Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Så sparer JH igen, eller?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Han har for længe siden påtaget sig ansvaret for truppen, og at det er hans ansvar at klubben ender i top6 ... like it or not
    Nu er der markant forskel på at få et ansvar og tage et ansvar.

Han har ikke taget ansvar for en skid. På noget som helst tidspunkt.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Jeg vil, til stadighed, ikke fatte en meter af, at der er nogen, der er "trygge" ved noget som helst, som vores træner foretager sig. Hvad er det han har gjort, i OB, der indgyder sådan en grad af tillid, spørger jeg mig selv, tit.

Vi er ustabile ad h.. til, og det skyldes i høj grad den totalt ustabile grad af beslutninger, der er blevet taget omkring trup og holdsammensætning, både generelt og på dagen.

Har du og andre bare ubegrænset tillid til trænere, bare fordi de er trænere?

MvH ChrisOB
      + 1
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Jeg vil, til stadighed, ikke fatte en meter af, at der er nogen, der er "trygge" ved noget som helst, som vores træner foretager sig. Hvad er det han har gjort, i OB, der indgyder sådan en grad af tillid, spørger jeg mig selv, tit.

Vi er ustabile ad h.. til, og det skyldes i høj grad den totalt ustabile grad af beslutninger, der er blevet taget omkring trup og holdsammensætning, både generelt og på dagen.

Har du og andre bare ubegrænset tillid til trænere, bare fordi de er trænere?

MvH ChrisOB
        Nej, det vil du ikke .. men prøv alligevel en dag du ikke er i følelsernes vold. Jeg kan ikke forstå hvis nogen tror at KN ikke stiller med det bedst mulige hold på dagen. Midterhold er jo kendetegnet ved netop ustabilitet, og dermed manglende evne til at sætte en række af sejre sammen. Der er 4 hold i toppen, og to i bunden der viser hver deres form for stabilitet, resten er ustabile midterhold. Det drejer sig i år om for OB om at være det mest stabile af de ustabile hold.
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Nej, det vil du ikke .. men prøv alligevel en dag du ikke er i følelsernes vold. Jeg kan ikke forstå hvis nogen tror at KN ikke stiller med det bedst mulige hold på dagen. Midterhold er jo kendetegnet ved netop ustabilitet, og dermed manglende evne til at sætte en række af sejre sammen. Der er 4 hold i toppen, og to i bunden der viser hver deres form for stabilitet, resten er ustabile midterhold. Det drejer sig i år om for OB om at være det mest stabile af de ustabile hold.
          Vi ved han forsøger at stille det bedste hold - problemet er at han sjældent får held med de beslutninger. Og når det så kikser tager han ikke ansvaret for det. Så jeg forstår ikke din tryghed. Du har for blind en tillid til mandens beslutninger.

Og jeg er ikke i "mine følelsers vold" Jeg konstaterer nøgternt at Kent ikke har taget ansvar for hverken nederlag, dårligt spil, hentede spillere, der ikke præsterer, som en rigtig træner bør gøre.

Du skal adskille begreberne "har ansvar" og "tager ansvar" Det sidste skal alle ledere der har fået ansvar gøre. Ellers er de elendige ledere.

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Vi ved han forsøger at stille det bedste hold - problemet er at han sjældent får held med de beslutninger. Og når det så kikser tager han ikke ansvaret for det. Så jeg forstår ikke din tryghed. Du har for blind en tillid til mandens beslutninger.

Og jeg er ikke i "mine følelsers vold" Jeg konstaterer nøgternt at Kent ikke har taget ansvar for hverken nederlag, dårligt spil, hentede spillere, der ikke præsterer, som en rigtig træner bør gøre.

Du skal adskille begreberne "har ansvar" og "tager ansvar" Det sidste skal alle ledere der har fået ansvar gøre. Ellers er de elendige ledere.

MvH ChrisOB
            Han “forsøger” ikke at stille det bedste hold .. han stiller med det hold han mener har bedst mulighed for at løse opgaven.
            Der er dog altid 2 hold, 2 taktikker og en masse andet der afgør sagen på banen.

Jeg konstatere nøgternt at Kent lever med det ansvar uanset om det er givet eller taget ..
            Last edited by manner; 25-02-2018, 15:58.
            Believe OB

Comment

Nu er der markant forskel på at få et ansvar og tage et ansvar.

Han har ikke taget ansvar for en skid. På noget som helst tidspunkt.

MvH ChrisOB
              Det passer ikke. Han har taget ansvar for at Zohore blomstrede og blev solgt videre.. Så du tager helt fejl af ham

Comment

Han “forsøger” ikke at stille det bedste hold .. han stiller med det hold han mener har bedst mulighed for at løse opgaven.
                Der er dog altid 2 hold, 2 taktikker og en masse andet der afgør sagen på banen.

Jeg konstatere nøgternt at Kent lever med det ansvar uanset om det er givet eller taget .. kan han ikke det er han ikke opgaven voksen i en hvilken somhelst SL-klub.
                Har Kent nogensinde gjort noget lignende det her: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...varet-nederlag

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det passer ikke. Han har taget ansvar for at Zohore blomstrede og blev solgt videre.. Så du tager helt fejl af ham
                  Og vel også Tingager?

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Og vel også Tingager?
                    Nok ja. Hørte bare den med Zohore da han skulle fortælle hvordan man evt kunne få Fellah op i niveau igen..

Comment

Jeg konstatere nøgternt at Kent lever med det ansvar uanset om det er givet eller taget ..
                      Jo han forsøger.

Og lykkes kun ca hver 3. Kamp i og med vi står med 7 i alt.

