Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til: Andre Rømer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ja ja ... alle kan jo ha en dårlig dag :) at den så har varet i vel omkring 7-8 år efterhånden er en anden sag. Når Chris giver ros ved man det har været en god dag
    Hvis man laver et godt stykke arbejde, som ikke er oprydning efter egne åbenlyse fejl, så får man ros.

    Det er i min verden den eneste ærlige ros, der findes.

    Jeg roser ikke håndværkeren for at rette en åbenlys fejl. Det manglede bare at håndværkeren fandt ud af at være professionel.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
      Hvilken håndværker bruger du? Stop nu den sammenligning med en håndværker og sportsdirektør
      Det er princippet om arbejde jeg sammenligner. Ikke deres arbejde. Og jeg stopper ikke. Det er jer der skal stoppe med at rose en mand, der absolut ingen ros fortjener.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja ja. Jo jo. Den er jeg med på. Han har været en katastrofe de første ca 4-5 år som den arsvarlige for at lave en konkurrence dygtig trup.
        Det jeg bare opinerer imod er at jeg syntes han har udviklet sig og viser lederskab ved at skibbe en spiller som Rømer hurtigt afsted istedet for stædig at holde fast i ham som han før har gjort..
        Det kan du sige, uden at skrive "Stærkt OB" kan du ikke?

        For så går du fra observation til ros, jeg ikke synes han fortjener.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja ja. Jo jo. Den er jeg med på. Han har været en katastrofe de første ca 4-5 år som den arsvarlige for at lave en konkurrence dygtig trup.
          Det jeg bare opinerer imod er at jeg syntes han har udviklet sig og viser lederskab ved at skibbe en spiller som Rømer hurtigt afsted istedet for stædig at holde fast i ham som han før har gjort..
          Ja det er trods alt fremskridt og en lille indrømmelse ift at vi har haft ret hele vejen i vores kritik af hans indkøb .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Det kan du sige, uden at skrive "Stærkt OB" kan du ikke?

            For så går du fra observation til ros, jeg ikke synes han fortjener.

            MvH ChrisOB
            Når jeg skriver stærkt OB kunne det jo også være at jeg roste Jacob Michelsen for at lave en hurtig analyse af spillertruppen og identificere det han ikke kan bruge.
            Det kunne også være Enrico for at frigive flere midler der måske gør at der er lidt mere gang i svingdøren som drejer vores vej.

            Men du drejer den med det samme rundt omkring JHs uduelighed..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ja det er trods alt fremskridt og en lille indrømmelse ift at vi har haft ret hele vejen i vores kritik af hans indkøb .
              Det du laver her er observation, og det har jeg intet problem med. "Stærkt OB" har jeg et problem med.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Det er princippet om arbejde jeg sammenligner. Ikke deres arbejde. Og jeg stopper ikke. Det er jer der skal stoppe med at rose en mand, der absolut ingen ros fortjener.

                MvH ChrisOB
                For det første har jeg ikke rost JH. For det andet kan man ikke sammenligne de to ting. Som håndværker ved man, hvordan tingene skal laves, og de bliver derfor 100% rigtige.

                Som sportsdirektør køber man spillere, men man ved ikke, om spillere passer perfekt ind på holdet før.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ja det er trods alt fremskridt og en lille indrømmelse ift at vi har haft ret hele vejen i vores kritik af hans indkøb .
                  Baby steps. Og det er positivt hvis det betyder fremgang i de sportslige resultater(yet to be seen)..

                  Jeg tror dog mest at vi skal takke Jacob og Enrico for denne “optrapning”.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Når jeg skriver stærkt OB kunne det jo også være at jeg roste Jacob Michelsen for at lave en hurtig analyse af spillertruppen og identificere det han ikke kan bruge.
                    Det kunne også være Enrico for at frigive flere midler der måske gør at der er lidt mere gang i svingdøren som drejer vores vej.

                    Men du drejer den med det samme rundt omkring JHs uduelighed..
                    Ingen af dem har været her længe nok til at være indforstået i "OB".

