Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    PINLIG indsats....heldigvis tabte horsens ikke - for så havde det slet ikke været til at bære.....


    OB 31
    SDJR 31
    Lyngby 21
    RFC 20

    kæft jeg er glad for vi har 10 point at give af (som det ser ud nu...)
    Som om det ikke var nok bliver vi overhalet SDRJ på målscore. Vi slutter nr 9.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      “Vi bliver målt på top6 og når vi det, så nårvi det og det er godt .... når vi det ikke så må man tage analyser på det....”
      Jamen vi analyserer lige på dette nederlag på 4-1 til rækkens bundprop der stort set ikke har scoret eller fået point på hjemmebane...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        7 nederlag i de sidste 9 kampe.

        Udvikling eller afvikling?

        Comment


          Det er nok den mest pinlige halveg jeg har set OB spille i mange år, og der har altså været mere end en håndfuld de seneste år. Hold nu kæft hvor kommer vi bare ringe ud til halvegen. Ingen energi, ingen vilje til at jagte mål nr. 2. Hvordan fanden kan man dykke så ekstremt. Vi spiller en solid første halveg, hvor vi nok bør føre 2-0 og så lukker vi 4 mål ind imod et hold, som jeg faktisk tror rykker ned i år.
          Lige nu er jeg klar til bare at fyre Kent med det samme, men det mest fornuftige er nok at vente til sæsonen er slut, men hold nu fast hvor skal der ske noget nyt. Bruun siger det meget klart. Hvad skal OB i top 6? Ingenting når man kan spille så ekstremt svagt, som vi gør i 2. halveg. Shit det var en skandale!!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            PINLIG indsats....heldigvis tabte horsens ikke - for så havde det slet ikke været til at bære.....


            OB 31
            SDJR 31
            Lyngby 21
            RFC 20

            kæft jeg er glad for vi har 10 point at give af (som det ser ud nu...)
            Men hvem skal være træner i de kampe. Assistenten er jo på vej væk. Men det må vel være ham.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Jeg tror Kent siger op selv.
              Den tror jeg ikke på..

              Comment


                3 mål havde Randers scoret i 12 hjemmekampe...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                  Som om det ikke var nok bliver vi overhalet SDRJ på målscore. Vi slutter nr 9.
                  Som koster mange hundrede tusinde i tv penge

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    7 nederlag i de sidste 9 kampe.

                    Udvikling eller afvikling?
                    Kollaps...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Tak til Kadrii, sikre os en ny sæson, og kampe om EL, og samtidig udstiller han for alle, hvad JH og Kent har skabt.
                      Dagens mand i skysovs

                      Comment


                        Grytebust spiller nok en af de dårligste halvlege i hans OB tid, han er i det hele taget faldet markant i niveau på det sidste, ligesom resten af holdet...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Men hvem skal være træner i de kampe. Assistenten er jo på vej væk. Men det må vel være ham.
                          Kent - tror du virkelig han bliver fyret - nu eller efter sæsonen? Det tror jeg ikke...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            7 nederlag i de sidste 9 kampe.

                            Udvikling eller afvikling?
                            Jamen ved præsentationen af det flotte regnskab forleden blev der vist snakket om sportslig fremgang også med tilskuere
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              7 nederlag i de sidste 9 kampe.

                              Udvikling eller afvikling?
                              JH har virkelig sammensat et bundhold

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Kollaps...
                                Og i stærkeste opstilling på nær en (vigtig en).
                                Kent har mistet omklædningsrummet og må følge i den lange rækker af fyrede trænere. Hold kæft hvor er jeg træt af at klubben er så dårlig til at finde trænere, der kan fungere. Den eneste i nyere tid flygtede fordi klubben heller ikke kunne finde ud af at købe angribere (Bruce R)
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X