Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Randers-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg“Vi bliver målt på top6 og når vi det, så nårvi det og det er godt .... når vi det ikke så må man tage analyser på det....”"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Det er nok den mest pinlige halveg jeg har set OB spille i mange år, og der har altså været mere end en håndfuld de seneste år. Hold nu kæft hvor kommer vi bare ringe ud til halvegen. Ingen energi, ingen vilje til at jagte mål nr. 2. Hvordan fanden kan man dykke så ekstremt. Vi spiller en solid første halveg, hvor vi nok bør føre 2-0 og så lukker vi 4 mål ind imod et hold, som jeg faktisk tror rykker ned i år.
Lige nu er jeg klar til bare at fyre Kent med det samme, men det mest fornuftige er nok at vente til sæsonen er slut, men hold nu fast hvor skal der ske noget nyt. Bruun siger det meget klart. Hvad skal OB i top 6? Ingenting når man kan spille så ekstremt svagt, som vi gør i 2. halveg. Shit det var en skandale!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægPINLIG indsats....heldigvis tabte horsens ikke - for så havde det slet ikke været til at bære.....
OB 31
SDJR 31
Lyngby 21
RFC 20
kæft jeg er glad for vi har 10 point at give af (som det ser ud nu...)Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKollaps...
Kent har mistet omklædningsrummet og må følge i den lange rækker af fyrede trænere. Hold kæft hvor er jeg træt af at klubben er så dårlig til at finde trænere, der kan fungere. Den eneste i nyere tid flygtede fordi klubben heller ikke kunne finde ud af at købe angribere (Bruce R)Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment