Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT: OB - FC Helsingør. (11-03-18)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvis fjolset ikke har tid eller evner til at skelne mellem det ene og det andet så burde han flætte næbet og lade være med at udstille sin uvidenhed ..
    Ja, der kunne han lære lidt af dig, der jo aldrig udtaler dig om noget du ikke er 110% på sikker på.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Ja, der kunne han lære lidt af dig, der jo aldrig udtaler dig om noget du ikke er 110% på sikker på.
      Der er en lille forskel på de beskyldninger ;-) .. at beskylde nogle for noget så hjernedødt som trusler er lidt alvorligere end at beskylde en træner for at spille med en skidt taktik .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Der er en lille forskel på de beskyldninger ;-) .. at beskylde nogle for noget så hjernedødt som trusler er lidt alvorligere end at beskylde en træner for at spille med en skidt taktik .
        Har du hørt udtalelserne? Fordi ellers er det vel også noget af en bredside du fyrer af.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          God udsendelse

          Men jeg er lige nød til at få en ting afklaret.

          I udsendelsen lyder det på et tidspunkt som om(i mine øre) at de trusler Tingager fik var fra folk her på forum..
          Det har bestemt ikke været min forståelse og syntes der i mod at alle her var ude med 10000% støtte til Tingager og generelt altid tager afstand fra vold og trusler.
          Er det mig der har misforstået noget? Enten hvordan hændelsen var den gang eller hvad jeg hørte i podcasten til sidst med Kent?
          Har lige hørt det igen for at være sikker. Og det Kent siger er jo at Tingager er blevet svinet til på SMS og fan-fora. Og så har nogle journalister givet ham nogle udtalelser fra forum han skulle forholde sig til. Så tror ikke Kent beskylder nogen specifikt for noget, han siger netop også fan-fora.

          Det er forresten ca. 1:20:30 inde Kent nævner det :)

          Comment


            #35
            Det ville da ikke undre mig, hvis vi kritiske brugere på forum pludselig bliver italesat som dem, der var efter Tingager osv. Det er jo gentagne gange set, at der bliver manipuleret groft med sandheden fra ledelsens side.

            Det ville da heller ikke være første gang, at man forsøgte at lukke munden på undertegnede, men det NÆGTER jeg ganske enkelt at acceptere.

            Jeg er en større del af OB end Jesper Hansen og Kent Nielsen. Deres forbindelser til klubben består af en månedlig lønseddel, mens mine består af blod, sved og tårer.

            I KAN IKKE SLÅ KRITIKKEN NED.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Det ville da ikke undre mig, hvis vi kritiske brugere på forum pludselig bliver italesat som dem, der var efter Tingager osv. Det er jo gentagne gange set, at der bliver manipuleret groft med sandheden fra ledelsens side.

              Det ville da heller ikke være første gang, at man forsøgte at lukke munden på undertegnede, men det NÆGTER jeg ganske enkelt at acceptere.

              Jeg er en større del af OB end Jesper Hansen og Kent Nielsen. Deres forbindelser til klubben består af en månedlig lønseddel, mens mine består af blod, sved og tårer.

              I KAN IKKE SLÅ KRITIKKEN NED.
              Mener du i ramme alvor at Kent Nielsen bevidst forsøger at frame forum for truslerne mod Tingager?

              Comment


                #37
                At holdningerne herinde skulle være vigtige nok til at JH og KN skulle gide bruge tid på at "lukke munden" på os eller lignende, grænser vel til storhedsvanvid. Hvis der vitterligt bliver sagt "fan-fora," dækker det jo også over Facebook, Twitter, Instagram mm.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  At holdningerne herinde skulle være vigtige nok til at JH og KN skulle gide bruge tid på at "lukke munden" på os eller lignende, grænser vel til storhedsvanvid. Hvis der vitterligt bliver sagt "fan-fora," dækker det jo også over Facebook, Twitter, Instagram mm.
                  Jeg er enig. Jeg tror det er så såre simpelt, at Kent ganske enkelt er så afskåret fra den verden de fleste af os bevæger sig i, at han reelt er totalt uvidende. Jeg føler mig ret overbevist om, at i Kents hoved er der en masse begreber der hedder Forum, Facebook, Instachat, Snapface og alt det der, han interesserer sig ikke en skid for det, og derfor ryger det hele bare ned i samme hat. Det vælger jeg heller ikke at lægge noget i.

