Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Lyngby.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    At aflive myten, hver gang den bliver bragt på banen. Siden du ikke havde gjort det denne gang, tænkte jeg, at jeg hellere måtte tage tjansen ;)
    Aaah, god hukommelse :D.
    Ja den gad jeg ikke igen.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
      Det bare de sædvanlige, som vi altid synger. For de flestes vedkommende er det bare en variation af spillernavnet ("Fes-Fes-Festersen" osv.), mens andre har hyldestsange med mere tekst, eksempelvis KEP.

      Der er ikke den store revolution i det. Helt grundlæggende: mindre musik og ping-pong med speakeren, mere sang og autentisk jubel.
      Syntes de sange med lidt tekst er fede. Husker stadig, du er vor gud Ronnie Ekelund, med stor glæde. Syntes generelt fodboldslagsange med lidt mindre shå lå lå er det der holder

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Er der nogen, der har nogen ide om, hvordan banen har det?

        Kan varmen under banen holde frosten fra døren, nu hvor den er forholdsvis hård og langvarig?
        Jeg kan ikke rigtigt huske, hvornår vi i fodboldsæsonen sidst har haft frost som nu over en del dage og ret lave temperaturer...
        De får lov at spille i Horsens. Putros snakkede om at så længe selve banen ikke er frossen er det sikkert nok, så mon ikke vores også er klar.
        Rent spillemæssigt er det nok noget helt andet og frygter diverse tilfældigheder..

        Comment


          #34
          Hvis GF vinder idag, så er det uhyggeligt vigtigt at vi vinder i morgen. SE slår måske Aab, og de andre hold omkring os har svære kampe. Vi kan med held være tre point fri og god målscorer end alle under os. GF kommer til at kunne presse os meget, og de har et program der ikke skræmmer. Puha

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            De får lov at spille i Horsens. Putros snakkede om at så længe selve banen ikke er frossen er det sikkert nok, så mon ikke vores også er klar.
            Rent spillemæssigt er det nok noget helt andet og frygter diverse tilfældigheder..
            Banen ser fin ud i Horsens. De skal også kun bruge den i 5.sals højde. AGF er foran med 1-0 og har brændt straffe. Hvad skal vi egentlig håbe på? Lade Horsens køre eller lade AGF komme op også?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Banen ser fin ud i Horsens. De skal også kun bruge den i 5.sals højde. AGF er foran med 1-0 og har brændt straffe. Hvad skal vi egentlig håbe på? Lade Horsens køre eller lade AGF komme op også?
              Hvis vi ikke nødvendigvis snakker logik, men følelser vil jeg gerne kunne afgøre det hjemme mod GF.. Logisk er det lidt umuligt, for alle skifter sgu konstant hvordan de spiller..

              Comment


                #37
                Bider rigtigt meget mærke i at han omtaler OB som en større klub end SJE og Horsens kva tilskuer pres og fans skare størrelse. Tilskuerpresset som man med ledelsens tiltag fik fjernet for 7-8 år siden og som man nu kæmper for at få igen nu hvor hr og fru danmark tilskuerne er holdt op med at komme pp stadion :) mon OB har lært lektien ???

                Comment


                  #38
                  Kent har opskriften klar til at slå Lyngby!

                  Og så skal vi denondefløjteme reagere hurtigt, når vi har boldtab, siger Kent Nielsen til OB's hjemmeside.. (citat: bold.dk)

                  Kent er en (kænt)Guru! Hvorfor har vi ikke bare denondefløjteme noget før, så var vi vel mestre..?

                  Comment


                    #39
                    Hvis OB vil have folk til at troppe op i strid blæst og -6 grader for at se fodbold gennem et net, så burde de have kaffe og kakao ad libitum i morgen..
                    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                    Comment


                      #40
                      Ja der bliver nok ikke sat sæson rekord i morgen aften.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Ja der bliver nok ikke sat sæson rekord i morgen aften.
                        Tænker det bliver bundrekord på stadion de sidste mange år

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Syntes de sange med lidt tekst er fede. Husker stadig, du er vor gud Ronnie Ekelund, med stor glæde. Syntes generelt fodboldslagsange med lidt mindre shå lå lå er det der holder
                          Som den legendariske..

                          Hej Henrik Toft, hvor kommer du fra, hvor tror du, du skal hen?
                          Jeg syns du kommer lidt langsvejs fra når Køge nu er dit hjem

                          For du så ring ring ring
                          For du så ring ring ring

                          Bedste hyldestsang til en af vores spillere ever

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tænker det bliver bundrekord på stadion de sidste mange år
                            Jeg tænker den her runde risikerer at blive bundrekord for hele Superligaens historie. FCM har en topkamp på hjemmebane, men der er næppe nogle af de andre kampe, der trækker mere end 2000 tilskuere...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                              Jeg tænker den her runde risikerer at blive bundrekord for hele Superligaens historie. FCM har en topkamp på hjemmebane, men der er næppe nogle af de andre kampe, der trækker mere end 2000 tilskuere...
                              Jeg ser altid på om jeg kan forvente noget af modstanderne. Og Lyngby var ofre et attraktivt hold.
                              Men næppe i morgen.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #45
                                Hvis der skal siges lidt positivt om AGF, og det ved jeg godt der ikke skal, men alligevel imponerende de fylder udebane afsnittet en tirsdag aften sidst i februar, i otte graders frost.

                                Comment

                                Working...
                                X