Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ultimatew
    replied
    Historie er historie, men er der fremtid i LJ, han er 34 og har vi ikke nok spiller over 30 ? Hvis vi kan få ham til max 100k så måske, men det er stadig en kortsigtet løsning ala en lejesvend.

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Der er jo heller ingen der siger at han skal have 250k i OB. Han var skuffet over ikke at få mere i FCK da det var det han fik i nuværende kontrakt og han i nuværende kontrakt er blevet udnævnt til anfører og dermed påtager sig mere ansvar og vil honoreres derefter. Det blev han ikke og det er jo det og nok ikke så meget størrelsen på lønchecken han er skuffet over. Det er vel de færreste der vil påtage sig ekstra arbejde for mindre løn hos samme arbejdsgiver.. Specielt hvis han var sat noget andet i udsigt...
    Tror godt han er klar over at OB ikke kan og vil kompencere så kommer han til OB er det vel også fordi han vil klubben mere end den løn han kan få andre steder...
    Kan da godt være at han vil acceptere f.eks. 130k i OB men ikke i FCK da der ligger skuffelser og historik bag...
    Det er jeg meget uenig i. Jeg tror at LJ personligt selv synes at han har haft sine absolut bedste sæsoner i FCK. Og hans position i Odense giver ham ikke ligefrem heltestatus, hvilket han udmærket også selv er klar over.

Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at LJ valgte at tage til OB, bare fordi han var skuffet over FCK og gerne ville til Odense. Han er en lejesvend, som går efter den klub der kan give ham flest mønter.
    Han har også selv tidligere udtalt at han meget nødigt vil flytte fra københavnsområdet, da han ikke ønsker at flytte sin familie fra København.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Fri transfer er det eneste positive ved det menneske. Han skal jo ihvertfald have en månedsløn som er højere end 130.000, da det jo angiveligt var hvad FCK ville tilbyde ham. Er han virkelig det værd?
    Der er jo heller ingen der siger at han skal have 250k i OB. Han var skuffet over ikke at få mere i FCK da det var det han fik i nuværende kontrakt og han i nuværende kontrakt er blevet udnævnt til anfører og dermed påtager sig mere ansvar og vil honoreres derefter. Det blev han ikke og det er jo det og nok ikke så meget størrelsen på lønchecken han er skuffet over. Det er vel de færreste der vil påtage sig ekstra arbejde for mindre løn hos samme arbejdsgiver.. Specielt hvis han var sat noget andet i udsigt...
    Tror godt han er klar over at OB ikke kan og vil kompencere så kommer han til OB er det vel også fordi han vil klubben mere end den løn han kan få andre steder...
    Kan da godt være at han vil acceptere f.eks. 130k i OB men ikke i FCK da der ligger skuffelser og historik bag...

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
    Hvilke alternativer ser du i truppen til HB ?
    Jeg har lige talt sammen og fundet 0 ( nul ) alternativer til HB .. og hvis vi oven i det regner med at JBL bliver sendt retur så har vi også 0 ( nul ) alternativer til VB . Og regner vi Ari som def midt ,, så kan vi stå helt uden en eneste back til sommer...
    Jeg ved godt du har set dig sur på Diarra, men han findes altså i virkeligheden...

Og vi skal da have en eller to backs til sommer, men det Diarra har vist, på en uvant plads, som 20-årig, i sin debutsæson som førsteholdsspiller (det er som om folk glemmer det her aspekt totalt), er rigeligt til, at jeg vil være helt tryg ved at bruge ham som vores nye højreback.

Lad os bare forlænge med Barrett også og smide ham i kamp så ofte så muligt. Ham har jeg også fidus til.

Diarra- KL- Høegh/AMC - Barrett. Det ser sgu rimeligt fint ud i min verden, og så med Ari eller Azer foran som bølgebrydere, og (håbe, drømme) en ny målmand, så har vi et ungt og ret talentfuldt forsvar.

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
    Har nogen overhovedet set hvor ringe vores hold er i denne sæson? Ingen tager ansvar. Her står vi med muligheden for at hente en rutineret spiller, der om nogen tager ansvar på banen.

Fortidens historier skal pakkes væk. Vi har brug for klasse, rutine og lederskab. Det findes stort set ikke på det hold vi har nu.

