Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Så sparer JH igen, eller?
Collapse
X
-
Det virker sgu bizart. Hvis jeg var cheftræner tror jeg, at jeg ville føle det som et tillidsbrud, hvis den sportslige leder stik imod mit ønske skilte sig af med min nærmeste samarbejdspartner, som endda også ønskede at blive.
Noget kunne tyde på, at der er flere kurre på tråden nede i Ådalen, end den gængse opfattelse. Det ville under normale omstændigheder i hvert fald være et oplagt tegn på, at der foregår en reel magtkamp, og at nogle havde behov for at vise, hvem der er chef. Og er det udtryk for et sundt samarbejde, at en sportsdirektør på den måde begrænser en cheftræners ledelsesrum så markant?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlægIngen grund til at forlænge med assistenten, når cheftræneren skal fyres om lidtTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
For mig tyder det meget på at også Kent snart er fortid. Om det bliver til sommer eller når hans kontrakt udløber ved jeg ikke. Men det virker meget mærkeligt at cheftræneren ikke får lov at vælge sin assistent, medmindre han forlanger for meget i løn, eller at spillertruppen ikke er tilfreds med ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
Jeg kan ikke forestille mig, at samarbejdet kan fortsætte ret længe efter sådan en handling.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet virker sgu bizart. Hvis jeg var cheftræner tror jeg, at jeg ville føle det som et tillidsbrud, hvis den sportslige leder stik imod mit ønske skilte sig af med min nærmeste samarbejdspartner, som endda også ønskede at blive.
Noget kunne tyde på, at der er flere kurre på tråden nede i Ådalen, end den gængse opfattelse. Det ville under normale omstændigheder i hvert fald være et oplagt tegn på, at der foregår en reel magtkamp, og at nogle havde behov for at vise, hvem der er chef. Og er det udtryk for et sundt samarbejde, at en sportsdirektør på den måde begrænser en cheftræners ledelsesrum så markant?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet virker sgu bizart. Hvis jeg var cheftræner tror jeg, at jeg ville føle det som et tillidsbrud, hvis den sportslige leder stik imod mit ønske skilte sig af med min nærmeste samarbejdspartner, som endda også ønskede at blive.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...chefen/7053553Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJH viser hvem der er bossen
Når man stoler på en træners fremtid i klubben ville man vel ikke slippe af med assistræneren som træneren valgte og ville gerne holde fast med."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment