Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lars Jacobsen hjem til OB?
Collapse
X
-
-
Du glemmer vist at fortælle den detalje, at de medrejsende OB-fans verbalt og med obskure fagter, havde generet Lars J kampen igennem. Også før han scorede det mål. Måske det var en reaktion på dette, måske var det payback for at hans familie blev chikaneret i Odense. Tro det eller ej, Lars J er blot et menneske som os andre.
Leave a comment:
-
Lars J er en dygtig og sympatisk fodboldspiller og han kan måske hive holdets moral op. Men jeg er altså noget usikker på om den slags spillere bør være Det Ny Ob. Men hvis han går med til en noget lavere løn, kan der være mening med det.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægMåske har jeg et forkert billede af LJ. Men jeg tror ikke han tænker på sin kærlighed til Odense, og derfor vælger at spille et par sæsoner i OB.
Jeg tror hovedsageligt at LJ er ligeglad hvor han spiller, bare lønnen er god
Han er jo fortsat indstillet på at spille landsholdsfodbold, og Morten Olsen er fortsat fan af hans kvaliteter, så jeg tror helt sikkert hellere han vil et sted hen, hvor der er udsigt til spilletid
Leave a comment:
-
Det er ligefør jeg vil overveje om jeg skal forlænge mit sæsonkort, hvis den fucking plastikfynbo kommer til klubben! Jeg hader Lars Jacobsen, og vil ikke have noget imod at manden blev buhet ud af sit eget stadion, hvis han nogensinde trækker den stribede trøje over hovedet igen!
ALDRIG LJ i Odense!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmon ikke....tvivler på han forlænger karrieren for at sidde på bænken...
Jeg tror hovedsageligt at LJ er ligeglad hvor han spiller, bare lønnen er god
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægSå du tror hellere han ville skifte til f.eks. OB, spille fra start og få 130.000, som han også kunne have fået i FCK, men hvor han ikke ville spille fra start?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet kunne jo bl.a. være fordi han har udsigt til at være tredjevalg på højreback, når Høgli kommer til Sommer og Remmer allerede har overhalet ham.
Jeg kunne ikke forestille mig en klub i DK der vil give en 34 årig bænkevarmer i FCK over 130.000 kr. Det skulle da lige være Esbjerg, som har pengene, men så er han nok også nødt til at flytte for det
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægJamen hvorfor skulle han så afslå FCK i første omgang, hvis ikke fordi han vil prøve at få mere end 130.000? Jeg tror han føler sig væsentligt mere hjemme i FCK end han ville gøre i OB.
Jeg kunne ikke forestille mig en klub i DK der vil give en 34 årig bænkevarmer i FCK over 130.000 kr. Det skulle da lige være Esbjerg, som har pengene, men så er han nok også nødt til at flytte for det
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet er det jeg mener. Hvis han ikke kan få mere end 130k hvorfor skulle han så ikke vælge OB frem for andre hvis vi vil give 130k?
Tror næppe at han bøjer hovedet og siger ja til FCK nu...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægJeg tvivler i det hele taget på om han kan få væsentligt mere end 130.000 kr nogen steder. Og jeg kan slet ikke forestille mig at han ville være "flink" overfor OB og forlange mindre end han åbenbart forlangte i FCK
Tror næppe at han bøjer hovedet og siger ja til FCK nu...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNu er Odense jo i pendlerafstand til Køffenhavn og hvad nu hvis han ikke kan få mere end 130k andre steder.. BIF, FCN, FCV... 1. div.?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægDet er jeg meget uenig i. Jeg tror at LJ personligt selv synes at han har haft sine absolut bedste sæsoner i FCK. Og hans position i Odense giver ham ikke ligefrem heltestatus, hvilket han udmærket også selv er klar over.
Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at LJ valgte at tage til OB, bare fordi han var skuffet over FCK og gerne ville til Odense. Han er en lejesvend, som går efter den klub der kan give ham flest mønter.
Han har også selv tidligere udtalt at han meget nødigt vil flytte fra københavnsområdet, da han ikke ønsker at flytte sin familie fra København.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlægHar nogen overhovedet set hvor ringe vores hold er i denne sæson? Ingen tager ansvar. Her står vi med muligheden for at hente en rutineret spiller, der om nogen tager ansvar på banen.
Fortidens historier skal pakkes væk. Vi har brug for klasse, rutine og lederskab. Det findes stort set ikke på det hold vi har nu.
Holdningen til at man ikke skal hente spillere på grund af deres alder er decideret dum i mine øjne. Ja, kan du vælge mellem to spillere - en på 26 og en på 35 - der er lige gode og koster det samme, så vælger man den unge. Men kan man få en klassepiller på 34 på fri transfer til et kriseramt hold, så slår man til.
Leave a comment:
-
Hvorfor er det, at folk pludselig tror, at fodbold handler om lange perspektiver med unge udviklingsspillere alene?
OB er i fedtefadet i denne sæson og i økonomisk uføre, fordi de har været ringe sidste år og året før.
Fodboldklubber har brug for resultater på den korte og den lange bane. OB har ingen af delene. På den korte bane, hvor resultaterne skal skabes her og nu, kan Lars Jacobsen være med til at hjælpe os.
Det er håbløst at folk hænger sig i en Arsene Wenger-agtig ungdomsfetichisme, hvor spillere ikke må være over 22, skal skrive femårige aftaler og skulle kunne sælges for 20 gange penge to år senere.
OB er ikke i en sportslig position, hvor der er plads til fine fornemmelser og børnefødselsdage. Der skal skabes resultater.
Leave a comment:
Leave a comment: