Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det bliver bare for tung en byrde når en for stor del af holdet består af for mange spillere man håber på løfter sig , især fordi der ikke er en grundstamme på 3-4 spillere som har niveauet til at være kulturbærere , lederfigurere og grundpiller i fundamentet . Vi har Gryte i målet , KEP i forsvaret men hvor er ham der på midtbanen griber taktstokken og viser de unge vejen ?
    Næsten enig, men vi mangler også kvalitet i CF. KEP er bedre til at tale end til at spille. Men groft sagt så er der kun en spiller med top 3 niveau i truppen. Nemlig Gyte. Til top 6 hold, har vi desuden. Greve, Ryan, Joan ( i form), Tværskov ( i form). Gode indskifter på top 6 niveauet, kep, JBL, md, JJT, kløve, fester, AK. De øvrige er efter min mening ikke gode nok til et top 6 hold over en vis periode. Det nytter ikke at jønne spiller 2 gode minutter og 88 rædselsfulde. Hvis vi ikke skal være top 6, så kan Helenius, CN, Rømer ( måske) være gode nok. Øvrige har ikke klassen.

    Comment


      Ryan mener, det hele gik galt for os mod AGF, og så giver han sin version af, hvad der skete efter slutfløjtet.

      http://obstruktion.dk/johnson-laurse...-over-stregen/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Ryan mener, det hele gik galt for os mod AGF, og så giver han sin version af, hvad der skete efter slutfløjtet.

        http://obstruktion.dk/johnson-laurse...-over-stregen/
        Der er kun én ting at gøre: Slå dem hvis vi render ind i dem igen i den her sæson, og giv deres fans samme tur. Fight fire with fire.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Der er kun én ting at gøre: Slå dem hvis vi render ind i dem igen i den her sæson, og giv deres fans samme tur. Fight fire with fire.
          Syntes sgu det er okay at ham balkan-gutten giver igen for den modtagelse OB fans gav AGF .. kan ikke bringe mit pis i kog
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Syntes sgu det er okay at ham balkan-gutten giver igen for den modtagelse OB fans gav AGF .. kan ikke bringe mit pis i kog
            +1

            Han gjorde det på en okay måde, og jeg kan heller ikke se problemet i det - god lir til en kedelig kamp.

            Men derfor er det stadigvæk dumt. Han ved aldrig om der kunne være nogle udenfor foran som ventede, da der trods alt findes typer på tribunerne som ikke giver en skid for noget eller nogen som helst.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Næsten enig, men vi mangler også kvalitet i CF. KEP er bedre til at tale end til at spille. Men groft sagt så er der kun en spiller med top 3 niveau i truppen. Nemlig Gyte. Til top 6 hold, har vi desuden. Greve, Ryan, Joan ( i form), Tværskov ( i form). Gode indskifter på top 6 niveauet, kep, JBL, md, JJT, kløve, fester, AK. De øvrige er efter min mening ikke gode nok til et top 6 hold over en vis periode. Det nytter ikke at jønne spiller 2 gode minutter og 88 rædselsfulde. Hvis vi ikke skal være top 6, så kan Helenius, CN, Rømer ( måske) være gode nok. Øvrige har ikke klassen.
              Jeg vil da nok mene at flere af de, du nævner, mindst er på niveau med hvad de har i Horsens, SE, AaB, Hobro, AGF og andre top 6 konkurrenter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Hvorfor skulle der være noget galt med Kløve ?
                Det er da heller ikke, min pointe var bare, at han spillede af helvede til...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Havde Greve ikke fået et slag fra træningen dagen inden, så han mente ikke, at han var klar til 90 minutter. Derfor Jønne..
                  Den havde jeg lige misset. Beklager!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Der er kun én ting at gøre: Slå dem hvis vi render ind i dem igen i den her sæson, og giv deres fans samme tur. Fight fire with fire.
                    Sys det var lamt af ham. Fair hab lige gesitulere 1 gsng op mod os. Også smutter ned og siger tak for støtten til deres rgne fans.

                    Men manden vælger jo at blive stående og gestiulere og provokere flere gange. Istedet for at smutte ned sine egne fans

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Der er kun én ting at gøre: Slå dem hvis vi render ind i dem igen i den her sæson, og giv deres fans samme tur. Fight fire with fire.
                      Og vi skulle tilbyde ham den "velkommen" ham fortjener når ham spiller næste gang her.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment

                      Working...
                      X