Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2½ år med Kent og Jesper - Hvordan er det gået?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Erfaringen fra de senere år i OB må vel være, at det går bedst, når vi har en erfaren, stærk og selvsikker træner, som ikke danser efter andres piber. Viggo Jensen var god, Bruce Rioch var god, Ove Pedersen var god. Jeg orker ikke en ny debat om sidstnævnte, og det er helt gratis for mig at sige, men jeg nægter at tro på, at vi havde sovset rundt i det her lort endnu, hvis Ove havde fået en permanent kontrakt. Vi havde med garanti ligget i top 6 og mere til.

    Bo Henrik, Christian Lønstrup og de andre nye skal ikke ind i OB. Lars Olsen og Henrik Clausen gjorde det skidt selv til trods for de trupper, som de stod i spidsen for.

    Jeg drømmer stadigvæk om et comeback fra Ove Pedersen. Bare giv mig noget grim knoldebold, som giver point. Jeg er fucking ligeglad med alle de uendelige pasninger som ender i ingenting. Lange bolde, masser af løb og rasende fysik over sukkerbolde og 0 point, tak.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Erfaringen fra de senere år i OB må vel være, at det går bedst, når vi har en erfaren, stærk og selvsikker træner, som ikke danser efter andres piber. Viggo Jensen var god, Bruce Rioch var god, Ove Pedersen var god. Jeg orker ikke en ny debat om sidstnævnte, og det er helt gratis for mig at sige, men jeg nægter at tro på, at vi havde sovset rundt i det her lort endnu, hvis Ove havde fået en permanent kontrakt. Vi havde med garanti ligget i top 6 og mere til.

      Bo Henrik, Christian Lønstrup og de andre nye skal ikke ind i OB. Lars Olsen og Henrik Clausen gjorde det skidt selv til trods for de trupper, som de stod i spidsen for.

      Jeg drømmer stadigvæk om et comeback fra Ove Pedersen. Bare giv mig noget grim knoldebold, som giver point. Jeg er fucking ligeglad med alle de uendelige pasninger som ender i ingenting. Lange bolde, masser af løb og rasende fysik over sukkerbolde og 0 point, tak.
      jeg ser helst vi kigger udenfor landets grænser når vi skal have en ny træner . Jeg er uendelig træt af den flok genbrugs trænere som kører i ring fra klub til klub .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        jeg ser helst vi kigger udenfor landets grænser når vi skal have en ny træner . Jeg er uendelig træt af den flok genbrugs trænere som kører i ring fra klub til klub .
        +1000 fanstiliarder

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          jeg ser helst vi kigger udenfor landets grænser når vi skal have en ny træner . Jeg er uendelig træt af den flok genbrugs trænere som kører i ring fra klub til klub .
          Interessant tese, at der skulle være en stor flok trænere der kører i ring fra klub til klub.
          Har taget et kig på de nuværende Superliga-trænere i forhold til dette:

          Brøndby IF: Alexander Zorninger - ikke tidligere været i Superligaen eller andre danske klubber. Kører ikke i ring.
          FCM: Jess Thorup - som træner været i Efb og U21 landstræner. Kører i ring? Tjo, det er vel hvornår man definerer at man har en ring, men én Superligaklub før nuværende er vel ikke det helt vilde.
          FCN: Hjulmand - Er nu i FCN af anden omgang. Har også været i Lyngby. Kan vel højst siges at køre i ring i FCN.
          FCK: Ståle - været i FCK af flere omgange. Kører kun i ring i FCK, men ikke andre danske klubber
          AaB: Wieghorst - været i FCN og AGF. Kan vel godt siges at køre i ring blandt danske klubber.
          ACH: Bo Henriksen - kun været i Brønshøj i 1. division før Horsens. Kan vel næppe siges at køre i ring fordi han har været i en bundklub i 1. division (på det tidspunkt)
          Hobro: Thomas Thomasberg - har været i flere danske klubber, dog kun FCM i Superligaen udover Hobro. Kører i ring? Tjo, måske. Det er vel på grænsen.
          OB: Kent - vel nok den der har kørt mest i ring. Har været i Horsens, Brøndby og AaB før OB.
          Sønderjyske: Claus Nørgaard - dette er hans første cheftrænerjob, så kan næppe siges at køre i ring.
          AGF: David Nielsen - har i Danmark kun været i Lyngby. Kan næppe siges at gå i ring (endnu).
          Silkeborg: Peter Sørensen - har tidligere været i AGF i Superligaen, samt Fredericia af to omgange. Kan næppe siges at køre i ring blandt superligaklubber, men man kan vel argumentere for det, hvis man kigger på danske klubber generelt.
          Lyngby: Thomas Nørgaard - har tidligere været i AB, men ellers ikke i andre klubber. Kan næppe siges at køre i ring.
          Randers FC: Rasmus Bertelsen - har aldrig tidligere været cheftræner. Kan ikke siges at køre i ring.
          Helsingør: Christian Lønstrup - har aldrig tidligere været cheftræner. Kører ikke i ring.