                    Jesper Hansen er den, der sidder med fingeren på knappen. Så selvfølgelig drejer jeg den derovre. Vi sidder jo og diskuterer noget Jesper Hansen har "lært" og ikke hvilken indflydelse Jacob Michelsen og Enrico har haft på beslutningen.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                      For det første har jeg ikke rost JH. For det andet kan man ikke sammenligne de to ting. Som håndværker ved man, hvordan tingene skal laves, og de bliver derfor 100% rigtige.

                      Som sportsdirektør køber man spillere, men man ved ikke, om spillere passer perfekt ind på holdet før.
                      Det er kun de bedste håndværkere, der gør ting 100 procent rigtige.

                      Der findes mange dårlige "håndværkere" derude, og én af dem har vi ansat til at varetage vores sportslige udvikling.

                      Det er stadig princippet om deres arbejde, jeg sammenligner og ikke deres egentlige arbejde.

                      I sportsdirektør tilfældet går samtlige missere ind under deres virke, på samme måde som hvis en håndværker laver en fejl, der koster et oversvømmet hus.

                      Om du synes det er sammenligneligt eller ej, er sådan set lige meget for mig.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                        For det første har jeg ikke rost JH. For det andet kan man ikke sammenligne de to ting. Som håndværker ved man, hvordan tingene skal laves, og de bliver derfor 100% rigtige.

                        Som sportsdirektør køber man spillere, men man ved ikke, om spillere passer perfekt ind på holdet før.
                        Fuldstændig enig. Kæmpe forskel. Hvis man læser de fleste andre fan fora i dk er de fleste lige så utilfredse med deres udulige og dumme sportschef. Alle laver fejl

                        Men for satan hvor har han lavet mange fejl og ikke været sit job værdig med at sammensatte et hold og en trup ud fra de penge han har haft tilrådighed. Er du rådden hvor har jeg svinet manden til i mange år. Specielt fra 2015-2017.

                        Jeg syntes bare at han har hævet sig selv op på et ok med pil ned de sidste 6-12 måneder

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Ja det er trods alt fremskridt og en lille indrømmelse ift at vi har haft ret hele vejen i vores kritik af hans indkøb .
                          Ja. Måske er Saulus ja på vej at blive Paulus. ;-)
                          Men helt seriøst: tror at JM spiller der en stor rolle. Mens JH og Kent svømmede i det samme bådvand hele tid og klappede hinanden på skulderen gensidig så er der et nyt forhold nu hvor træneren giver en klar position til sportsdirektøren og kræver noget. Lige det vi manglede i de sidste år.
                          Ved intet om interna i OB men gætter/formoder det. Det ville helt godt passe til min formodning at den akl for store enighed mellem Kent Nielsen og Jesper Hansen var vores største problem: enighed i stædighed kostede os dyrt; tror jeg.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Baby steps. Og det er positivt hvis det betyder fremgang i de sportslige resultater(yet to be seen)..

                            Jeg tror dog mest at vi skal takke Jacob og Enrico for denne “optrapning”.
                            Vi har ikke brug for "baby steps". Vi har brug for at de bliver 100 procent bedre til deres arbejde. Hurtigere, helst omgående.

                            Ellers skal de væk.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Ingen af dem har været her længe nok til at være indforstået i "OB".

                              Jesper Hansen er den, der sidder med fingeren på knappen. Så selvfølgelig drejer jeg den derovre. Vi sidder jo og diskuterer noget Jesper Hansen har "lært" og ikke hvilken indflydelse Jacob Michelsen og Enrico har haft på beslutningen.

                              MvH ChrisOB
                              Jeg giver op

                              Men hvis jeg en dag kommer i problemer med loven hyrer jeg dig og MaxHH herinde fra.
                              Max til at holde styr på det lovmæssige og dig til at argumentere min sag overfor dommeren. Så kan det ikke gå galt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Vi har ikke brug for "baby steps". Vi har brug for at de bliver 100 procent bedre til deres arbejde. Hurtigere, helst omgående.

                                Ellers skal de væk.

                                MvH ChrisOB
                                syntes du ikke selv at det går den rigtige vej? Selvom man gerne vil have det til at gå meget hurtigere

                                Comment

                                Working...
                                X