Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Så sparer JH igen, eller?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

En klog beslutning af JH. Nu og her har Kent stort behov for en assistent, der er langt dygtigere til at lægge den rette taktik osv. Det har den nuværende duo ikke magtet. Det var jo også en sådan (Kuhn), der gjorde, at Kent blev en succes i AAB (modsat andre steder han havde været) og det samme gælder nok også for David Nielsen i Lyngby.
    Assistent er en god rolle at lære klub og spillere at kende i, før han bliver cheftræner - til sommer.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
      Egentlig ikke, det er vel meget naturligt at man foretrækker at arbejde sammen med nogen som grundlæggende er enig i ens idéer.

Det er f.eks assisten der skal være med til at udfordre, om det er en god idé at stille op i 3-5-2 i Farum når man ikke har trænet det .
      ... og samtidig grundlæggende at træner og assistent vil det samme, ellers fungerer sådan et samarbejde slet ikke.
      Man kan godt ville det samme og samtidig udfordre hinanden.

Der er nok ingen tvivl om at det her er et vink til Kent om, at han da gerne må smutte til sommer.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        En klog beslutning af JH. Nu og her har Kent stort behov for en assistent, der er langt dygtigere til at lægge den rette taktik osv. Det har den nuværende duo ikke magtet. Det var jo også en sådan (Kuhn), der gjorde, at Kent blev en succes i AAB (modsat andre steder han havde været) og det samme gælder nok også for David Nielsen i Lyngby.
        Assistent er en god rolle at lære klub og spillere at kende i, før han bliver cheftræner - til sommer.
        Assistent forfremmet til chef, er ikke altid lykken. Det skal med sikkerhed være en som truppen har faglige og menneskelige respekt for. Vores nedtur startede med HC, som aldrig burde have været forfremmet før han havde været væk fra klubben. Siger ikke at det var HC's fejl, men han vandt aldrig respekt.

Comment

Var Helveg, der anbefalede OB at skrive med HC. Men nej.. HC vandt aldrig omklædnings rummet

Comment

Stemmer fra Ådalen har talt med JH om Bredal-sagen:
            http://obstemmer.dk/ob-direktoer-afv...-kent-nielsen/

"Der er stor opbakning til Kent Nielsen, og hans situation er jeg før blevet spurgt om. Der er nogle ting i kontrakten med Kent, som vi forholder os til. Længere er den ikke."
            Hvad hentyder det med "nogle ting i kontrakten vi forholder os til"?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

"Der er stor opbakning til Kent Nielsen, og hans situation er jeg før blevet spurgt om. Der er nogle ting i kontrakten med Kent, som vi forholder os til. Længere er den ikke."
              Jeg forstår heller ikke den ordlyd og forstår måske endnu mindre hvorfor man ikke spurgte ind til netop det qoute fra JH

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Jeg gætter på, at der i kontrakten står at sportsdirektøren har det sidste ord i alle personalemæssige beslutninger.

En såkaldt "Gør hvad jeg siger" klausul.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

JH`s udtalelse med ønsket om at binde superligaholdet og talentafdelingen mere sammen oser af, at Tonny Hermansen kunne blive den nye midlertidige assistenttræner. Spændende i så fald !!!

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Når sådan noget sker plejer det som regel at betyde cheftræneren er fortid indenfor en overskuelig tidsperiode.

Klassisk underminering.

MvH ChrisOB
                    Plejer og som regel?

Har du konkrete eksempler?
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                    JM Barometer 1
                    2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      JH`s udtalelse med ønsket om at binde superligaholdet og talentafdelingen mere sammen oser af, at Tonny Hermansen kunne blive den nye midlertidige assistenttræner. Spændende i så fald !!!
                      Skarp betragtning, men har han dog tid til det? Arbejdet med u-afd. er slet ikke færdigt endnu
                      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Dårlig ide. Tonny skal bare holde fuld fokus på sine U opgaver og nix weiter..

Comment

Er han ikke det i forvejen? Han er da som regel med til træning hos seniorholdet, så jeg går da ud fra, at det bl.a. er for at være et bindeled og støtte for talenter. Hvis han skal være “erstatningen” for Bredal, kan jeg ikke tolke det som andet end en indskrænkning af de nuværende trænerressourcer.

Comment

Jeg tænker - og ved godt det er rent gætværk helt ude i fantasiens verden, men

Det kunne have været så nemt, at give Bredal et år mere for at følge Kent´s kontraktlængde. Det havde været naturligt, tænker jeg.

Randers har lige offentliggjort, at de beholder assistenten indtil sommer efter at Gravgaard (ja noget af en leder, har noteret det) taler om, at Jakob Michelsen er interessant.........nu og her.

Kunne JH have haft fat i Jakob ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Er han ikke det i forvejen? Han er da som regel med til træning hos seniorholdet, så jeg går da ud fra, at det bl.a. er for at være et bindeled og støtte for talenter. Hvis han skal være “erstatningen” for Bredal, kan jeg ikke tolke det som andet end en indskrænkning af de nuværende trænerressourcer.
                              Enig. Så er det en spareøvelse

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Jeg tænker - og ved godt det er rent gætværk helt ude i fantasiens verden, men

Det kunne have været så nemt, at give Bredal et år mere for at følge Kent´s kontraktlængde. Det havde været naturligt, tænker jeg.

Randers har lige offentliggjort, at de beholder assistenten indtil sommer efter at Gravgaard (ja noget af en leder, har noteret det) taler om, at Jakob Michelsen er interessant.........nu og her.

Kunne JH have haft fat i Jakob ?
                                han gider da ikke at være assistenttræner i OB..

Comment

Working...
                                X