Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Lyngby.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det er måske i den hårde ende at give CN skylden for målet imod fck. Det er bare godt sparket ind, og selvom frisparket er unødvendigt, så er det alligevel ikke at forære et mål. Det er en fremragende enkeltmandspræstation, det er svært at gøre noget ved.
    Jeg synes egentlig at han gør det ok. Selvfølgelig koster han imod fcn, men han fylder enormt meget foran forsvaret og har stor ære af at holde fck nede på så få chancer i søndags. Det er den slags spillere vi har brug for, og jeg så i langt højere grad at jjt blev erstattet, da han har haft det svært. Desværre er man fra trænersiden bare totalt blind overfor, at Greve vil kunne rykke ind på den plads og sætte det tempo vi mangler, så kunne vi bare rykke joan på kant, og så havde vi allerede langt mere dynamik, når nu Kent selv er ude efter at spille mere direkte.
    Uanset hvad tror jeg vi slår et tyndt lungbyhold hjemme
    Det er vildt så forskelligt man kan se på fodbold.
    Du vil hellere beholde Casper Nielsen end Thomasen?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det er vildt så forskelligt man kan se på fodbold.
      Du vil hellere beholde Casper Nielsen end Thomasen?
      Den har jeg godt nok også svært ved at følge. Jeg ville gerne se hvad Rømer kan på CN's plads.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Av av. Ja OB har altid vlret mestre i at sætte spillere modstandere eer ikke hqr scoret i lang tid igang. Eller modstandere der ikke har vundet i lang tid igang :-D
        Når nu Entusiastens forståeligt nok har opgivet kampen, vil jeg gerne overtage stafetten: den påstand får du altså svært ved at finde statistisk belæg for. Mange andre fans føler selv, at netop deres klub er mestre i at sætte andre i gang. Spørg bare AGF's fan. Det hænger sammen med, at man husker de gange, hvor det sker, men hurtigt glemmer de tilfælde, hvor profetien ikke går i opfyldelse. Helsingør havde eksempelvis ikke vundet sine seneste syv udekampe, da vi mødte dem.
        SLO

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
          Når nu Entusiastens forståeligt nok har opgivet kampen, vil jeg gerne overtage stafetten: den påstand får du altså svært ved at finde statistisk belæg for. Mange andre fans føler selv, at netop deres klub er mestre i at sætte andre i gang. Spørg bare AGF's fan. Det hænger sammen med, at man husker de gange, hvor det sker, men hurtigt glemmer de tilfælde, hvor profetien ikke går i opfyldelse. Helsingør havde eksempelvis ikke vundet sine seneste syv udekampe, da vi mødte dem.
          Enig. Det er en myte der lever i stort set alle andre klubber end de absolutte topklubber.

          Comment


            #20
            KEP, Desler og Marco ude af kampen i morgen. Det må betyde Pereira i CF. Hvis Ryan ikke kan holde to kampe, så må Rømer vel få sin debut i morgen på HB.

            Comment


              #21
              Er der nogen, der har nogen ide om, hvordan banen har det?

              Kan varmen under banen holde frosten fra døren, nu hvor den er forholdsvis hård og langvarig?
              Jeg kan ikke rigtigt huske, hvornår vi i fodboldsæsonen sidst har haft frost som nu over en del dage og ret lave temperaturer...
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Det er vildt så forskelligt man kan se på fodbold.
                Du vil hellere beholde Casper Nielsen end Thomasen?
                Det er ikke det jeg skriver, for han er utvivlsomt et større talent, men han får intet ud af det lige nu, og har spillet for langsomt i de 3 første kampe her i foråret. Derfor synes jeg det kunne være forfriskende at prøve at give ham en pause, og forsøge noget andet. For tiden synes jeg at jjt er et svagt led, og så synes jeg det er kedeligt at man ikke kan ryste posen lidt, når man tydeligvis ikke er bleg for at gøre det nede i defensiven.

                Comment


                  #23
                  http://www.ob.dk/artikel/ny-maalfejr...ewii-park.aspx
                  Spændende hvordan det kommer til at fungere.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    http://www.ob.dk/artikel/ny-maalfejr...ewii-park.aspx
                    Spændende hvordan det kommer til at fungere.
                    Lad os i hvert fald håbe at vi kan prøve det ofte i morgen.
                    Betyder det at der er særlige hyldestsange for hver enkelte spiller? Og hvordan går de? Ville være fint når man kan finde de på OB.dk.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Lad os i hvert fald håbe at vi kan prøve det ofte i morgen.
                      Betyder det at der er særlige hyldestsange for hver enkelte spiller? Og hvordan går de? Ville være fint når man kan finde de på OB.dk.
                      "For han er en vores egne, for han er en af vores egne osv"

                      Inovation min bare.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                        Når nu Entusiastens forståeligt nok har opgivet kampen, vil jeg gerne overtage stafetten: den påstand får du altså svært ved at finde statistisk belæg for. Mange andre fans føler selv, at netop deres klub er mestre i at sætte andre i gang. Spørg bare AGF's fan. Det hænger sammen med, at man husker de gange, hvor det sker, men hurtigt glemmer de tilfælde, hvor profetien ikke går i opfyldelse. Helsingør havde eksempelvis ikke vundet sine seneste syv udekampe, da vi mødte dem.
                        Hvad har jeg opgivet :D?

                        Jeg er helt enig i at det umiddelbart er en myte.
                        Hold der taber ofte, taber oftere, end dem der vinder ofte, til hold der sjældent vinder ... den er tricky men sand.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-til-top-seks/

                          Det kommer til at kræve en masse af alle spillere, og vi ved, at vi har de værktøjer, der skal til.”

                          Ikke just OB’s spidskompentence .... hvilke værktøjer?
                          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...n-ved-boldtab/

                          der skal være bevægelighed og kvalitet” .. 😂😃
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Hvad har jeg opgivet :D?
                            At aflive myten, hver gang den bliver bragt på banen. Siden du ikke havde gjort det denne gang, tænkte jeg, at jeg hellere måtte tage tjansen ;)
                            SLO

                            Comment


                              #29
                              1. I guder, hvor vi trænger til en sejr.
                              2. Hvis ikke Rømer starter inde, så får den transfer snart sit eget afsnit i »The Football Mysteries«.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Lad os i hvert fald håbe at vi kan prøve det ofte i morgen.
                                Betyder det at der er særlige hyldestsange for hver enkelte spiller? Og hvordan går de? Ville være fint når man kan finde de på OB.dk.
                                Det bare de sædvanlige, som vi altid synger. For de flestes vedkommende er det bare en variation af spillernavnet ("Fes-Fes-Festersen" osv.), mens andre har hyldestsange med mere tekst, eksempelvis KEP.

                                Der er ikke den store revolution i det. Helt grundlæggende: mindre musik og ping-pong med speakeren, mere sang og autentisk jubel.
                                SLO

                                Comment

                                Working...
                                X