Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Lyngby.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Lyngby.

    Dette er vel vind eller forsvind kampen. Den skal bare vindes
    Spændende at se om Ryan kan holde til endnu en kamp eller om Desler er klar

    Det kan godt være at Lyngby ikke er særlig gode. Men det er vi sgu heller ikke. Jeg forholder mig kritisk af erfaring og tipper 1-1

    Grytebust
    Desler KEP Tver JBL
    Greve JJ Rømer Kløve
    Joan Helenius
    Last edited by fmprOB; 26-02-2018, 09:12.

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Dette er vel vind eller forsvind kampen. Den skal bare vindes
    Spændende at se om Ryan kan holde til endnu en kamp eller om Desler er klar

    Det kan godt være at Lyngby ikke er særlig gode. Men det er vi sgu heller ikke. Jeg forholder mig kritisk af erfaring og tipper 1-1

    Grytebust
    Desler KEP Tver JBL
    Greve JJ Rømer Kløve
    Joan Helenius
    Tjaa svært st være optimist , men jeg tipper nu alligevel 1-0 :-)

    Hvad får dig til at tro på Rømer , Joan og Helenius ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Tjaa svært st være optimist , men jeg tipper nu alligevel 1-0 :-)

      Hvad får dig til at tro på Rømer , Joan og Helenius ?
      Det var mere for rotationens skyld når der er 3 kampe på 7 dage..

      Comment


        #4
        Smide CN på bænken når han er liiiiige ved at have den?! Han er helt nede på kun at være impliceret i et mål imod pr. Kamp. Der satser jeg på at Kent kan se mulighederne. I/a

        Derfor ser jeg ingen anden mulighed end
        Gryte
        Ryan kep tver barett
        Greve jjt CN kløve
        Fester ak

        Jeg ville gerne bytte Rømer ud med CN og frigøre jjt lidt mere til det offensive spil. Men enten er Rømer elendig, eller også er han JH's påfund (apropos splid mellem JH og KN) så Kent ikke vil bruge ham.
        Håber desuden meget på at se fester fortsat.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det var mere for rotationens skyld når der er 3 kampe på 7 dage..
          Vil så gerne holde stærkeste opstilling mod Lyngby og AGF og måske hvile nogen mod BIF hvor jeg ikke forventer point alligevel ..

          Gryte
          Ryan. KEP. Tverskov. JBL
          Greve. JJ. Rømer. Kløve
          Joan. Festersen.

          Kan de ikke åbne op må Jønne og AK forsøge noget når Lyngby forhåbentligt er lidt trætte af at løbe rundt ... det kan Casper eller Desler måske også komme ind og løbe lidt mod dem ...
          Last edited by Plum; 26-02-2018, 09:59.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Jeg tror de tager det roligt med Rømer. Han er slet ikke vant til vores form for spillemåde, han er lige kommet til fra en klub hvor han primært har været højreback, og altså ikke fået meget spilletid. Det ville ikke overraske mig, hvis vi først ser ham i slutspillet.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Dette er vel vind eller forsvind kampen. Den skal bare vindes
              Spændende at se om Ryan kan holde til endnu en kamp eller om Desler er klar

              Det kan godt være at Lyngby ikke er særlig gode. Men det er vi sgu heller ikke. Jeg forholder mig kritisk af erfaring og tipper 1-1

              Grytebust
              Desler KEP Tver JBL
              Greve JJ Rømer Kløve
              Joan Helenius
              Jeg synes nu, at vi spillede ret godt i går. Vi spillede jo stort set lige op med FCK uden vores kaptajn. Jeg ved godt at Lyngby pakker sig, og at vi ikke har det så godt med den type kampe, men det bliver i hvert fald en kamp, hvor vi kommer til at dominerer. Hvis vi scorer det første mål, så tipper jeg 3-1. Hvis Lyngby går 100% efter 1 point, så lugter den af 0-0, 0-1 eller 1-1.

