Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Marco Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
    Jeg reagerede lige så køligt som temperaturen i Køge bugt, da Nautilus sank til bunds... Men hvad vil du pointere med det?
    Man kunne også vælge at kigge på, at han ikke kan spille sig på et hold i 1. div, men så tilsyneladende er god nok til et storhold i superligaen. ?
    Det skal man godt nok være en stor optimist for at kunne se det spændende i. Jeg tror også på fred i mellemøsten i 100 år, men den ligger bare ikke lige til højrebenet vel?
    Synes sgu ikke man skal være stor optimist for at se det spændende i at vi henter en ung CF med både u-landshold og superliga erfaring som backup til vores forsvar.. Det er en reserve spiller med udviklingspotentiale der er hentet, og som sådan kan jeg sgu ikke råbe alarm over det.. Hvis han var udset til at skulle spille fra det 1 kunne jeg godt se det ikke var godt nok, men som reserve synes jeg sgu det kunne være meget værre..

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Synes sgu ikke man skal være stor optimist for at se det spændende i at vi henter en ung CF med både u-landshold og superliga erfaring som backup til vores forsvar.. Det er en reserve spiller med udviklingspotentiale der er hentet, og som sådan kan jeg sgu ikke råbe alarm over det.. Hvis han var udset til at skulle spille fra det 1 kunne jeg godt se det ikke var godt nok, men som reserve synes jeg sgu det kunne være meget værre..
      +1
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Synes sgu ikke man skal være stor optimist for at se det spændende i at vi henter en ung CF med både u-landshold og superliga erfaring som backup til vores forsvar.. Det er en reserve spiller med udviklingspotentiale der er hentet, og som sådan kan jeg sgu ikke råbe alarm over det.. Hvis han var udset til at skulle spille fra det 1 kunne jeg godt se det ikke var godt nok, men som reserve synes jeg sgu det kunne være meget værre..

        Der er jeg med på den posetive side og syntes det er fint med en udviklingsspiller , dog med den bekymring at vi ikke selv kan lave de spillere .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Der er jeg med på den posetive side og syntes det er fint med en udviklingsspiller , dog med den bekymring at vi ikke selv kan lave de spillere .
          Ham vi selv har lavet går rundt i Udinese og suger vigtig lærdom til sig. Han kan dog ikke endnu tælle ca. 150 SL-kampe på cv’et.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Ham vi selv har lavet går rundt i Udinese og suger vigtig lærdom til sig. Han kan dog ikke endnu tælle ca. 150 SL-kampe på cv’et.
            Hvis det er Molberg du tænker på, så render han rundt i Cagliari :)

            Han har spillet 10 kampe på klubbens Primavera-hold - heraf fuld tid i 9, har siddet på bænken 1 gang (uden at blive skiftet ind) og så har han faktisk været på bænken i en enkelt Serie A-kamp, hvor Cagliari vandt 2-1 over Verona. Han blev dog ikke skiftet ind.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Hvis det er Molberg du tænker på, så render han rundt i Cagliari :)

              Han har spillet 10 kampe på klubbens Primavera-hold - heraf fuld tid i 9, har siddet på bænken 1 gang (uden at blive skiftet ind) og så har han faktisk været på bænken i en enkelt Serie A-kamp, hvor Cagliari vandt 2-1 over Verona. Han blev dog ikke skiftet ind.
              Ja det kunne desværre godt lugte lidt af at de køber ham.
              Altså negativt for os der gerne ville se ham spille for OB, ikke for ham :)

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Hvis det er Molberg du tænker på, så render han rundt i Cagliari :)

                Han har spillet 10 kampe på klubbens Primavera-hold - heraf fuld tid i 9, har siddet på bænken 1 gang (uden at blive skiftet ind) og så har han faktisk været på bænken i en enkelt Serie A-kamp, hvor Cagliari vandt 2-1 over Verona. Han blev dog ikke skiftet ind.
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Ja det kunne desværre godt lugte lidt af at de køber ham.
                Altså negativt for os der gerne ville se ham spille for OB, ikke for ham :)
                Og det vil jo kun være sundt da det sender endnu et signal til andre unge om at det er muligt at komme videre tidligt i karrieren.. Det kan være med til at tiltrække flere på den lange bane.. Men her stopper også det positive. For vi mister en vi rigtig godt kunne bruge på SL holdet og pengene kan vi jo være ligeglade med. For dem ser vi jo ikke alligevel geninvesteret

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Ham vi selv har lavet går rundt i Udinese og suger vigtig lærdom til sig. Han kan dog ikke endnu tælle ca. 150 SL-kampe på cv’et.
                  Der er så også lige ca 3 års forskel :)

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Der er så også lige ca 3 års forskel :)
                    Er du god nok , er du gammel nok ;-)

                    jeg ser gerne at vi giver de unge drenge chancen noget tidligere , fremfor at vente til de er 20-21 år .
                    Når først de har fået debut på ligaholdet må det tænde en ekstra sult hos dem og det kan alt andet lige kun hæve prisen på dem .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Er du god nok , er du gammel nok ;-)

                      jeg ser gerne at vi giver de unge drenge chancen noget tidligere , fremfor at vente til de er 20-21 år .
                      Når først de har fået debut på ligaholdet må det tænde en ekstra sult hos dem og det kan alt andet lige kun hæve prisen på dem .
                      de 3 år var en kommentar til at Molberg ikke har 150 SL kampe på CV som Lund. Giver vel god mening når der er 3 års forskel

