Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Slambert
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Den ville jeg være 110% frisk på! Synes virkelig han er undervurderet af mange herinde!
    Diarra - KL - DH -Barret
    Er ikke sur på Diarra , og syntes han har udviklet sig rigtig godt og især i midterforsvaret har han spillet godt . Ser ham ikke som back , fair nok at lade ham være backup på backen , men han har ikke de rette kvaliteter offensivt til at blive en god back . Det vil give en mangel i spillet hvis vi skal spille med en back som kun opererer på banen første 25-30 meter.
    Gad faktisk godt se hvad han vil kunne på den defensive midt hvor han er skolet til at spille .

Ser helt folk spille der hvor de er bedst og helst samme plads hver gang ..

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Per P Og Bisgaard blander sig nu i debatten... De er ikke tilfredse med os...

http://sporten.tv2.dk/2014-03-13-iko...-opf%C3%B8rsel
    Jamen så fuck da dem! De fatter bare ikke hvad det vil sige at være FAN og ikke se fodbold som et job. Fodbold er følelser, tumper!!

Leave a comment:

• Richard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg ved godt du har set dig sur på Diarra, men han findes altså i virkeligheden...

Og vi skal da have en eller to backs til sommer, men det Diarra har vist, på en uvant plads, som 20-årig, i sin debutsæson som førsteholdsspiller (det er som om folk glemmer det her aspekt totalt), er rigeligt til, at jeg vil være helt tryg ved at bruge ham som vores nye højreback.

Lad os bare forlænge med Barrett også og smide ham i kamp så ofte så muligt. Ham har jeg også fidus til.

Diarra- KL- Høegh/AMC - Barrett. Det ser sgu rimeligt fint ud i min verden, og så med Ari eller Azer foran som bølgebrydere, og (håbe, drømme) en ny målmand, så har vi et ungt og ret talentfuldt forsvar.
    Den ville jeg være 110% frisk på! Synes virkelig han er undervurderet af mange herinde!
    Diarra - KL - DH -Barret

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
    Hvorfor er det, at folk pludselig tror, at fodbold handler om lange perspektiver med unge udviklingsspillere alene?

OB er i fedtefadet i denne sæson og i økonomisk uføre, fordi de har været ringe sidste år og året før.

Fodboldklubber har brug for resultater på den korte og den lange bane. OB har ingen af delene. På den korte bane, hvor resultaterne skal skabes her og nu, kan Lars Jacobsen være med til at hjælpe os.

Det er håbløst at folk hænger sig i en Arsene Wenger-agtig ungdomsfetichisme, hvor spillere ikke må være over 22, skal skrive femårige aftaler og skulle kunne sælges for 20 gange penge to år senere.

OB er ikke i en sportslig position, hvor der er plads til fine fornemmelser og børnefødselsdage. Der skal skabes resultater.
    Og de resultater tror du en fodboldmæt 34-årig, der skal finde et sted at afslutte karrieren i ro og mag, mens pengene glider ubesværet ind på kontoen, kommer til at skabe? Har vi ikke prøvet det så rigeligt de seneste år, med afdankede spillere, der ikke brændte for andet end lønchecken?

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• MaxHH
    replied

For folk der har haft fodbold som arbejde, er det måske lidt svært at forestille sig at andre ikke har en rent økonomisk tilgang til spillet...

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
    Ja gu fanden har vi det. Tag bare Chris Sørensen eller HHA som nyere eksempler. Der har da kun været positive miner fra os af mod dem.

Rurik, som skiftede til FCK, har da også fået en fin behandling, så vidt jeg erindrer? Er dog lidt farvet her, da han er islænding (og desuden en flot mand som alle andre islændinge, minus Ari)

Desuden undrer det mig, hvordan Per P kommer frem til, at vi har tjent penge på LJ?!

Når alt det er sagt, så lad mig fremhæve det bedste ved den artikel: at Per P erklærer sig som OB-fan. Respekt! Ved godt, han er OB'er, men fan ligefrem. Dejligt at høre :)
    Vi TJENTE penge på LJ... efter han nægtede at forlænge aftalen, for selv at hive hele transfersummen hjem selv, røg OB og Hamborg i retten, og OB fik tilkendt et millionbeløb for uddannelsen af LJ. Så ja, vi tjente penge på ham, men det var bestemt ikke med hans gode vilje...

