Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Banen, husk banen... Den fik KN også lige nævnt i dag.
    Nårhh ja og dommerne ..
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      KEP:
      "Har intet at gøre i medaljespillet. Vi har ikke kvaliteten til det"

      Endelig en der siger det som det er.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        KEP:
        "Har intet at gøre i medaljespillet. Vi har ikke kvaliteten til det"

        Endelig en der siger det som det er.
        I Tipsbladet siger han :
        " Kenneth Emil Petersen ser én altoverskyggende grund til, at fynboerne ikke er havnet i top seks.- Vi har ikke været gode nok. Vi kan ikke sige, at det er dommerens, vejrets eller banens skyld. Det er vores egen skyld. Nu har vi to år i træk glippet mesterskabsslutspillet, og man må bare konkludere, at niveauet ikke er til at komme i top seks, siger OB-anføreren, der er meget utilfreds med, at hans hold er gået glip af top seks i to sæsoner i træk."
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          I Tipsbladet siger han :
          " Kenneth Emil Petersen ser én altoverskyggende grund til, at fynboerne ikke er havnet i top seks.- Vi har ikke været gode nok. Vi kan ikke sige, at det er dommerens, vejrets eller banens skyld. Det er vores egen skyld. Nu har vi to år i træk glippet mesterskabsslutspillet, og man må bare konkludere, at niveauet ikke er til at komme i top seks, siger OB-anføreren, der er meget utilfreds med, at hans hold er gået glip af top seks i to sæsoner i træk."
          Jesper Hansen og Kent Nielsen skal nok finde måder at kringle sig ud af den på. Det er klart, at der var skader, bla bla bla, og ressourcerne var få, bla bla bla, vi sagde farvel til Tingager og Izunna, bla bla bla, Rømer og Marco Lund er nye; Fellah er ude af form bla bla bla, de andre er også gode bla bla bla.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jesper Hansen og Kent Nielsen skal nok finde måder at kringle sig ud af den på. Det er klart, at der var skader, bla bla bla, og ressourcerne var få, bla bla bla, vi sagde farvel til Tingager og Izunna, bla bla bla, Rømer og Marco Lund er nye; Fellah er ude af form bla bla bla, de andre er også gode bla bla bla.

            MvH ChrisOB
            Hva !!! Er Fellah ude af form ?

            Det fatter jeg intet af , han har da haft flere vinduer til at holde sig klar til OB i ..
            Kent´s drømmespiller med det uendelige potentiale , sådanne spillere kan altså normalt spille på 30-35 % og stadig være de øvrige i truppen overlegne .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              OB får en ordentlig overhaling af EB her

              https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...l-grin/7084486

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                OB får en ordentlig overhaling af EB her

                https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...l-grin/7084486
                Strukturen er selvfølgelig død nu, der kommer markante ændringer ... det KAN ikke være anderledes.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  OB får en ordentlig overhaling af EB her

                  https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...l-grin/7084486
                  Nu kan selv eksperterne se, at OB og JH/NT er Kejserens nye klæder. JH har i 10 vinduer købt en stjerne, lidt mellemvarer, men mest shit.

                  Hvornår mon der kommer et pres på NT fra journalisterne? Kommer det overhovedet, eller er de fedtet så meget ind i fortællingen og frygten for at miste adgang til spillerne og klubben, så de lader sig spise af med den nøgle kejser?

                  Hvorfor må omverden ikke kende OB's strategi? Folk her gætter på, at der blive brugt penge på renovering og opgradering. Hvorfor skal NT høste transfer indtægter? Er NT fattig og gør det af nød. Det er for mig tydeligt, at NT ikke længere ser det som en hobby, men som en forretning. Det er mig bekendt, bare et svært område at tjene penge på.

                  Comment


                    Elsker at Hobro’s træner, Thomasberg sætter spørgsmålstegn ved vores nederlag.

                    1. Han kender tydeligvis ikke vores hold, og hvor ofte vi skuffer.
                    2. Så han Bashkims mål? Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvordan man skal gardere sig imod det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Elsker at Hobro’s træner, Thomasberg sætter spørgsmålstegn ved vores nederlag.

                      1. Han kender tydeligvis ikke vores hold, og hvor ofte vi skuffer.
                      2. Så han Bashkims mål? Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvordan man skal gardere sig imod det.
                      Pinligt, han har åbenlyst ikke set kampen, det var en automatreaktion der kom i minutterne efter.

                      Der snakkes om, at SønderjyskE skal straffes, fordi at en frivillig har skrevet via deres Twitterkonto, at FCMs 2-1 mål ikke var så værst endda. Det her er i min optik MEGET værre. At mistænkeliggøre andre og antyde, at de har bragt spillet i miskredit, på så tyndt et grundlag, bør straffes i min optik. Det hører simpelthen ingen steder hjemme at komme med sådan nogle påstande helt uden begrundelse.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Elsker at Hobro’s træner, Thomasberg sætter spørgsmålstegn ved vores nederlag.

                        1. Han kender tydeligvis ikke vores hold, og hvor ofte vi skuffer.
                        2. Så han Bashkims mål? Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvordan man skal gardere sig imod det.
                        Jeg vil ikke afvise at Gryte gjorde sit til at vores målscore blev dårligere. Især sidste mål var altså dårligt målmandsspil.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Foran mod et hold i total krise, og som kun har garnet 3 gange i 12 hjemmekampe........ for så at tabe 4-1 til dem.

                          Det kan jeg sgu godt forstå man kan stille sig undrende over for.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Foran mod et hold i total krise, og som kun har garnet 3 gange i 12 hjemmekampe........ for så at tabe 4-1 til dem.

                            Det kan jeg sgu godt forstå man kan stille sig undrende over for.
                            Kun undren i forhold til hvor ringe det var, OB havde jo fordel af at vinde indtil der manglede under 10 minutter, hvor OB var kommet bagud.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Kun undren i forhold til hvor ringe det var, OB havde jo fordel af at vinde indtil der manglede under 10 minutter, hvor OB var kommet bagud.
                              ... men nu er det jo i forhold til 7. pladsen, hvor 2-2 havde været nok til at vi havde taget den. Vi lignede ikke ligefrem nogen der gik efter 2-2, da det kom der til.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                ... men nu er det jo i forhold til 7. pladsen, hvor 2-2 havde været nok til at vi havde taget den. Vi lignede ikke ligefrem nogen der gik efter 2-2, da det kom der til.
                                Ville være dumt da det kun krævede 1 mål fra Lyngby ...
                                Så ikke kampen, men OB skulle jo frem og med et skidt forsvar og en ringe offensiv kan det nemt gå galt.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X