Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    vrid i anklen forleden. De ville ikke tage nogen chancer når man har 2 der kan spille pladsen
    Vores vb-back-up må give den back-up for vores cf-back-up og vi står der uden nogen på bænken som kan spille back. Trupsammensætning???????
    Lad os bare håbe at Ryan eller JBL går ikke i stykker.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Men så må vi jo bare spille på vores styrker. Der hvor vi er det bedste hold på banen.
      Nuvel, men det kan jo være svært at slå klamperne i for lange bolde og høje indlæg i feltet.

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
        Målmanden?
        That's it!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Vores vb-back-up må give den back-up for vores cf-back-up og vi står der uden nogen på bænken som kan spille back. Trupsammensætning???????
          Lad os bare håbe at Ryan eller JBL går ikke i stykker.
          Rømer kan vel spille backup?

Comment

15 min optakt.. Udelukkende om FCK. Ikke 1 sek OB

Comment

Ja, selvfølgelig kan han det. Udtrykket vil jo nok ende med at blive noget andet, end det vi får med Ryan og Barrett, men netop i dag, vil det nok ikke være nogen katastrofe.

Comment

Kent og Tøffe i direkte duel om 3-5-2 eller 4-4-2

Comment

Hmmm, o.k.. Købt som forstærkelse for central midtbanen er ham nu cf-hk-dm-back-up. Ligner næsten en Chuck Norris på back-up-niveau... :-)
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Det er nok det den slappeste opstilling jeg nogensinde har set. Hvorfor ikke bruger Rømer og få lidt ekstra fysik? Vi bliver helt 100 most på fysik og teknik i dag.
                    Den må du tage med Hr. “der er ingen tvivl om”/“jeg er godt tilfreds med truppen”
                    OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Kent og Tøffe i direkte duel om 3-5-2 eller 4-4-2
                      Med knytnæver?
                      - Norbert Elgert -

Comment

Hmmm, o.k.. Købt som forstærkelse for central midtbanen er ham nu cf-hk-dm-back-up. Ligner næsten en Chuck Norris på back-up-niveau... :-)
                        Han har spillet rigtig meget HB i FCM. Så det er jeg mere tryk ved end ham i midtforsvaret

Comment

Vi skal bare være gode med bolden. Det er en genial taktik Kent Nielsen. Nå men vi fik da 3 min om OB.

Comment

Med knytnæver?

Kent indrømmer stadig intet

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Vi skal bare være gode med bolden. Det er en genial taktik Kent Nielsen. Nå men vi fik da 3 min om OB.
                              Simpelthen en fantstisk taktik. Både fra Kent og Tv3

Comment

15 min optakt.. Udelukkende om FCK. Ikke 1 sek OB
                                var det ikke nærmere 18....syntes godt nok de bruger uendeligt meget tid på fck og deres halv sløje sæson.....var måske lidt mere relevant at fokusere på dagens kamp.

Tager man de stribede OB briller af vil jeg da mene det er positivt fck ikke er løbet fra alle allerede på nuværende tidspunkt - der er faktisk kamp om det dankse mesterskab for en gangs skyld....måske man kunne lægge fokus der istedet.

Comment

Working...
                                X