Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
2½ år med Kent og Jesper - Hvordan er det gået?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLængere interview med Kent
https://www.fyens.dk/ob/Man-bliver-m...rtikel/3240293
Thrane ville også væk i vinters bla
- Har I manglet Uzochukwus og Tingagers fysik?
- Vi taber ikke i Parken eller i Brøndby på grund af manglende fysik.”
Nej men hvad med SIF, SJE, AGF og RFC? Dem vi burde have vundet....."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg“Vi har ikke skrabet point nok sammen, selv om mulighederne har været der flere gange, svarer Kent Nielsen.
Nej men hvad med SIF, SJE, AGF og RFC? Dem vi burde have vundet.....817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg ved ikke hvilket Istedgade du taler om -og hvorfor. Jeg boede små 15 år nær gaden. Det var før Vesterbro blev helt ødelagt af forældrekøbslejligheder og bonert borgerlighed forklædt som progressivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Hvor er den retorik han kom med før sæsonen om top 6 målet?
Det er kunne være sjovt se at sammenligne de to interview mod hinanden...
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHer går det godt ...
Man kan jo håbe..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg“Vi har ikke skrabet point nok sammen, selv om mulighederne har været der flere gange, svarer Kent Nielsen.
Nej men hvad med SIF, SJE, AGF og RFC? Dem vi burde have vundet.....
To be fair - citatet slutter ikke der...
Vi taber ikke i Parken eller i Brøndby på grund af manglende fysik. For et år siden havde vi samme snak, fordi omverdenen ikke mente, at vi havde hentet de nødvendige spillere, men så gik det godt med et stærkt forår. Man skal træffe svære beslutninger. Vi ville gerne have ventet med at sælge Tingager til sommer, men når ønsket fra spilleren bliver stort, så kan vi vurdere, hvis vi siger nej, at skuffelsen kan blive så stor, at det kan få indflydelse på præstationerne efterfølgende. Kigger vi på indholdet, så synes jeg ikke, vi har manglet ham. Vi lukkede Brøndby og FCK ned defensivt, og der har været substans nok og derfor er vi så skuffede.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af daffy Se indlægTo be fair - citatet slutter ikke der...
Vi taber ikke i Parken eller i Brøndby på grund af manglende fysik. For et år siden havde vi samme snak, fordi omverdenen ikke mente, at vi havde hentet de nødvendige spillere, men så gik det godt med et stærkt forår. Man skal træffe svære beslutninger. Vi ville gerne have ventet med at sælge Tingager til sommer, men når ønsket fra spilleren bliver stort, så kan vi vurdere, hvis vi siger nej, at skuffelsen kan blive så stor, at det kan få indflydelse på præstationerne efterfølgende. Kigger vi på indholdet, så synes jeg ikke, vi har manglet ham. Vi lukkede Brøndby og FCK ned defensivt, og der har været substans nok og derfor er vi så skuffede.
Kent Nielsen regner ikke AGF-kampen som afgørende for kikset."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Netop interviewet fra FS "Kent Nielsen ikke til diskussion" er det mest deprimerende jeg længe har læst om OB, og der er en del. Essensen synes ifølge JH at være, at vi nåede ikke vore mål, men det skal ikke have konsekvenser. Ikke for KN, og ikke for vores spillestil (grundlæggende - vi skal bare være lidt mere direkte i det.
Han har for så vidt ret i, at vi ikke missede top-6 i kampen mod AGF. Det var lige så meget i kampene mod SE og SIF. Når han så taler om udekampene her i foråret, så fremlægges de som (delvist) succesfulde. Jeg så dem diametralt modsat: modstanderne gjorde lige det, de skulle, for at vinde dem. Hverken mere eller mindre. At vi så kunne have fået et (ufortjent) point på Vestegnen skyldes mere, at BIF ikke lukkede kampen, end at vi pludselig er ret gode.
DEt ser desværre ud til, at der ikke er nogen vilje til at gøre noget ved de grundlæggende problemer på og omkring holdet. Sørgeligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlægNetop interviewet fra FS "Kent Nielsen ikke til diskussion" er det mest deprimerende jeg længe har læst om OB, og der er en del. Essensen synes ifølge JH at være, at vi nåede ikke vore mål, men det skal ikke have konsekvenser. Ikke for KN, og ikke for vores spillestil (grundlæggende - vi skal bare være lidt mere direkte i det.
Han har for så vidt ret i, at vi ikke missede top-6 i kampen mod AGF. Det var lige så meget i kampene mod SE og SIF. Når han så taler om udekampene her i foråret, så fremlægges de som (delvist) succesfulde. Jeg så dem diametralt modsat: modstanderne gjorde lige det, de skulle, for at vinde dem. Hverken mere eller mindre. At vi så kunne have fået et (ufortjent) point på Vestegnen skyldes mere, at BIF ikke lukkede kampen, end at vi pludselig er ret gode.
DEt ser desværre ud til, at der ikke er nogen vilje til at gøre noget ved de grundlæggende problemer på og omkring holdet. Sørgeligt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlægNetop interviewet fra FS "Kent Nielsen ikke til diskussion" er det mest deprimerende jeg længe har læst om OB, og der er en del. Essensen synes ifølge JH at være, at vi nåede ikke vore mål, men det skal ikke have konsekvenser. Ikke for KN, og ikke for vores spillestil (grundlæggende - vi skal bare være lidt mere direkte i det.
DEt ser desværre ud til, at der ikke er nogen vilje til at gøre noget ved de grundlæggende problemer på og omkring holdet. Sørgeligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægKent påtager sig skylden. Lyder som en farvel tale.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...svaret-er-mit/.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
Comment