          Faktisk synes jeg ikke der er voldsomt mange trænere der "kører i ring" blandt Superligaklubberne. Faktisk er der relativt mange helt nye navne, eller trænere der kun tidligere har været i relativt små klubber. Der er dog samtidig en stor andel af danskere og det er vel reelt kun Zorniger der bibringer noget inspiration udefra. Man kan altså godt argumentere for at Superligaen er en anelse indspist på trænersiden, men at de samme trænere skulle køre i ring blandt Superligaklubberne, synes jeg ikke helt holder.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Erfaringen fra de senere år i OB må vel være, at det går bedst, når vi har en erfaren, stærk og selvsikker træner, som ikke danser efter andres piber. Viggo Jensen var god, Bruce Rioch var god, Ove Pedersen var god. Jeg orker ikke en ny debat om sidstnævnte, og det er helt gratis for mig at sige, men jeg nægter at tro på, at vi havde sovset rundt i det her lort endnu, hvis Ove havde fået en permanent kontrakt. Vi havde med garanti ligget i top 6 og mere til.

            Bo Henrik, Christian Lønstrup og de andre nye skal ikke ind i OB. Lars Olsen og Henrik Clausen gjorde det skidt selv til trods for de trupper, som de stod i spidsen for.

            Jeg drømmer stadigvæk om et comeback fra Ove Pedersen. Bare giv mig noget grim knoldebold, som giver point. Jeg er fucking ligeglad med alle de uendelige pasninger som ender i ingenting. Lange bolde, masser af løb og rasende fysik over sukkerbolde og 0 point, tak.
            Jeg kunne også godt tænke mig at se Ove tilbage i OB så du er ihvertfald ikke helt alene med det synspunkt :) Ove nåede på kort tid at blive kult hos mig og han gjorde så mange ting rigtigt. Jeg elskede at vi i Ove fik en træner der gjorde op med alt den udenoms snak og lorte ord som process som vi var blevet stoppet med efter Poul og Troels. Og så vil jeg forevigt elske ham for at sætte den afgåede Poul Hansen på plads i et interview efter en kamp.

            Så lavede han fine resultater og brugte de unge spillere, og jeg husker ikke spillet som værende røvsygt overhovedet, så jeg synes ihvertfald han ville være en klar upgrade i forhold til Kent

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Erfaringen fra de senere år i OB må vel være, at det går bedst, når vi har en erfaren, stærk og selvsikker træner, som ikke danser efter andres piber. Viggo Jensen var god, Bruce Rioch var god, Ove Pedersen var god. Jeg orker ikke en ny debat om sidstnævnte, og det er helt gratis for mig at sige, men jeg nægter at tro på, at vi havde sovset rundt i det her lort endnu, hvis Ove havde fået en permanent kontrakt. Vi havde med garanti ligget i top 6 og mere til.

              Bo Henrik, Christian Lønstrup og de andre nye skal ikke ind i OB. Lars Olsen og Henrik Clausen gjorde det skidt selv til trods for de trupper, som de stod i spidsen for.

              Jeg drømmer stadigvæk om et comeback fra Ove Pedersen. Bare giv mig noget grim knoldebold, som giver point. Jeg er fucking ligeglad med alle de uendelige pasninger som ender i ingenting. Lange bolde, masser af løb og rasende fysik over sukkerbolde og 0 point, tak.
              Ove P tilbage i OB! Der har vi en fælles drøm!
              Ingen dum snak mere. Kun fodbold og ærlighed.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Ove P tilbage i OB! Der har vi en fælles drøm!
                Ingen dum snak mere. Kun fodbold og ærlighed.
                FCM, EfB, AGF, Hobro,Vestsjælland .. Ove P. er da om nogen synonymet med "mädchen für alle platze" i SL som træner.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  FCM, EfB, AGF, Hobro,Vestsjælland .. Ove P. er da om nogen synonymet med "mädchen für alle platze" i SL som træner.
                  Ove P havde en kvalitet vi sket ikke var vant til, men også for mange mangler. Vi skal ikke have ham igen.
                  Aner ikke hvem vi skal have. Vi kender ham sikkert ikke.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Interessant tese, at der skulle være en stor flok trænere der kører i ring fra klub til klub.
                    Har taget et kig på de nuværende Superliga-trænere i forhold til dette:

