Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Dejligt for Mathias Jørgensen at få debut. Det kan jeg glæde mig over idag.
    Vi kom i en nem pulje.. Det kan man også glæde sig over..
    Enig, ærgerligt at det skal være på den måde.

    Forhåbentlig er der mange minutter til både Mathias og Julius i de kommende kampe. Samtidig må Jönsson og Joan også have spillet noget der ligner deres afskedskampe i dag. Der er ikke meget ræson i at give dem mange flere minutter i den her sæson. Der skal bygges op til næste sæson og de følgende, og dem er de med al sandsynlighed ikke en del af.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Dejligt for Mathias Jørgensen at få debut. Det kan jeg glæde mig over idag.
      Vi kom i en nem pulje.. Det kan man også glæde sig over..
      Tommel op til dig for at holde modet oppe på denne pinlige dag.

      ;-)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Tommel op til dig for at holde modet oppe på denne pinlige dag.

        ;-)

        MvH ChrisOB
        Når man hele sæsonen har vidst at dette hold ikke var godt nok til Top 6 og man ikke kom i det.
        Så ærger man sig heller ikke. Man er bare lettet over at komme i pulje 2

        Intet jeg så idag kommer bag på mig

        Comment


          Umiddelbart endt i en røvsyg pulje uden spænding medmindre niveauet fra de seneste kampe selvfølgelig fortsætter...
          Hatten af for LF;-)

          Comment


            Hvis I stadig har Kenneth Emil i forsvaret til næste år, så kommer det til at give ret store problemer ... han er alt alt for langsom nu og det bliver jo kun værre.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Kunne det ikke være en idé at ophæve kontrakten med Jønsson nu. Så kan han spille hele sæsonen i Sverige. Han er jo mentalt hjemme allerede.

              Comment


                Jeg vil da gerne lige, for en dag eller to, overtage titlen som Forums sureste mand, for jeg kan ikke glæde mig over noget som helst. Der er selvfølgelig en fordel i den pulje vi er havnet i, men der er intet glædeligt ved at ryge i gruppen på den måde som det sker. Vi har slet ikke fortjent at havne i den nemme gruppe... og hvem der har spillet eller ikke spillet, det rager mig en skid. Det var total fiasko i dag, et lavpunkt, et forår der gik ned og ned og endte i total kollaps. Vi bliver sidst af de hold der de sidste runder har kæmpet om top-6, og vi ender med kun at have 3 point mere end sidste sæsons rungende elendige grundspil.

                Jeg er rystet, vred og opgivende... og ved at blive småskør... Kæft hvor har elendigheden bare ingen grænser i den her klub!
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Kunne det ikke være en idé at ophæve kontrakten med Jønsson nu. Så kan han spille hele sæsonen i Sverige. Han er jo mentalt hjemme allerede.
                  Hellere idag end i morgen.. At give ham spilletid er jo håbløst

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Leif R i granatchok er jo helt fornuftig at høre på :-D
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Hvis I stadig har Kenneth Emil i forsvaret til næste år, så kommer det til at give ret store problemer ... han er alt alt for langsom nu og det bliver jo kun værre.
                      Han er nu ikke den værste vi har. Men derudover er næste år lang tid. Der kan ske store ændringer i løbet af sommeren.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg vil da gerne lige, for en dag eller to, overtage titlen som Forums sureste mand, for jeg kan ikke glæde mig over noget som helst. Der er selvfølgelig en fordel i den pulje vi er havnet i, men der er intet glædeligt ved at ryge i gruppen på den måde som det sker. Vi har slet ikke fortjent at havne i den nemme gruppe... og hvem der har spillet eller ikke spillet, det rager mig en skid. Det var total fiasko i dag, et lavpunkt, et forår der gik ned og ned og endte i total kollaps. Vi bliver sidst af de hold der de sidste runder har kæmpet om top-6, og vi ender med kun at have 3 point mere end sidste sæsons rungende elendige grundspil.

                        Jeg er rystet, vred og opgivende... og ved at blive småskør... Kæft hvor har elendigheden bare ingen grænser i den her klub!
                        Hvor havde jeg lyst til at skrive noget lignende lige efter kampen, men så blev jeg bare bedrøvet. Og opgivende.

                        De har sgu ramt mit vredesloft, så jeg end ikke magter at blive vred.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Han er nu ikke den værste vi har. Men derudover er næste år lang tid. Der kan ske store ændringer i løbet af sommeren.
                          I forsvaret vil jeg mene han er og det er jo ret vigtigt i forhold til at forhindre mål ... når en spiller bliver meget langsom, så koster det altså tungt på den plads.
                          Men det er da sandt at der er ringere spillere i truppen, de er nok bare ikke tiltænkt en startplads, med undtagelse af Casper N.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Mest rystende er vel at Casper er bedre på midten end Rømer^

                            Comment


                              Reaktioner:
                              http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...-ob-28592.aspx
                              Intet fra Kent. Men Rømer og Tverskov til mindst uden dum snak:
                              "så falder vi fuldstændig sammen",
                              "der ender med at blive direkte pinligt", "svær at forklare ud fra et forsvarsmæssigt perspektiv", "vi har ydmyget os selv"
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Når man hele sæsonen har vidst at dette hold ikke var godt nok til Top 6 og man ikke kom i det.
                                Så ærger man sig heller ikke. Man er bare lettet over at komme i pulje 2

                                Intet jeg så idag kommer bag på mig
                                det tangerer utroskab at du ikke har fuld tiltro til de meldinger der kommer fra førerbunkeren . I nogle lande bliver man altså henrettet for den slags ulydigheder .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X