigt nedrykningsspil - det kunne fandme være blevet grimt for det tror jeg ikke holdet ville kunne magte.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Det betyder også at vi har sikret os overlevelse....virker lidt underligt at brokke sig over det.
        Jeg glæder mig da over at en ikke kommer til at stå på rigtigt nedrykningsspil - det kunne fandme være blevet grimt for det tror jeg ikke holdet ville kunne magte.
        Øhh hvor ser du brok over vi har sikret os overlevelse ? Syntes nærmere det er tragisk at overlevelse er det eneste vi kan glæde os over år efter år ..
        Hvis der brokkes over noget så er det den forbandede håndbold struktur .
        Last edited by Magge; 08-04-2018, 16:07.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Så går kampene fra 97.6 % ligegyldige til 99,9% ligegyldige ..
          Der bliver run på tælleapparaterne ved indgangen
          Jeg ville ikke bytte position med hold som Silkeborg, AGF og Hobro hvor det hele stadig kan udvikle sig i drabelige nedrykningskampe. OB er nu i en sikker position hvor der kan eksperimenteres taktisk og hvor der kan køres nogle af de unge spillere ind på holdet inden de sidste kampe om 7.pladsen.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Jeg ville ikke bytte position med hold som Silkeborg, AGF og Hobro hvor det hele stadig kan udvikle sig i drabelige nedrykningskampe. OB er nu i en sikker position hvor der kan eksperimenteres taktisk og hvor der kan køres nogle af de unge spillere ind på holdet inden de sidste kampe om 7.pladsen.
            Det er vel et bevis på hvor skidt det står til hvis man frygter at ville komme i problemer i en pulje hvor man starter med et forspring til Helsingør og SIF ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det er vel et bevis på hvor skidt det står til hvis man frygter at ville komme i problemer i en pulje hvor man starter med et forspring til Helsingør og SIF ..
              Jeg ved ikke hvor mange der ligefrem har frygtet at komme i problemer. Men jeg er glad for vi aldrig kom i nærheden af nedrykningskampene.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Jeg ved ikke hvor mange der ligefrem har frygtet at komme i problemer. Men jeg er glad for vi aldrig kom i nærheden af nedrykningskampene.
                Det er vi alle glade for
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Det er vi alle glade for
                  Enig. Fuck spændingen. Jeg var sgu stadig helt oppe at ringe igår og var ved at smadre det halve af stuen da de scorede til 2-1..

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Enig. Fuck spændingen. Jeg var sgu stadig helt oppe at ringe igår og var ved at smadre det halve af stuen da de scorede til 2-1..
                    Tænk, jeg grinede, i afmagt, stående på Lyngby Stadion. For sekunder forinden havde jeg "kaldt" den.

                    Det hold er bare ude af stand til at vinde 2 i træk og lod sig kyse til sidst af et halvt ynglingehold. Det var bare til at grine af.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Tænk, jeg grinede, i afmagt, stående på Lyngby Stadion. For sekunder forinden havde jeg "kaldt" den.

                      Det hold er bare ude af stand til at vinde 2 i træk og lod sig kyse til sidst af et halvt ynglingehold. Det var bare til at grine af.

                      MvH ChrisOB
                      Ja det siger bestemt noget om vores kvaliteter eller mangel på samme. Desværre har man ikke viljen til at bruge de midler som skal til i ledelsen selvom de nok vil komme hurtigt tilbage i højere transfers og indtægter på tv og spilledage.

                      Når man ikke er særlig attraktive må man desværre overbetale lidt i starten før man bliver interessant igen. Og det er man ikke villig til. Man har virkelig chancen nu til sommer hvor de fleste af vores dårligste spillere har kontraktudløb og man kan virkelig booste truppen meget.
                      Gætter desværre på at man også forpasser denne chance selvom det virker som en nobrainer for en sportslig ledelse

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja det siger bestemt noget om vores kvaliteter eller mangel på samme. Desværre har man ikke viljen til at bruge de midler som skal til i ledelsen selvom de nok vil komme hurtigt tilbage i højere transfers og indtægter på tv og spilledage.

