Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Manden er jo tydeligvis en tåbe uden forstand på fodbold

    Mvh Kent

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Manden er jo tydeligvis en tåbe uden forstand på fodbold

      Mvh Kent
      Den vil jeg så godt give Kent selvom han måske har en pointe her ;)

      Comment


        #63
        Jeg synes, han har helt ret. Desværre. Og så synes jeg, at følgende er ret sjovt og godt set.

        men på sidelinjen ligner Kent Nielsen normalt en mand, der er træt af alle livets aspekter, uanset hvor godt OB præsterer.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #64
          Mødes folk i København et sted inden kampen?

          Comment


            #65
            Det bliver rigtig grimt idag....

            Comment


              #66
              Øv. Lund er ikke blevet klar, hvorfor vi må forvente, at det er Pereira der tager tjansen i midten. :-/
              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Det bliver rigtig grimt idag....
                Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                Øv. Lund er ikke blevet klar, hvorfor vi må forvente, at det er Pereira der tager tjansen i midten. :-/
                De scorer nok 2-3 stykker uden problemer. Tvivler på at vi kan matche dette.. Joao har slet ikke niveau til at stå imod FCK

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  De scorer nok 2-3 stykker uden problemer. Tvivler på at vi kan matche dette.. Joao har slet ikke niveau til at stå imod FCK
                  Sejrens størrelse kommer til at afhænge af, hvor meget FCK vil investere i at blive ved. Jeg frygter, at de er meget sultne og opsatte på at vise flaget, og derfor kommer vi ikke fra Parken med et nederlag under tre mål.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Sejrens størrelse kommer til at afhænge af, hvor meget FCK vil investere i at blive ved. Jeg frygter, at de er meget sultne og opsatte på at vise flaget, og derfor kommer vi ikke fra Parken med et nederlag under tre mål.
                    Det er også min vurdering. Håber selvfølgelig altid på mirakler

                    Comment


                      #70
                      3-0 til BIF mod Helsingør efter 20 min.. Tror ikke at vi lægge alt vores klarsyn i vores nedsabling af Helsingør, de er bare ikke på SL-niveau!

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                        3-0 til BIF mod Helsingør efter 20 min.. Tror ikke at vi lægge alt vores klarsyn i vores nedsabling af Helsingør, de er bare ikke på SL-niveau!
                        5-0 med resterende tid til endnu et par scoringer. Helsingør er vel allerede rykket ned ligner det..

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          5-0 med resterende tid til endnu et par scoringer. Helsingør er vel allerede rykket ned ligner det..
                          6-1 nu. Identisk med vores kamp. Er vi lige så gode som BIF så?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            6-1 nu. Identisk med vores kamp. Er vi lige så gode som BIF så?
                            Selvfølgelig. Det er nu bevist!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment

                            Working...
                            X