Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Odd Grenland - OB (Træningskamp 31-01-2018)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Kunne ikke lige finde det igen, men Martin Davidsen siger ca. En halv million for Rømer og Kløve, så kan det godt være jeg bare har lavet lidt regnestykker i hovedet.

    Jeg tror så ikke han er blevet lovet spilletid, men muligheden for at bevise sig. Det finder vi Jo nok først ud af hen af vejen, men synes umiddelbart at de udmeldinger der har været er ret så konservative i forhold til normale signings.
    Jeg er ret sikker på, at han sagde en halv million for Rømer og Lund. Det var i hvert fald det at jeg hørte.

    Jeg tror heller ikke han er blevet lovet spilletid, men jeg tror det ligger ret implicit i den her aftale at selvfølgelig skal han også prøves i nogle kampe, som jo er det definerbare for, om han har noget at tilbyde. Jeg kan ikke helt genkende, at man har været konservative i sine udmeldinger.

    "det er bestemt værd at forfølge samme mulighed med Mohammed Fellah, som har potentialet til igen at kunne blive en profil i skandinavisk fodbold" siger Kent.

    Det lyder ikke for mig som en spiller der kommer til at få ét eller to indhop i foråret. Han bliver som sagt også 29 i løbet af lejeperioden, så han har med al sandsynlighed kun få år tilbage på et topniveau, når man ser på den typiske udvikling for hans spillertype, så det er nu han skal til at vise noget. Jeg tror nok han skal få 400-500 minutter i hvert fald.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jeg er ret sikker på, at han sagde en halv million for Rømer og Lund. Det var i hvert fald det at jeg hørte.

      Jeg tror heller ikke han er blevet lovet spilletid, men jeg tror det ligger ret implicit i den her aftale at selvfølgelig skal han også prøves i nogle kampe, som jo er det definerbare for, om han har noget at tilbyde. Jeg kan ikke helt genkende, at man har været konservative i sine udmeldinger.

      "det er bestemt værd at forfølge samme mulighed med Mohammed Fellah, som har potentialet til igen at kunne blive en profil i skandinavisk fodbold" siger Kent.

      Det lyder ikke for mig som en spiller der kommer til at få ét eller to indhop i foråret. Han bliver som sagt også 29 i løbet af lejeperioden, så han har med al sandsynlighed kun få år tilbage på et topniveau, når man ser på den typiske udvikling for hans spillertype, så det er nu han skal til at vise noget. Jeg tror nok han skal få 400-500 minutter i hvert fald.
      Kan sagtens være jeg har misforstået den.

      "Samtidig er vi enige om, at han ikke skifter til OB med forventning om fast spilletid fra start, for vi skal arbejde sindssygt hårdt for at få ham op på det niveau, vi håber på."

      Tror det kommer lidt an på hvordan man læser det, og jeg ser det som at han får chancen og hvis han griber den er der også spilletid til ham.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Fellah er på kontrakt i FCN, så vi betaler som minimum de lønudgifter som FCN nu er fri for i et halvt år. Fellah er nok for gammel til SU!

        Bold.dk skrev at OB betalte 500.000 til Sønderjyske for at hente Kløve nu fremfor til sommer! Ikke som gætterier, men som et faktum! Dertil skal Kløve naturligvis ikke vente et halvt år til sin første lønudbetaling, han får løn fra dags dato. Hverken Joan eller Jønne behøver at smutte bare fordi at JH mener at de skal. Så der er mange lønudgifter at se til, og af dem tror jeg at Joan er den billigste. Han blev hentet fra 1.division mens de andre blev hentet i andre superligaklubber. Bare fordi at han i kontraktforhaforhandlingerne har forlangt en mere anstændig løn, så er der ingen der siger at hans krav er noget der på nogen måde sprænger banken for OB. Han blev hentet som en lottokupon og vel nok også aflønnet derefter, og det bliver han stadigvæk. Men han har om nogen bevist sit værd.
        Hvordan kommer du frem til at vi betaler hele Fellahs løn? Ved ikke om det er rigtigt eller forkert, men det er ikke unormalt at man kunne dækker en del af lønkronerne ved en udlejning.
        Hvad vi betaler ved jeg dog ikke noget om 😊

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          Fellah er på kontrakt i FCN, så vi betaler som minimum de lønudgifter som FCN nu er fri for i et halvt år. Fellah er nok for gammel til SU!

          Bold.dk skrev at OB betalte 500.000 til Sønderjyske for at hente Kløve nu fremfor til sommer! Ikke som gætterier, men som et faktum! Dertil skal Kløve naturligvis ikke vente et halvt år til sin første lønudbetaling, han får løn fra dags dato. Hverken Joan eller Jønne behøver at smutte bare fordi at JH mener at de skal. Så der er mange lønudgifter at se til, og af dem tror jeg at Joan er den billigste. Han blev hentet fra 1.division mens de andre blev hentet i andre superligaklubber. Bare fordi at han i kontraktforhaforhandlingerne har forlangt en mere anstændig løn, så er der ingen der siger at hans krav er noget der på nogen måde sprænger banken for OB. Han blev hentet som en lottokupon og vel nok også aflønnet derefter, og det bliver han stadigvæk. Men han har om nogen bevist sit værd.
          Det første er i hvert fald noget rent vrøvl.