Mvh

MaxHH

Leave a comment:

• Benediktson
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det er jo noget crap det de siger, f.eks. at det ikke findes i engelsk fodboldkultur, det er simpelthen løgn. Der er iøvrigt også masser af tilfælde af, at tidligere OB spillere er blevet modtaget med respekt, nøjagtig som i England, hvor nogen bliver lagt for had andre respekteres, det kommer an på situationen. Jeg vil vædde med, at skulle de udtale sig om et tilfælde i tysk eller spansk fodbold, hvor det samme skete, ville de tale om den fede fodboldkultur osv osv. Det minder mig om, når kommentatorer synes det er übergejl, når der brændes romerlys af i sydeuropa, og kalder det en skandale når et enkelt lys brænder i DK. Vi vil åbenbart ikke tage vores fodboldkultur seriøst, men de to herrer burde bare vide bedre.

Når det er sagt, vil jeg stadig fastholde, at LJ ikke ville være nogen gevinst. Han er jo for fanden ikke sulten længere. Han blev prøvet som anfører i FCK og faldt med et brag, hvorfor? fordi manden netop ikke er en ledertype. Han har aldrig i sin karriere kæmpet særligt ihærdigt for sin plads, men ofte lade sig takke med en god check og ladet stå til, han fik allerede kritik for det i Hamburg. Han har et megatalent, men har aldrig haft mentaliteten med til at drive det videre, for mageligt anlagt. Desuden en arrogant og ikke særlig intelligent mand. Han er på aftægt, og skal bare finde en dum klub, der tror han kan være den store profil (og her kunne OB falde i), og så vil han malke koen i ro og mag et par år, hvorefter han går på pension med et halvsløjt eftermæle, men hey bankkontoen er fyldt. Den slags spillere har vi haft rigeligt af, lad os for guds skyld sejle langt udenom, så vi ikke begår samme fejl som tidligere.
    Ja gu fanden har vi det. Tag bare Chris Sørensen eller HHA som nyere eksempler. Der har da kun været positive miner fra os af mod dem.

Rurik, som skiftede til FCK, har da også fået en fin behandling, så vidt jeg erindrer? Er dog lidt farvet her, da han er islænding (og desuden en flot mand som alle andre islændinge, minus Ari)

Desuden undrer det mig, hvordan Per P kommer frem til, at vi har tjent penge på LJ?!

Når alt det er sagt, så lad mig fremhæve det bedste ved den artikel: at Per P erklærer sig som OB-fan. Respekt! Ved godt, han er OB'er, men fan ligefrem. Dejligt at høre :)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det er jo noget crap det de siger, f.eks. at det ikke findes i engelsk fodboldkultur, det er simpelthen løgn. Der er iøvrigt også masser af tilfælde af, at tidligere OB spillere er blevet modtaget med respekt, nøjagtig som i England, hvor nogen bliver lagt for had andre respekteres, det kommer an på situationen. Jeg vil vædde med, at skulle de udtale sig om et tilfælde i tysk eller spansk fodbold, hvor det samme skete, ville de tale om den fede fodboldkultur osv osv. Det minder mig om, når kommentatorer synes det er übergejl, når der brændes romerlys af i sydeuropa, og kalder det en skandale når et enkelt lys brænder i DK. Vi vil åbenbart ikke tage vores fodboldkultur seriøst, men de to herrer burde bare vide bedre.

Når det er sagt, vil jeg stadig fastholde, at LJ ikke ville være nogen gevinst. Han er jo for fanden ikke sulten længere. Han blev prøvet som anfører i FCK og faldt med et brag, hvorfor? fordi manden netop ikke er en ledertype. Han har aldrig i sin karriere kæmpet særligt ihærdigt for sin plads, men ofte lade sig takke med en god check og ladet stå til, han fik allerede kritik for det i Hamburg. Han har et megatalent, men har aldrig haft mentaliteten med til at drive det videre, for mageligt anlagt. Desuden en arrogant og ikke særlig intelligent mand. Han er på aftægt, og skal bare finde en dum klub, der tror han kan være den store profil (og her kunne OB falde i), og så vil han malke koen i ro og mag et par år, hvorefter han går på pension med et halvsløjt eftermæle, men hey bankkontoen er fyldt. Den slags spillere har vi haft rigeligt af, lad os for guds skyld sejle langt udenom, så vi ikke begår samme fejl som tidligere.
    jeg syntes måske du får ham til at lyde en del dårligere end han er. Når det så er sagt så forstår jeg slet ikke diskussionen - får hvis det vi snakker er et prisleje på mellem 130-250K/mdr. for en 34 årig back....mon så ikke vi kunne finde en yngre og ligeså god model med lidt videre slags potentiale?