                  Hvad der måske bekymrer mig lidt er, at det for mig lød på ham som at, at tilsviningern skulle være noget der nærmest var kommet fra en gruppe af fans der havde set sig onde på Tingager. Uden at forklejne Tingagers situation, oplevede jeg det som nogle meget få personer der var fuldstændigt blottet for moral og pli, og angreb Tingager på det personlige plan direkte til ham. Ligesom det desværre også sker for mange andre spillere, der bare holder det for sig selv. Som jeg har læst den daværende debat der var om Tingager herinde og generelt offentligt, var det jo hans fodboldmæssige kvaliteter der blev kritiseret, og det er selvfølgelig helt inde for skiven.

                  På samme måde er Kent nu igen ude med stikpillen om, at han synes at hverken han eller klubben har fået kredit for Tingager. Kredit fra hvem? Jeg synes da absolut, at vi som fans har krediteteret for Tingager-købet. Både på den måde, hvor han endte med at blive en fanfavorit, men mange bruger det jo også som et forsvar og et positivt argument for den sportslige ledelse. Jeg synes også at tonen var forholdsvis mild og forstående overfor både Tingager og klubben ifm. salget, når man tænker på, at det er en af de største profiler vi lader gå ret uventet.

                  Hvis man virkelig går med fornemmelsen om, at der var en masse fans der var efter Tingager, og at vi ikke sætter pris og har rost klubben for hele den udvikling, så lægger det desværre bare alen til fortællingen om, at klubbens ledelse er meget langt fra os fans, i min optik.
                  Last edited by Sheed; 09-02-2018, 16:33.

                  Comment


                    #39
                    http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-02-...inden-foraaret

                    TV2's ekspert vurderer at vi bliver 8. Han synes vi har gjort det okay i efteråret, og at vi også nok skal gøre det fint. Men han har en pointe i, at vi har et svært program med FCK, BIF og FCN på udebane, så det er vores hjemmekampe der skal afgøre det for os. Det skal gerne starte allerede mod FCH.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-02-...inden-foraaret

                      TV2's ekspert vurderer at vi bliver 8. Han synes vi har gjort det okay i efteråret, og at vi også nok skal gøre det fint. Men han har en pointe i, at vi har et svært program med FCK, BIF og FCN på udebane, så det er vores hjemmekampe der skal afgøre det for os. Det skal gerne starte allerede mod FCH.
                      Nr. 8 er så det højeste vi kan stræbe efter - med mindre Kløve, Rømer og Fellah erstatter Tingager fuldt ud, er en forstærkning i forhold til Izunna og får vores angribere til at score mål. Med det program kan vi hurtigt bliver en 10-stykker.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Har lige hørt det igen for at være sikker. Og det Kent siger er jo at Tingager er blevet svinet til på SMS og fan-fora. Og så har nogle journalister givet ham nogle udtalelser fra forum han skulle forholde sig til. Så tror ikke Kent beskylder nogen specifikt for noget, han siger netop også fan-fora.

                        Det er forresten ca. 1:20:30 inde Kent nævner det :)
                        Men det kan meget meget nemt misforståes ikke?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Men det kan meget meget nemt misforståes ikke?
                          Måtte selv lige høre det igen for egentlig at være helt sikker på hvad han sagde..

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Måtte selv lige høre det igen for egentlig at være helt sikker på hvad han sagde..
                            Det må jeg så også selv.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det må jeg så også selv.

                              MvH ChrisOB
                              1:20:30 Kommer det.. Brugte lang tid på at spole frem og tilbage ;)

                              Comment


                                #45
                                FCH stller op uden deres normalt gode målmand Mikkel Bruhn og anfører Andreas Holm p.gr.a. at de først lige er tilbage i træning efter skader , Patrick Olsen sidder over med karantæne i flg. FS
                                Last edited by manner; 10-02-2018, 07:59.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X