Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Så sparer JH igen, eller?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vi mangler i høj grad X faktor og drive offensivt .

    Og ja vi alle ved at FCK og FCN ikke er de klubber vi pt skal måle os op imod ( tænk engang at man skal sige det om FCN )

    Kampen i aften skal vindes og uanset hvordan dommeren dømmer , vinden blæser og hvor godt vi gør det i perioder så findes der ingen undskyldning for hverken uafgjort eller nederlag .
    Der skal sikkert komme et eller andet alligevel...

    Vi scorede 1 mål i de 2 kampe imod FCN og FCK - og antallet af åbne målchancer kan tælles på én hånd. Det er det, der tæller for mig; og selv om vi, på papiret, ikke blev kørt over i de to kampe, så var vi jo aldrig rigtigt i nærheden af at vinde dem. Og samlet set havde uafgjort imod FCN været aldeles ufortjent.

    Fordi målchancer og størrelsen på dem er det, der tæller i fodbold.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Der skal sikkert komme et eller andet alligevel...

      Vi scorede 1 mål i de 2 kampe imod FCN og FCK - og antallet af åbne målchancer kan tælles på én hånd. Det er det, der tæller for mig; og selv om vi, på papiret, ikke blev kørt over i de to kampe, så var vi jo aldrig rigtigt i nærheden af at vinde dem. Og samlet set havde uafgjort imod FCN været aldeles ufortjent.

      Fordi målchancer og størrelsen på dem er det, der tæller i fodbold.

      MvH ChrisOB
      Enig. Profilen Tap In Fodbold på Twitter laver statistiske analyser af målchancer i alle Superligakampe og baseret på deres data ligger vi tredjesidst, når man kigger på hvor mange point vi burde have fået ud fra det antal målchancer vi har skabt vs. dem vi har tilladt. Vi har scoret nogenlunde det antal mål man kan forvente (vores angribere gør det altså ok afslutningsmæssigt), men vi har til gengæld lukket langt færre mål ind end det antal chancer modstanderne reelt har skabt. Det vidner endnu engang om at Sten Grytebust er vores klare MVP.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Enig. Profilen Tap In Fodbold på Twitter laver statistiske analyser af målchancer i alle Superligakampe og baseret på deres data ligger vi tredjesidst, når man kigger på hvor mange point vi burde have fået ud fra det antal målchancer vi har skabt vs. dem vi har tilladt. Vi har scoret nogenlunde det antal mål man kan forvente (vores angribere gør det altså ok afslutningsmæssigt), men vi har til gengæld lukket langt færre mål ind end det antal chancer modstanderne reelt har skabt. Det vidner endnu engang om at Sten Grytebust er vores klare MVP.
        Hvilket lidt støtter min idé om at enkeltspillere kan være katalysatorer for både pointgennemsnit, antal mål lukket ind, placeringer, sammenhængskraft m.m.

        Jeg gruer for Kent Nielsens hold, den dag Grytebust ikke er dér længere til at holde vores forsvarsstatistik oppe, eller nede alt efter.