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Fatter ikke at kommentatorer og eksperter hele tiden udtaler at man skal hylde spillerne selvom de skifter til rivaler. De ønsker sådan en fimset tilgang til fankulturen hvor man ikke må svine sin modstander til.
    Hvis det var realiteten, så tvivler jeg på at jeg ville tage på stadion, for i min verden er det noget af det tiltalende ved min stadion oplevelse :-)

Håber aldrig Lars Pattebarn skiftet til Odense

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied

Fatter ikke at kommentatorer og eksperter hele tiden udtaler at man skal hylde spillerne selvom de skifter til rivaler. De ønsker sådan en fimset tilgang til fankulturen hvor man ikke må svine sin modstander til.
    Hvis det var realiteten, så tvivler jeg på at jeg ville tage på stadion, for i min verden er det noget af det tiltalende ved min stadion oplevelse :-)

Håber aldrig Lars Pattebarn skiftet til Odense

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Måske har jeg et forkert billede af LJ. Men jeg tror ikke han tænker på sin kærlighed til Odense, og derfor vælger at spille et par sæsoner i OB.
    Jeg tror hovedsageligt at LJ er ligeglad hvor han spiller, bare lønnen er god
    det er vi helt enige om.....men nu gik snakken - som jeg forstod det, på om han ville spille eller sidde på bænken i fck. Og der mener jeg bare at en spiller på hans alder - der siger han ikke har fået nok endnu, men stadig vil spille - næppe forlænger karrieren for at sidde på bænken.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Han har jo afslået FCK i bare skuffelse ... Han havde en forventning om at han nuværende kontrakt kunne forlænges på uændrede vilkår + lidt ekstra fordi at han er blevet udnævnt til anfører men i stedet bliver han mødt med en nedgang på 56% i løn ... det tror jeg at alle ville være skuffede over.
    Det kan godt være at han kommer til at indse at han måske ikke kan få mere end det han er blevet tilbudt men der er nok for meget stolthed til at komme tilbage med hatten i hånden. Så måske hellere tage til en anden klub og acceptere tingenes tilstand men holde lidt lav profil om det.
    Og så vil han nok være førstevalg i mange klubber ud over FCK og han vil jo gerne fortsætte på landsholdet..
    Hvor kommer hans position som anfører ind i billedet? Jeg tror ikke han forventede at få bedre vilkår end han har i forvejen, fordi han godt er klar over at han i næste sæson ikke vil være første valg som udgangspunkt..
    Jeg tror heller ikke han ender i FCK alligevel, men forventer heller ikke at se ham i OB heller :-)

Leave a comment:

• goonob
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
    Det er ligefør jeg vil overveje om jeg skal forlænge mit sæsonkort, hvis den fucking plastikfynbo kommer til klubben! Jeg hader Lars Jacobsen, og vil ikke have noget imod at manden blev buhet ud af sit eget stadion, hvis han nogensinde trækker den stribede trøje over hovedet igen!
    ALDRIG LJ i Odense!
    Jeg kommer ikke til at fornye mit, jeg nægter at betale penge for at se LJ spille for OB.
    Det bliver en sorgens dag hvis det sker.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Jamen hvorfor skulle han så afslå FCK i første omgang, hvis ikke fordi han vil prøve at få mere end 130.000? Jeg tror han føler sig væsentligt mere hjemme i FCK end han ville gøre i OB.
    Han har jo afslået FCK i bare skuffelse ... Han havde en forventning om at han nuværende kontrakt kunne forlænges på uændrede vilkår + lidt ekstra fordi at han er blevet udnævnt til anfører men i stedet bliver han mødt med en nedgang på 56% i løn ... det tror jeg at alle ville være skuffede over.
    Det kan godt være at han kommer til at indse at han måske ikke kan få mere end det han er blevet tilbudt men der er nok for meget stolthed til at komme tilbage med hatten i hånden. Så måske hellere tage til en anden klub og acceptere tingenes tilstand men holde lidt lav profil om det.
    Og så vil han nok være førstevalg i mange klubber ud over FCK og han vil jo gerne fortsætte på landsholdet..

Leave a comment:

Working...
X