Hans job er at være skarpere/heldigere end modstanderens træner - i en liga hvor det dybest set, lige nu, kun er to hold, der er totalt udenfor rækkevidde.

Vi skal være mere stabile blandt ustabile hold? Forstår ikke du har nogen som helst tillid til at vores træner kommer til at lykkes med det.

Og er vi enige i at han aldrig har taget et nederlag på sin kappe? Offentligt?

MvH ChrisOB

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        My bad.

MvH ChrisOB

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Stemmer fra Ådalen har talt med JH om Bredal-sagen:
                          http://obstemmer.dk/ob-direktoer-afv...-kent-nielsen/

"Der er stor opbakning til Kent Nielsen, og hans situation er jeg før blevet spurgt om. Der er nogle ting i kontrakten med Kent, som vi forholder os til. Længere er den ikke."
                          Hvad hentyder det med "nogle ting i kontrakten vi forholder os til"?
                          “Der er nogle ting i kontrakten med Kent, som vi forholder os til”
                          Hmmmmm, det kan naturligvis være mange ting, men et bud kunne da være at kontrakten kan ophæves af begge parter når der mangler et år, hvis det vurderes at udviklingen af holdet ikke er optimalt. Hvis vi endnu engang misser top 6 er det vel heller ikke utænkeligt at sportsdirektøren må ofre sin træner for at redde sin egen røv.
                          Hvis det bliver udfaldet er min personlige favorit: Jakob Michelsen. En vildt interessant trænerprofil i mine øjne.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            “Der er nogle ting i kontrakten med Kent, som vi forholder os til”
                            Hmmmmm, det kan naturligvis være mange ting, men et bud kunne da være at kontrakten kan ophæves af begge parter når der mangler et år, hvis det vurderes at udviklingen af holdet ikke er optimalt. Hvis vi endnu engang misser top 6 er det vel heller ikke utænkeligt at sportsdirektøren må ofre sin træner for at redde sin egen røv.
                            Hvis det bliver udfaldet er min personlige favorit: Jakob Michelsen. En vildt interessant trænerprofil i mine øjne.
                            Ser nu allerhelst JH væk før i skiftes træner. Ikke at jeg tror på at KN kan bringe os videre, men har ingen tiltro til JH.

Comment

Jo han forsøger.

Og lykkes kun ca hver 3. Kamp i og med vi står med 7 i alt.

Hans job er at være skarpere/heldigere end modstanderens træner - i en liga hvor det dybest set, lige nu, kun er to hold, der er totalt udenfor rækkevidde.

Vi skal være mere stabile blandt ustabile hold? Forstår ikke du har nogen som helst tillid til at vores træner kommer til at lykkes med det.

Og er vi enige i at han aldrig har taget et nederlag på sin kappe? Offentligt?

MvH ChrisOB
                              Han stiller med det hold der på dagen har den bedste mulighed for at vinde .. alt andet vil næsten være absurd at påstå

Jeg kender ikke til hele KN trænerkarriere, og alle dagblade, netmedier osv, så det er jeg næppe kompetent til at sige noget klogt om. Vil du være enig i at Kent ikke er en "crowd-pleaser/medieluder" og de ting der skal ordnes efter kampe mest sandsynligt tages internt eller individuelt?
                              Believe OB

Comment

Han stiller med det hold der på dagen har den bedste mulighed for at vinde .. alt andet vil næsten være absurd at påstå

Jeg kender ikke til hele KN trænerkarriere, og alle dagblade, netmedier osv, så det er jeg næppe kompetent til at sige noget klogt om. Vil du være enig i at Kent ikke er en "crowd-pleaser/medieluder" og de ting der skal ordnes efter kampe mest sandsynligt tages internt eller individuelt?
                                Jeg prøver igen: Adskil begreberne.

Der er forskel på at man har et ansvar og man tager et ansvar.

Der er ingen, der påstår at Kent IKKE stiller det hold, han mener er det bedste på dagen - vi stiller spørgsmålstegn ved hans mening om hvad der er det bedste, og derfor er det helt legitimt at påstå, at han forsøger at stille det bedste hold, der rent faktisk vinder kampene, spiller godt og udviklet klubben.

Vi vil ikke ha at han tager den slags "internt" - vi vil ha det skal være eksternt, og da vi er klar over at Kent rent faktisk er introvert, så er dette punkt, surprise surprise, én af grundene til, at vi ikke bryder os om ham. Du accepterer denne del af Kents personlighed, det gør vi ikke. Vi bruger det som argument for at han skal væk.

Sammen med det pauvre pointgennemsnit, manglen på reel udvikling, det kedelige spil, hitraten på hentede spillere er kommunikationen vigtige punkter for hvorfor vi ikke kan li ham.

Jeg har ikke brug for at han står nede i Ådalen og siger "3-5-2 systemet var sgu nok en fejl gutter", hvilket han nok næppe heller siger til dem, nej han skal sige det offentligt, når det helt tydeligt var en fejl. Så stor en fejl at han jo selv skiftede det undervejs.

Dét er fandme det, der er mest absurd.

Han skal ikke stå og lave spillerkritik offentligt, men han skal fanden Peter væltemig tage et nederlag, der i allerhøjeste grad var hans ansvar på sin kappe.

Han gjorde det sværere for spillerne at udføre deres arbejde.

Fordi hans FORSØG på at stille det bedste hold på dagen fejlede.

Og det gør det, også rent statistisk 2 ud af 3 kampe. Det er ikke godt nok.

Og den pauvre kommunikation er oven i hatten en begejstringsdræber. Måske ikke for dig, men for ret mange andre. Det burde du måske i stedet fokusere lidt på.

MvH ChrisOB

Comment

Working...
                                X