Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Greve er rent faktisk i live og bare bortprioriteret... Jesus Kristus, det er jo tosset.

Endnu et fejlskud i læsningen af kampen - dem har der været for mange af!

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ligner at Greve skal ind
      Hvis han er fit, så er det en kæmpe gåde, at han ikke er startet inde.

Hvordan fik Thrane lov at blive inde?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Greve ind. Buus ud
        Så bliver der vel 3-5-2.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Hvorfor skal Buus ud frem for Thrane?

Comment

Ligner noget 3-5-2 nu

Comment

Kent siger vi ikke skal slås med GF. Uden fight, så vinder vi ikke. Det bliver kønsløs boldmassage. JH må være fortid nu

Comment

Hvorfor må vi ikke købe spillere som kan header, og en som kan kaste langt. Det er en billig måde at komme til en afslutning. Hvad blev der er JB som er Danmarks bedste assisten på dødbolde

Comment

Med Greve kommer energi i holdet!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

AGF er til at tale med. Hvis vi kan droppe alle de mange fejlafleveringer, så kan vi sagtens vinde den her.

Comment

Hvorfor startede Greve ude? Er der nogen der kan forklare mig Det?

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Hvorfor må vi ikke købe spillere som kan header, og en som kan kaste langt. Det er en billig måde at komme til en afslutning. Hvad blev der er JB som er Danmarks bedste assisten på dødbolde
                        Men dyrt at have en spiller på banen for det ... vil jeg mene.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Hvorfor startede Greve ude? Er der nogen der kan forklare mig Det?
                          ikke rigtigt....kent må have et massivt man crush på jönsson, fatter ikke han igen har tiltusket sig en startplads

Comment

Kløve er simpelthen ringere end Thrane.. Jøsses altså..

Comment

Ryan... SUK.
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Men dyrt at have en spiller på banen for det ... vil jeg mene.
                                Der findes spillere som kan begge dele

Comment

Working...
                                X