                    Brøndby IF: Alexander Zorninger - ikke tidligere været i Superligaen eller andre danske klubber. Kører ikke i ring.
                    FCM: Jess Thorup - som træner været i Efb og U21 landstræner. Kører i ring? Tjo, det er vel hvornår man definerer at man har en ring, men én Superligaklub før nuværende er vel ikke det helt vilde.
                    FCN: Hjulmand - Er nu i FCN af anden omgang. Har også været i Lyngby. Kan vel højst siges at køre i ring i FCN.
                    FCK: Ståle - været i FCK af flere omgange. Kører kun i ring i FCK, men ikke andre danske klubber
                    AaB: Wieghorst - været i FCN og AGF. Kan vel godt siges at køre i ring blandt danske klubber.
                    ACH: Bo Henriksen - kun været i Brønshøj i 1. division før Horsens. Kan vel næppe siges at køre i ring fordi han har været i en bundklub i 1. division (på det tidspunkt)
                    Hobro: Thomas Thomasberg - har været i flere danske klubber, dog kun FCM i Superligaen udover Hobro. Kører i ring? Tjo, måske. Det er vel på grænsen.
                    OB: Kent - vel nok den der har kørt mest i ring. Har været i Horsens, Brøndby og AaB før OB.
                    Sønderjyske: Claus Nørgaard - dette er hans første cheftrænerjob, så kan næppe siges at køre i ring.
                    AGF: David Nielsen - har i Danmark kun været i Lyngby. Kan næppe siges at gå i ring (endnu).
                    Silkeborg: Peter Sørensen - har tidligere været i AGF i Superligaen, samt Fredericia af to omgange. Kan næppe siges at køre i ring blandt superligaklubber, men man kan vel argumentere for det, hvis man kigger på danske klubber generelt.
                    Lyngby: Thomas Nørgaard - har tidligere været i AB, men ellers ikke i andre klubber. Kan næppe siges at køre i ring.
                    Randers FC: Rasmus Bertelsen - har aldrig tidligere været cheftræner. Kan ikke siges at køre i ring.
                    Helsingør: Christian Lønstrup - har aldrig tidligere været cheftræner. Kører ikke i ring.

                    Faktisk synes jeg ikke der er voldsomt mange trænere der "kører i ring" blandt Superligaklubberne. Faktisk er der relativt mange helt nye navne, eller trænere der kun tidligere har været i relativt små klubber. Der er dog samtidig en stor andel af danskere og det er vel reelt kun Zorniger der bibringer noget inspiration udefra. Man kan altså godt argumentere for at Superligaen er en anelse indspist på trænersiden, men at de samme trænere skulle køre i ring blandt Superligaklubberne, synes jeg ikke helt holder.

                    Ja at de kører i ring er som du siger nok så meget sagt , ihvertfald med dem der er i ligaen pt men føler lidt det er få trænere , hvis over hovedet nogle, som tiltaler mig og det er ingen kvalitet i sig selv at de er tidligere spiller i OB . Jeg ser meget gerne en træner som kommer udefra og som ikke er flasket op i den danske curling kultur . Nye øjne , nye ideer og gerne mere disciplin tak .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ja at de kører i ring er som du siger nok så meget sagt , ihvertfald med dem der er i ligaen pt men føler lidt det er få trænere , hvis over hovedet nogle, som tiltaler mig og det er ingen kvalitet i sig selv at de er tidligere spiller i OB . Jeg ser meget gerne en træner som kommer udefra og som ikke er flasket op i den danske curling kultur . Nye øjne , nye ideer og gerne mere disciplin tak .
                      Sådan ligesom Moniz?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Sådan ligesom Moniz?
                        Ha ha ,, hellere lidt ligesom Zorninger
                        Eller Rioch

                        ved iøvrigt ikke hvad han er for en ham Moinz , eller hvad hans kvalifikationer er ? Er der nogle som kan få Randers til at præstere ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Sådan ligesom Moniz?
                          Argh, så er jeg nu mere til ham Bertelsen de har fået ind i Randers. Han ser sgu god ud!

                          Comment


                            Har lige hørt fra én der har lidt med OB at gøre, at NT tilbød et beløb til spillerindkøb i sommervinduet, men at det ikke lykkedes JH at finde noget interessant til pengene.

                            Samme kilde tror også, at der godt snart kan ske noget angående sportsdirektør og træner - han mener at begge ryger, når/hvis der ryger nogen - NT er ikke tilfreds og det er eftersigende ham, som har lagt pres på JH for at lægge pres på KN i vinterpausen angående top 6.

                            Noget er på spekulations-basis - andet er mere "concrete".

                            Comment


                              Tak, du har lige gjort min udmærkede aften lidt bedre.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                Hmmm, det betyder vel også at vi må efterspørge vores scouting og passer til JHs udtalelser at der er penge at gøre noget hvis den rigtige spiller dykker op. Måske nogen skulle have sagt ham at spillere dykker ikke op men skal findes...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X