                        Når man ikke er særlig attraktive må man desværre overbetale lidt i starten før man bliver interessant igen. Og det er man ikke villig til. Man har virkelig chancen nu til sommer hvor de fleste af vores dårligste spillere har kontraktudløb og man kan virkelig booste truppen meget.
                        Gætter desværre på at man også forpasser denne chance selvom det virker som en nobrainer for en sportslig ledelse
                        Jeg tvivler- i en blanding af erkendelse over klubbens formindskede ry, ressourcer og evner til at sammensætte en trup.

                        Jeg tog turen over Storebælt for at se endnu et bevis på holdets mangler. Hvorfor bliver jeg ved?

                        (Jeg kender selvfølgelig svaret)

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja det siger bestemt noget om vores kvaliteter eller mangel på samme. Desværre har man ikke viljen til at bruge de midler som skal til i ledelsen selvom de nok vil komme hurtigt tilbage i højere transfers og indtægter på tv og spilledage.

                          Når man ikke er særlig attraktive må man desværre overbetale lidt i starten før man bliver interessant igen. Og det er man ikke villig til. Man har virkelig chancen nu til sommer hvor de fleste af vores dårligste spillere har kontraktudløb og man kan virkelig booste truppen meget.
                          Gætter desværre på at man også forpasser denne chance selvom det virker som en nobrainer for en sportslig ledelse
                          Det er jo ikke bare den sportslige ledelse ... ingen organisation kan spare sig til succes ... en defensiv strategi kan maksimalt holde dig flydende lidt længere men vil man være bedre en konkurrenterne i hvilken som helst branche må man på et eller andet tidspunkt investere ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Det er jo ikke bare den sportslige ledelse ... ingen organisation kan spare sig til succes ... en defensiv strategi kan maksimalt holde dig flydende lidt længere men vil man være bedre en konkurrenterne i hvilken som helst branche må man på et eller andet tidspunkt investere ..
                            Og det gjorde Thorborg for en del år siden. Det vil han så ikke mere. Men meget enig

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Og det gjorde Thorborg for en del år siden. Det vil han så ikke mere. Men meget enig
                              Har man ikke økonomi til at slås mod de store så må man differentiere sig ved f.eks. nicher ...

                              det bliver man måske ikke mestre af i fodbold men ACH er da kommet i top6 ved lange indkast og generelt at være skarpe på dødbolde ..

                              Sidst OB mestrede en ting car under Rioch hvor vi lukkede af bagude og mosede på til vi havde scoret det første mål.. så var den kamp afgjort .. under Olsen var det vel bare en masse enkeltmandspræstationer ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Har man ikke økonomi til at slås mod de store så må man differentiere sig ved f.eks. nicher ...

                                det bliver man måske ikke mestre af i fodbold men ACH er da kommet i top6 ved lange indkast og generelt at være skarpe på dødbolde ..

                                Sidst OB mestrede en ting car under Rioch hvor vi lukkede af bagude og mosede på til vi havde scoret det første mål.. så var den kamp afgjort .. under Olsen var det vel bare en masse enkeltmandspræstationer ..
                                OB`s modsvar for ikke at kunne være med længere er klart deres ungdomssatsning. Man prøver at matche FCM,Aab og andre klubber der har haft held med dette i mange år og håber på at det er nok i det lange løb.
                                Ikke fordi jeg syntes deres talentarbejde er halvhjertet. Det virker som om de mennesker der står med det ligger liv og sjæl i det. Og de unge mennesker på holdene er blevet mere seriøse.
                                Men kan vi tiltrække de bedste unge og bliver der i det hele taget brugt penge nok for at lukke hullet op til de bedste? Jeg tvivler

                                Comment

                                Working...
                                X