          Desuden så kender du jo ikke Joans krav - og har ingen chance for at bedømme om de er rimelige eller anstændige fra klubbens perspektiv

          Comment


            #80
            Lige kommet hjem fra arbejde; elsker bold.dks referat:

            "Kort efter lykkedes det nordmændene at komme foran 3-0, da Joshua Kitolano headede et indlæg i kassen.

            Troels Kløve satte trumf på sin fine indsats, da han efter 88 minutter scorede til 3-1 efter opspil fra Mathias Jørgensen og Jacob Barrett Laursen.

            Mere blev det ikke til, og dermed vandt OB altså med 3-1 i testkampen."

            Vi er satme gode, når vi kan vinde, når vi taber

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Lige kommet hjem fra arbejde; elsker bold.dks referat:

              "Kort efter lykkedes det nordmændene at komme foran 3-0, da Joshua Kitolano headede et indlæg i kassen.

              Troels Kløve satte trumf på sin fine indsats, da han efter 88 minutter scorede til 3-1 efter opspil fra Mathias Jørgensen og Jacob Barrett Laursen.

              Mere blev det ikke til, og dermed vandt OB altså med 3-1 i testkampen."

              Vi er satme gode, når vi kan vinde, når vi taber
              Det er kløve effekten der slår igennem
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Lige kommet hjem fra arbejde; elsker bold.dks referat:

                "Kort efter lykkedes det nordmændene at komme foran 3-0, da Joshua Kitolano headede et indlæg i kassen.

                Troels Kløve satte trumf på sin fine indsats, da han efter 88 minutter scorede til 3-1 efter opspil fra Mathias Jørgensen og Jacob Barrett Laursen.

                Mere blev det ikke til, og dermed vandt OB altså med 3-1 i testkampen."

                Vi er satme gode, når vi kan vinde, når vi taber
                Hmmmm, det giver mig en idé at vi kan helt god komme i Top6... ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Hmmmm, det giver mig en idé at vi kan helt god komme i Top6... ;-)
                  Bemærker med rædsel, at vores angribere igen har problemer med at få selv de mest oplagte bolde i kassen. Og stadig skal bruge mange chancer før der scores. Det problem burde man tage meget seriøst i OB.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #84
                    Målene kan ses her:

                    http://www.odd.no/nyheter/overbevisende-avslutning


                    Hjørnesparksmålet ser godt nok mærkeligt ud.

                    Flot scoring af Kløve må man sige. Meget akrobatisk, som den norske kommentator så fint siger

                    Comment


                      #85
                      Det må man sige. Flot scoring af Kløve. Frygteligt ved det hjørnesparksmål.. Hvad fanden laver de?

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Målene kan ses her:

                        http://www.odd.no/nyheter/overbevisende-avslutning


                        Hjørnesparksmålet ser godt nok mærkeligt ud.

                        Flot scoring af Kløve må man sige. Meget akrobatisk, som den norske kommentator så fint siger
                        En norsk midterklub kan møstre sådan et setup. Hvad kan vi? Tweete?

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          En norsk midterklub kan møstre sådan et setup. Hvad kan vi? Tweete?
                          Endnu værre, f’ing Nykøbing har lignende setup.... Nykøbing?!?!?!?!?

                          Comment


                            #88
                            [QUOTE=Limefrugten;136536]Målene kan ses her:

                            http://www.odd.no/nyheter/overbevisende-avslutning


                            Hjørnesparksmålet ser godt nok mærkeligt ud.

                            Flot scoring af Kløve må man sige. Meget akrobatisk, som den norske kommentator så fint siger[/QUOTE

                            Ligner at det er Desler, der skubber den ind med brystkassen.
                            Last edited by sinus; 01-02-2018, 10:18.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Endnu værre, f’ing Nykøbing har lignende setup.... Nykøbing?!?!?!?!?
                              Gætter på det er en beslutning fra Stenaldermanden. Sådan noget nymoderne pjat skal vi ikke bruge penge på

                              Comment


                                #90
                                [QUOTE=sinus;136541]
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Målene kan ses her:

                                http://www.odd.no/nyheter/overbevisende-avslutning


                                Hjørnesparksmålet ser godt nok mærkeligt ud.

                                Flot scoring af Kløve må man sige. Meget akrobatisk, som den norske kommentator så fint siger[/QUOTE

                                Ligner at det er Desler, der skubber den ind med brystkassen.
                                Ja det gør det faktisk. Så head den dog væk istedet

                                Comment

                                Working...
                                X