Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Odd Grenland - OB (Træningskamp 31-01-2018)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Gætter på det er en beslutning fra Stenaldermanden. Sådan noget nymoderne pjat skal vi ikke bruge penge på
    Så vidt jeg kan læse på Ulvegraven har de det langt værre end os, så selv de "unge seje"gør sig ikke i det her..

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Så vidt jeg kan læse på Ulvegraven har de det langt værre end os, så selv de "unge seje"gør sig ikke i det her..
      May they burn in hell

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Det må man sige. Flot scoring af Kløve. Frygteligt ved det hjørnesparksmål.. Hvad fanden laver de?
        Tror der er Desler som forlader forreste stolpe og fejlvurderer bolden. Det ser virkeligt torskedumt ud.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #94
          Ved deres sidste mål står Ryan godt nok også og snork sover...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Ved deres sidste mål står Ryan godt nok også og snork sover...
            Nu har han så også 2 mand at dække, så vil nu hellere skylde skylden på midterforsvaret.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Nu har han så også 2 mand at dække, så vil nu hellere skylde skylden på midterforsvaret.
              Enig, han bliver solgt af medspillerne, men jeg synes nu godt nok han er alt for passiv.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Nu har han så også 2 mand at dække, så vil nu hellere skylde skylden på midterforsvaret.
                Desler fejler i sit indgreb, det er deslers mål, vil jeg mene :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Desler fejler i sit indgreb, det er deslers mål, vil jeg mene :).
                  Mål nr. 3?

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Desler fejler i sit indgreb, det er deslers mål, vil jeg mene :).
                    Desler var ikke engang på banen på det tidspunkt, så det er sgu lidt hårdt at tilskrive ham fejlen :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Desler var ikke engang på banen på det tidspunkt, så det er sgu lidt hårdt at tilskrive ham fejlen :)
                      Det er Jesper-Hansen-effekten: fejle på banen uden at være med der. 😉
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Desler var ikke engang på banen på det tidspunkt, så det er sgu lidt hårdt at tilskrive ham fejlen :)
                        Jeg synes det er helt fair at give ham skylden for en fejl en anden begår. Han havde jo sandsynligvis lavet den samme fejl, og så kan det jo være same-same. Synes faktisk, nu vi er i gang, at det var Deslers mål alle 3. Også den hvor de var to mod en.

                        Comment


                          [QUOTE=sinus;136541]
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Målene kan ses her:

                          http://www.odd.no/nyheter/overbevisende-avslutning


                          Hjørnesparksmålet ser godt nok mærkeligt ud.

                          Flot scoring af Kløve må man sige. Meget akrobatisk, som den norske kommentator så fint siger[/QUOTE

                          Ligner at det er Desler, der skubber den ind med brystkassen.
                          Troede i snakkede om det her mål :D.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Jeg synes det er helt fair at give ham skylden for en fejl en anden begår. Han havde jo sandsynligvis lavet den samme fejl, og så kan det jo være same-same. Synes faktisk, nu vi er i gang, at det var Deslers mål alle 3. Også den hvor de var to mod en.
                            Især den. Hvorfor er Desler ikke Usain Bolt.

                            Comment


                              KEP og Kent om kampen:
                              https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3226738
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Mål nr. 3?
                                Troede i snakkede om det første mål :D.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X