Holdningen til at man ikke skal hente spillere på grund af deres alder er decideret dum i mine øjne. Ja, kan du vælge mellem to spillere - en på 26 og en på 35 - der er lige gode og koster det samme, så vælger man den unge. Men kan man få en klassepiller på 34 på fri transfer til et kriseramt hold, så slår man til.
    Fri transfer er det eneste positive ved det menneske. Han skal jo ihvertfald have en månedsløn som er højere end 130.000, da det jo angiveligt var hvad FCK ville tilbyde ham. Er han virkelig det værd?

Leave a comment:

• Hanz
    replied
    Har nogen overhovedet set hvor ringe vores hold er i denne sæson? Ingen tager ansvar. Her står vi med muligheden for at hente en rutineret spiller, der om nogen tager ansvar på banen.

Fortidens historier skal pakkes væk. Vi har brug for klasse, rutine og lederskab. Det findes stort set ikke på det hold vi har nu.

Holdningen til at man ikke skal hente spillere på grund af deres alder er decideret dum i mine øjne. Ja, kan du vælge mellem to spillere - en på 26 og en på 35 - der er lige gode og koster det samme, så vælger man den unge. Men kan man få en klassepiller på 34 på fri transfer til et kriseramt hold, så slår man til.

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    hahaha Onside's redeaktion læser vidst med herinde :D Nå, men jeg er da glad for at jeg var medvirkende til at få eksponeret hvor ussel og barnlig Lars Jacobsen (ihvertfald tidligere) har ageret.
    FØJ

Leave a comment:

• Slambert
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fuldstændig enig. Mange hvis' er..
    men helt helt enig..

dog ikke ensbetydende med at det behøver at være LJ
    Så mange hvisér er der heller ikke , det er jo sådan det ser ud pt.
    Men nej det behøver absolut ikke betyde vi skal hente L.J , på ingen måde ...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    http://onside.dk/superligaen/tv-er-d...-lars-jacobsen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Bare en tanke...

det ultimative straf til LJ

OB skriver en 2 årig med ham og smider ham direkte ned for at træne med U19 og N'Koum..
    LJ mister sin Landsholds plads og bliver ikke udtaget til EM

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
    Hvilke alternativer ser du i truppen til HB ?
    Jeg har lige talt sammen og fundet 0 ( nul ) alternativer til HB .. og hvis vi oven i det regner med at JBL bliver sendt retur så har vi også 0 ( nul ) alternativer til VB . Og regner vi Ari som def midt ,, så kan vi stå helt uden en eneste back til sommer...
    Fuldstændig enig. Mange hvis' er..
    men helt helt enig..

dog ikke ensbetydende med at det behøver at være LJ

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Tror, vi skal lade de unge fans være... Ingen grund til at indgyde dem med vores bitterhed. Lad dem se fremad, og lad os om at kvæles i historien :-)
    Nu er jeg ikke ung(fylder 40 til August)...
    Har været fan siden min far tog mig med på stadion som 10 årig..

men har kun været "aktiv" fan de sidste 5-10 år hvor man ser træninger og følger med på de indre linier..
    så den Lars J sag har jeg som sagt misset..

men kan da godt se at han har lavet nogle utroligt dårlige ting mod OB..
    som sagt tidligere. Har mødt ham. Fornøjelsen var ikke på min side.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Kan du virkelig ikke se det fuldstændigt usmagelige/barnlige i at han, efter at have scoret et mål imod hans gamle klub, går ned og hovere og håner hans barndomsklubs fans?
    jo det kan jeg godt. Jeg missede den part hvor han jublede mod OB's fans.. Den fangede jeg ikke på videoen..

Leave a comment:

• RMN
    replied
    Kan du virkelig ikke se det fuldstændigt usmagelige/barnlige i at han, efter at have scoret et mål imod hans gamle klub, går ned og hovere og håner hans barndomsklubs fans?
    Tror, vi skal lade de unge fans være... Ingen grund til at indgyde dem med vores bitterhed. Lad dem se fremad, og lad os om at kvæles i historien :-)

Leave a comment:

• RMN
    replied
    Lars var harm over at OB-fansene tilsyneladende havde følelser for den lille flække i Ådalen. Han troede vel, vi var ligeglade.
    - Nu tror han det igen. Hvem ville ikke gerne lave " en Helveg" og lade karrieren gå på hæld omgivet af den smukke fynske ådal?

Lars har ganske enkelt ikke fortjent det. Leflen eller ej.
    Du er en ludersøn, og du skal holde dig væk...

Leave a comment:

Working...
X