        Sammen med Tingager og til dels AK og Festersen er han det eneste lyspunkt i en pærevælling af lavt niveau og ustabilitet.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Glem x-faktor, det har vi ikke råd til. Men vi kan gøre noget andet. Vi kan skabe en stærk enhed der spiller godt sammen, hvor relationerne er på plads, det er langt billigere. Problemet er bare, at vi efter 2,5 år ikke rigtigt har rykket os spillemæssigt frem af banen. Kent fik sat en prop i og en vis struktur, så vi ikke falder igennem og kommer i nedrykningsfare, men vi er ikke i nærheden af, at have fundet et offensivt udtryk, der bare er nogenlunde acceptabelt. Årsagerne skal findes på midten, hvor vores centrale akse stadigvæk er for svag, og vi har nogle kanter, der slet ikke bliver sat op, og noget back-kant relation der slet ikke fungerer. Vores største mangel er fart i afleveringer, og den rette timing mellem løb og aflevering, der skaber den nødvendige bevægelse og tempo i det offensive, som kan overrumple modstanderne. Der er købt forkert ind, holdet er sammensat for dårligt. Nuvel, måske vi sniger os med i top-6, og så er det måske en succes, men dog kun på sådan et illusorisk plan, for det rokker ikke noget ved holdets status, om vi ender som 6 eller 9, det er mere tilfældighedernes spil i en så tæt række. Vi er ikke kommet en tøddel nærmere en mulig kamp om top-4 og europa pladser.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Glem x-faktor, det har vi ikke råd til. Men vi kan gøre noget andet. Vi kan skabe en stærk enhed der spiller godt sammen, hvor relationerne er på plads, det er langt billigere. Problemet er bare, at vi efter 2,5 år ikke rigtigt har rykket os spillemæssigt frem af banen. Kent fik sat en prop i og en vis struktur, så vi ikke falder igennem og kommer i nedrykningsfare, men vi er ikke i nærheden af, at have fundet et offensivt udtryk, der bare er nogenlunde acceptabelt. Årsagerne skal findes på midten, hvor vores centrale akse stadigvæk er for svag, og vi har nogle kanter, der slet ikke bliver sat op, og noget back-kant relation der slet ikke fungerer. Vores største mangel er fart i afleveringer, og den rette timing mellem løb og aflevering, der skaber den nødvendige bevægelse og tempo i det offensive, som kan overrumple modstanderne. Der er købt forkert ind, holdet er sammensat for dårligt. Nuvel, måske vi sniger os med i top-6, og så er det måske en succes, men dog kun på sådan et illusorisk plan, for det rokker ikke noget ved holdets status, om vi ender som 6 eller 9, det er mere tilfældighedernes spil i en så tæt række. Vi er ikke kommet en tøddel nærmere en mulig kamp om top-4 og europa pladser.
            Den køber jeg stort set gerne, men vil så sige at Barret og Kløve har vist potentiale til at det kan blive rigtig godt, så kan det godt være det har været på en billig baggrund (især Helsingør og igår), men tror godt der kan komme noget der. Og så håber jeg stadig på at Ryan kan blive helt skadesfri (2 kampe på 4 dage) og måske gøre at der bliver noget på den anden side.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Nå så det gør du ikke...er du conte eller Mourinho måske? Hvilken ære.....altså jeg hører stort set alle fodbold podcast der udgives, og jeg har aldrig hørt nogen påstå, at det er nemt at skifte fra 3 back til 4 back kæde, det er noget andet, det er andre rum, aftaler MV. Det skal sidde. Og med et forsvar der ikke har spillet sammen før, vil det give misforståelser, så det er noget vrøvl, det du skriver. Så hvad du synes og føler, kan jeg ikke rigtigt bruge til noget . Det er ekstremt unuanceret af dig.
              .. og netop derfor ophører diskussionen her. Du er jo udstyret med et par kællinge-ører der kun er i stand til at høre hvad du selv siger. Jeg er helt på det rene med at det du, og andre, bag fine ord om passion, lidenskab og ambitioner gemmer det egentlige formål med galde og surhed i en lind strøm
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                .. og netop derfor ophører diskussionen her. Du er jo udstyret med et par kællinge-ører der kun er i stand til at høre hvad du selv siger. Jeg er helt på det rene med at det du, og andre, bag fine ord om passion, lidenskab og ambitioner gemmer det egentlige formål med galde og surhed i en lind strøm
                Seriøst? altså du bliver pigesur over, at jeg bruger ekspertudsagn som belæg for, at der er markant forskel fra at anvende en tre eller fire backkæde, og vægter disse ekspertudsagn højere end din fornemmelse/følelse af om det gør en forskel.....Jeg mangler ord.

                Comment


                  Så bliver det ikke HHA som assistenttræner i OB.
                  https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-i-fc-sydvest/
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Så bliver det ikke HHA som assistenttræner i OB.
                    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-i-fc-sydvest/
                    Nu har han så vidt jeg kan læse kun kontrakt frem til sommerferien, så hvis vi vil have h, tror jeg nok at vi skal få ham 😉

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Nu har han så vidt jeg kan læse kun kontrakt frem til sommerferien, så hvis vi vil have h, tror jeg nok at vi skal få ham 😉
                      Du har ret, læste det vel alt for hurtigt.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment

                      Working...
                      X