              Comment


                #8
                Desler og Lund ude mod Lyngby mens KEP kunne trænere med i dag så det ser ikke helt ondt ud.
                https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3234064
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Desler og Lund ude mod Lyngby mens KEP kunne trænere med i dag så det ser ikke helt ondt ud.
                  https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3234064
                  Vores modstander har ikke vundet i de sidste 10 kampe. Det plejer vi flinke fynboer at kunne hjælpe med.
                  Kunne godt ligne Rømer på backen mm man tager chancen med Ryan

                  Comment


                    #10
                    Kløve i Tv2 fyn (7 min video)

                    https://www.tv2fyn.dk/artikel/kloeve...-fast-i-toppen

                    Vi mangler liiiiiiige det sidste

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kløve i Tv2 fyn (7 min video)

                      https://www.tv2fyn.dk/artikel/kloeve...-fast-i-toppen

                      Vi mangler liiiiiiige det sidste
                      Han er ved at lære det

                      Comment


                        #12
                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-til-top-seks/

                        Det kommer til at kræve en masse af alle spillere, og vi ved, at vi har de værktøjer, der skal til.”

                        Ikke just OB’s spidskompentence .... hvilke værktøjer?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vores modstander har ikke vundet i de sidste 10 kampe. Det plejer vi flinke fynboer at kunne hjælpe med.
                          Kunne godt ligne Rømer på backen mm man tager chancen med Ryan
                          Av av. Ja OB har altid vlret mestre i at sætte spillere modstandere eer ikke hqr scoret i lang tid igang. Eller modstandere der ikke har vundet i lang tid igang :-D

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Smide CN på bænken når han er liiiiige ved at have den?! Han er helt nede på kun at være impliceret i et mål imod pr. Kamp. Der satser jeg på at Kent kan se mulighederne. I/a

                            Derfor ser jeg ingen anden mulighed end
                            Gryte
                            Ryan kep tver barett
                            Greve jjt CN kløve
                            Fester ak

                            Jeg ville gerne bytte Rømer ud med CN og frigøre jjt lidt mere til det offensive spil. Men enten er Rømer elendig, eller også er han JH's påfund (apropos splid mellem JH og KN) så Kent ikke vil bruge ham.
                            Håber desuden meget på at se fester fortsat.
                            Det er måske i den hårde ende at give CN skylden for målet imod fck. Det er bare godt sparket ind, og selvom frisparket er unødvendigt, så er det alligevel ikke at forære et mål. Det er en fremragende enkeltmandspræstation, det er svært at gøre noget ved.
                            Jeg synes egentlig at han gør det ok. Selvfølgelig koster han imod fcn, men han fylder enormt meget foran forsvaret og har stor ære af at holde fck nede på så få chancer i søndags. Det er den slags spillere vi har brug for, og jeg så i langt højere grad at jjt blev erstattet, da han har haft det svært. Desværre er man fra trænersiden bare totalt blind overfor, at Greve vil kunne rykke ind på den plads og sætte det tempo vi mangler, så kunne vi bare rykke joan på kant, og så havde vi allerede langt mere dynamik, når nu Kent selv er ude efter at spille mere direkte.
                            Uanset hvad tror jeg vi slår et tyndt lungbyhold hjemme

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Det er måske i den hårde ende at give CN skylden for målet imod fck. Det er bare godt sparket ind, og selvom frisparket er unødvendigt, så er det alligevel ikke at forære et mål. Det er en fremragende enkeltmandspræstation, det er svært at gøre noget ved.
                              Jeg synes egentlig at han gør det ok. Selvfølgelig koster han imod fcn, men han fylder enormt meget foran forsvaret og har stor ære af at holde fck nede på så få chancer i søndags. Det er den slags spillere vi har brug for, og jeg så i langt højere grad at jjt blev erstattet, da han har haft det svært. Desværre er man fra trænersiden bare totalt blind overfor, at Greve vil kunne rykke ind på den plads og sætte det tempo vi mangler, så kunne vi bare rykke joan på kant, og så havde vi allerede langt mere dynamik, når nu Kent selv er ude efter at spille mere direkte.
                              Uanset hvad tror jeg vi slår et tyndt lungbyhold hjemme
                              Eller bare bytte positioner af Geve og C.Nielsen. Kan god lide CN. Han er dynamisk, helhjertet og løbestærk men sine tekniske evner er begrænset. Så er det helt naturligt at der kommer den en eller anden blodtab. Det er ikke en stor problem når ham spiller kant. Men når ham spiller cm ser det anderledes ud. Denne boldtab bliver farliger for os fordi der er en større sandsynlighed for
                              - at de ske i en farliger område og
                              - at der mangler afsikring.
                              Greve er teknisk bedre end Casper og ville for mig være en bedre cm end ham. Problemet er om JJT/Greve fylder defensivt god nok. Det kunne være problemet hvorfor man prøver det ikke.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X