Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Hånden på hjertet, så er jeg fløjtende ligeglad med at der sidder nogle på Stiften, som ikke kan se ud over deres egen snude (og jeg forstår dem langt hen af vejen!) - faktum er, at han muligvis den bedste leder vi kan få i bestræbelserne på at få de unge kørt ind på holdet - det har han vist i FCK.
    Jeg kan kun referere til mit tidligere indlæg omkring LJ's ry i FCK - og derved igen konkludere, at det ved du vist ikke en pind om. Han ER IKKE populær i FCK truppen, hvor han skaber en generelt dårlig stemning, sammen med en anden rutineret herre - også i forhold til deres unge i truppen. Tro mig, eller la' være - men det et faktum jeg har direkte fra et medlem i deres trup..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
      Jeg kan kun referere til mit tidligere indlæg omkring LJ's ry i FCK - og derved igen konkludere, at det ved du vist ikke en pind om. Han ER IKKE populær i FCK truppen, hvor han skaber en generelt dårlig stemning, sammen med en anden rutineret herre - også i forhold til deres unge i truppen. Tro mig, eller la' være - men det et faktum jeg har direkte fra et medlem i deres trup..
      Hvor kommer denne myte om at LJ skulle være en stor leder egentlig fra? Det har da aldrig været lederskab der har kendetegnet hans karriere, og selvom han blev anfører i KB/03, blev han trods alt også frataget bindet igen. Så hvorfor er det at mange lader til at mene at han skulle være typen der løfter holdet, støtter de unge, går forrest?

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
        Jeg kan kun referere til mit tidligere indlæg omkring LJ's ry i FCK - og derved igen konkludere, at det ved du vist ikke en pind om. Han ER IKKE populær i FCK truppen, hvor han skaber en generelt dårlig stemning, sammen med en anden rutineret herre - også i forhold til deres unge i truppen. Tro mig, eller la' være - men det et faktum jeg har direkte fra et medlem i deres trup..
        det er sådan med anonyme smædekampagner at de er til at lukke op og sk... i. Det er sikkert en forsmået yngre hb der din "kilde". LJ har altid i de kredse jeg færdes i været synonym med en holdKAMMERAT der er god til hjælpe de unge, samtidig med at han er garant for en benhård professionel indsats både til træning og til kamp.
        Last edited by manner; 16-05-2014, 07:42.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          i den trykte udgave af "Stiften" siges det at i flg. flere medier er LJ tæt på at lave en aftale med Guingamp FC fra Frankring, der dels har sikret deres eksistens i Ligue 1 og yderligere har vundet den franske pokalturnering (Rennes 2-0), så der bydes også på europæisk fodbold på de kanter.
          Fingers crossed...

          mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Hvor kommer denne myte om at LJ skulle være en stor leder egentlig fra? Det har da aldrig været lederskab der har kendetegnet hans karriere, og selvom han blev anfører i KB/03, blev han trods alt også frataget bindet igen. Så hvorfor er det at mange lader til at mene at han skulle være typen der løfter holdet, støtter de unge, går forrest?

            Mvh

            MaxHH
            Tja, hvad kan man sige - jeg mangler også beviser på det.
            Der må nogle, som forholder sig mere til, hvad de tror end hvad de ved, og lader sig forblænde af, at han er "gammel" og har været anfører. Rutine gør ikke nødvendigvis en god leder...

            Comment


              Nu er den hverken tale om en anonym eller konkurrent til LJ's plads i truppen...
              Men igen, take it or leave it - I couldn't Care less.....så længe han ikke stiller op i de rigtige striber igen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Fingers crossed...

                mvh

                MaxHH
                hehe...han figurerer endnu IKKE på deres hjemmeside under "squad fanen"
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                  Nu er den hverken tale om en anonym eller konkurrent til LJ's plads i truppen...
                  Men igen, take it or leave it - I couldn't Care less.....så længe han ikke stiller op i de rigtige striber igen.
                  når han ikke er anonym, så kan du vel godt sige hvem det er i deres trup der har den mening, det sker der vel ikke noget ved hvis han kan stå ved sit synspunkt.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    når han ikke er anonym, så kan du vel godt sige hvem det er i deres trup der har den mening, det sker der vel ikke noget ved hvis han kan stå ved sit synspunkt.
                    Har du nogensinde hørt om kildebeskyttelse? I så fald så tænk lidt over dit spørgsmål!!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                      Har du nogensinde hørt om kildebeskyttelse? I så fald så tænk lidt over dit spørgsmål!!
                      det kender jeg godt, men når nu ikke vil have navnet frem, er han så anonym eller vil han bare ikke have navnet frem 😄
                      Last edited by manner; 16-05-2014, 14:08.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                        Har du nogensinde hørt om kildebeskyttelse? I så fald så tænk lidt over dit spørgsmål!!
                        Sidder og smiler lidt for mig selv..

                        Kildebeskyttelse? Har du pressekort siden du trækker det argument eller er du bange for at få en Se & Hør sag på nakken?

                        Det var dig selv som skrev at han ikke var anonym!

                        Useriøst og utroværdig!
                        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                        JM Barometer 1
                        2 3 4 5 6 7 8 9 10

                        Comment


                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2285314.ece

                          Det er nok OB - det ville være lidt uheldigt at offentliggøre et OB-skifte inden kampen på søndag - det er gas ;o)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                            Har du nogensinde hørt om kildebeskyttelse? I så fald så tænk lidt over dit spørgsmål!!
                            Nøj sådan en rigtig tys-tys kilde Er det dig der er inde i Ken B Rasmussen?
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Hørte jeg lige kommentatoren på Canal 9 sige, at LJ offentliggør sin fremtid umiddelbart efter kampen?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
                                Hørte jeg lige kommentatoren på Canal 9 sige, at LJ offentliggør sin fremtid umiddelbart efter kampen?
                                jeps

                                Comment

                                Working...
                                X