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        de 3 år var en kommentar til at Molberg ikke har 150 SL kampe på CV som Lund. Giver vel god mening når der er 3 års forskel
                        Mener nu også kun Lund har en enkelt sæsons SL kampe i benene, så ikke noget Molberg ikke kunne hente..
                        150, not so much ;)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Der er jeg med på den posetive side og syntes det er fint med en udviklingsspiller , dog med den bekymring at vi ikke selv kan lave de spillere .
                          Ser det nu mere som et udtryk for, at vi ikke selv har en udviklingsspiller, der er klar nok, på den position, end at vi ikke kan lave udviklingsspillere overhovedet. Selvfølgelig er vi ikke en kæmpe talentfabrik (endnu?) FCN-style, men synes da, at vi begynder at se et vist flow nede fra egne rækker. Julius kom op i sommers og viser noget potentiale, Frøkjær kommer til sommer på en forholdsvis lang kontrakt, og vores 3. målmand (som er spændende imo) Oliver C er der også. Buus og JJT, Greve og Desler er selvfølgelig af lidt ældre dato nu i den henseende, men er trods alt også egenudviklede. Nu har Buus (desværre) ikke spillet den store rolle og er nok væk snart, så hvis man trækker ham ud, så er det 6 mand i truppen til sommer, som er kommet op i perioden sommer 2014-sommer 2018. Det er vel okay. Så deler ikke helt din bekymring, selvom jeg selvfølgelig stadig håber, at det bliver bedre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Ser det nu mere som et udtryk for, at vi ikke selv har en udviklingsspiller, der er klar nok, på den position, end at vi ikke kan lave udviklingsspillere overhovedet. Selvfølgelig er vi ikke en kæmpe talentfabrik (endnu?) FCN-style, men synes da, at vi begynder at se et vist flow nede fra egne rækker. Julius kom op i sommers og viser noget potentiale, Frøkjær kommer til sommer på en forholdsvis lang kontrakt, og vores 3. målmand (som er spændende imo) Oliver C er der også. Buus og JJT, Greve og Desler er selvfølgelig af lidt ældre dato nu i den henseende, men er trods alt også egenudviklede. Nu har Buus (desværre) ikke spillet den store rolle og er nok væk snart, så hvis man trækker ham ud, så er det 6 mand i truppen til sommer, som er kommet op i perioden sommer 2014-sommer 2018. Det er vel okay. Så deler ikke helt din bekymring, selvom jeg selvfølgelig stadig håber, at det bliver bedre.
                            Og Molberg er jo ikke helt væk endnu.

                            Han skal jo lige købes af Italienerne først.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Hvis det er Molberg du tænker på, så render han rundt i Cagliari :)

                              Han har spillet 10 kampe på klubbens Primavera-hold - heraf fuld tid i 9, har siddet på bænken 1 gang (uden at blive skiftet ind) og så har han faktisk været på bænken i en enkelt Serie A-kamp, hvor Cagliari vandt 2-1 over Verona. Han blev dog ikke skiftet ind.
                              Har var faktisk også med på bænken mod Napoli og i en pokalkamp.
                              Det skal måske lige nævnes, at Serie A tillader helt op til 11 spillere på bænken, så han var ikke nødvendigvis særlig tæt på spilletid, men det er da utvivlsomt et stort skulderklap, at han overhovedet er blevet udtaget - så vidt jeg kan se som den eneste fra U-truppen i de pågældende kampe.

                              Jeg krydser stadig fingre for, at han vender hjem til sommer. Måske kunne det være noget for OBstruktion at lave et (fjern)interview med ham og høre ham om, hvordan han selv ser på fremtiden?
                              SLO

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                                Har var faktisk også med på bænken mod Napoli og i en pokalkamp.
                                Det skal måske lige nævnes, at Serie A tillader helt op til 11 spillere på bænken, så han var ikke nødvendigvis særlig tæt på spilletid, men det er da utvivlsomt et stort skulderklap, at han overhovedet er blevet udtaget - så vidt jeg kan se som den eneste fra U-truppen i de pågældende kampe.

                                Jeg krydser stadig fingre for, at han vender hjem til sommer. Måske kunne det være noget for OBstruktion at lave et (fjern)interview med ham og høre ham om, hvordan han selv ser på fremtiden?
                                Ah, ok. Den info kunne jeg ikke lige finde. Cool nok, det betyder ikke nødvendigvis, at han er tæt på holdet, nej. Men de kunne trods alt lige så godt tage en af deres egne unge italienere med på bænken så. Jeg vælger at tolke det som, at hans udvikling går meget den rigtige retning, og at han får lov at snuse lidt til førsteholdet - måske i håbet om, at han ser idéen i at skifte Odense ud med Sicilien til sommer.

                                Comment

                                Working...
                                X