Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - Jesper Hansen og transfervinduets afslutning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • NicolaiN
    replied
    I gør et kæmpe stykke arbejde, og jeg lytter glædeligt med hver gang, der udkommer en podcast. Har støttet lidt og jeg håber, at andre vil gøre det samme, så vi fortsat sammen kan nørde videre om OB.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Fedt fedt! Jeg støtter allerede med dadler for hver podcast, og synes at alle andre bør gøre det samme, så vi kan holde podcasten i live. Det er det bedste vi har fået tilført klubben længe, da det er langt mere dybdegående OB-stof og langt mere relevante emner, der bliver taget op end de traditionelle (sports-)medier.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Dejligt interview med Jesper Hansen. Det gjorde i flot. Altid en fornøjelse at høre fra folk bag klubben.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Super god time. Mange tak.. Gav mig nogle svar jeg manglede.
    Jeg skyder også lidt penge afsted og håber at vi er mange der vil løfte i samlet flok

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Smukt som altid. Fedt at i har fået JH til interview, og virkelig stærkt gået at få det lagt ud til folket på så kort tid. Det er sgu imponerende.

    Jeg støtter selv med 15kr. pr udsendelse, og sender en mobilepay i ny og næ. Jeg kan kun opfordre alle andre til at støtte op om projektet! Det fleste burde kunne smide 5kr. pr. udsendelse. (20kr. om måneden plus/minus)

    Jeg ville godt nok være ked af, hvis det skulle vise sig at i ikke kan få det til at køre rundt.

    Leave a comment:


  • Stemmer fra Ådalen - Jesper Hansen og transfervinduets afslutning

    Vi er klar med det lovede Jesper Hansen-interview før transfervinduets - måske hektiske - afslutning.

    https://soundcloud.com/obstemmer/jes...nsen-interview

    To dage inden transfervinduets lukning taler Stemmer Fra Ådalen med OB's sportsdirektør Jepser Hansen. Undervejs i interviewet kommer vi blandt andet ind på følgende:
    - Jagten på en forstærkning inden lukketid
    - Transfervinduet generelt
    - OB's budget og status i dansk fodbold
    - Potentielle forlængelser
    - Arbejdet med faciliteterne
    - Kent Nielsens kontrakt
    - Målsætningen for 2018

    P.S. Vi kører i øjeblikket en kampagne for at få lidt flere 10'er eller mobilepay-støtter, så læs gerne redaktør Davidsens status for 2018: http://obstemmer.dk/1526-2/
Working...
X