Det bare de sædvanlige, som vi altid synger. For de flestes vedkommende er det bare en variation af spillernavnet ("Fes-Fes-Festersen" osv.), mens andre har hyldestsange med mere tekst, eksempelvis KEP.
Der er ikke den store revolution i det. Helt grundlæggende: mindre musik og ping-pong med speakeren, mere sang og autentisk jubel.
Syntes de sange med lidt tekst er fede. Husker stadig, du er vor gud Ronnie Ekelund, med stor glæde. Syntes generelt fodboldslagsange med lidt mindre shå lå lå er det der holder
Er der nogen, der har nogen ide om, hvordan banen har det?
Kan varmen under banen holde frosten fra døren, nu hvor den er forholdsvis hård og langvarig?
Jeg kan ikke rigtigt huske, hvornår vi i fodboldsæsonen sidst har haft frost som nu over en del dage og ret lave temperaturer...
De får lov at spille i Horsens. Putros snakkede om at så længe selve banen ikke er frossen er det sikkert nok, så mon ikke vores også er klar.
Rent spillemæssigt er det nok noget helt andet og frygter diverse tilfældigheder..
Hvis GF vinder idag, så er det uhyggeligt vigtigt at vi vinder i morgen. SE slår måske Aab, og de andre hold omkring os har svære kampe. Vi kan med held være tre point fri og god målscorer end alle under os. GF kommer til at kunne presse os meget, og de har et program der ikke skræmmer. Puha
De får lov at spille i Horsens. Putros snakkede om at så længe selve banen ikke er frossen er det sikkert nok, så mon ikke vores også er klar.
Rent spillemæssigt er det nok noget helt andet og frygter diverse tilfældigheder..
Banen ser fin ud i Horsens. De skal også kun bruge den i 5.sals højde. AGF er foran med 1-0 og har brændt straffe. Hvad skal vi egentlig håbe på? Lade Horsens køre eller lade AGF komme op også?
Banen ser fin ud i Horsens. De skal også kun bruge den i 5.sals højde. AGF er foran med 1-0 og har brændt straffe. Hvad skal vi egentlig håbe på? Lade Horsens køre eller lade AGF komme op også?
Hvis vi ikke nødvendigvis snakker logik, men følelser vil jeg gerne kunne afgøre det hjemme mod GF.. Logisk er det lidt umuligt, for alle skifter sgu konstant hvordan de spiller..
Bider rigtigt meget mærke i at han omtaler OB som en større klub end SJE og Horsens kva tilskuer pres og fans skare størrelse. Tilskuerpresset som man med ledelsens tiltag fik fjernet for 7-8 år siden og som man nu kæmper for at få igen nu hvor hr og fru danmark tilskuerne er holdt op med at komme pp stadion :) mon OB har lært lektien ???
Hvis OB vil have folk til at troppe op i strid blæst og -6 grader for at se fodbold gennem et net, så burde de have kaffe og kakao ad libitum i morgen..
Syntes de sange med lidt tekst er fede. Husker stadig, du er vor gud Ronnie Ekelund, med stor glæde. Syntes generelt fodboldslagsange med lidt mindre shå lå lå er det der holder
Som den legendariske..
Hej Henrik Toft, hvor kommer du fra, hvor tror du, du skal hen?
Jeg syns du kommer lidt langsvejs fra når Køge nu er dit hjem
Tænker det bliver bundrekord på stadion de sidste mange år
Jeg tænker den her runde risikerer at blive bundrekord for hele Superligaens historie. FCM har en topkamp på hjemmebane, men der er næppe nogle af de andre kampe, der trækker mere end 2000 tilskuere...
Jeg tænker den her runde risikerer at blive bundrekord for hele Superligaens historie. FCM har en topkamp på hjemmebane, men der er næppe nogle af de andre kampe, der trækker mere end 2000 tilskuere...
Jeg ser altid på om jeg kan forvente noget af modstanderne. Og Lyngby var ofre et attraktivt hold.
Men næppe i morgen.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
Hvis der skal siges lidt positivt om AGF, og det ved jeg godt der ikke skal, men alligevel imponerende de fylder udebane afsnittet en tirsdag aften sidst i februar, i otte graders frost.
Comment