Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2½ år med Kent og Jesper - Hvordan er det gået?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Hele klubben og alle dens omgivelser er passive.

    Jeg synes vi burde lave et spin-off på Thorborg og Peter fra L’easy.. Lave noget sjovt på tribunen.
    Jeg er med
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Hele klubben og alle dens omgivelser er passive.

      Jeg synes vi burde lave et spin-off på Thorborg og Peter fra L’easy.. Lave noget sjovt på tribunen.
      "Forhælvæææ Sjanne, du suger lysten ud af mig til at komme på stadion"

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jamen der burde gøres noget , hvilket der burde være gjort for længe siden . Men fanscenen har bare været lige så passiv som Thorborg ;-)
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        "Forhælvæææ Sjanne, du suger lysten ud af mig til at komme på stadion"
        Hahahaha! Jeg siger GO! Eventuelt erstat Sjanne med Thorborg.

        Og så ellers bare nogle store prints på pap af hele familien.. Peter, Sjanne, Sjanne’s mand og Thorborg, sammenholdt med et stort banner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
          Jeg synes jo det er skræmmende når der på Eurosport er et interview med Kent N. - og da han bliver spurgt til den manglende udvikling svarer "Jeg ved godt at mange ikke mener der har været udvikling - ved ikke hvor de har det fra, jeg kan godt se at det ikke ligner det på superligaholdet, men der har været en stor udvikling, f.eks. kan i jo se at vi i dag vinder væsentligt flere kampe i reserveligaen end vi gjorde før - og det viser jo der har været en god udvikling i klubben"....

          Det er jo tydeligt at han enten er helt væk - eller også har han et kæmpeproblem med ikke at ville se fakta i øjnene. Det samme gør sig vel gældende i at John Bredahl siger i et interview under kampen, "Vi har ingen anelse om hvad der står i de andre kampe" (det var mens ACH var bagud).... Jeg bliver mere og mere overbevist om, at den ene sæson hvor Kent N. havde succes - den skyldtes ikke ham men Allan Kuhn - ligesom det vel også er tydeligt at der var mange spillere der på en sæson overpræsterede - det er jo meget minimalt hvad der er sket med Jönsson, Spalvis, Thomsen og Kusk efterfølgende.
          SYntes ikke man kan bruge resultater i reserveligaen til noget som helst, de fleste klubber bruger dem jo ikke til at vinde, blot for at prøve spilere der er ved at være skadesfrie af osv. Det er godt nok en meget tynd målestok på succes og fremgang.

          Fakta er vel at der faktisk er sket en reel tilbagegang.

          Comment


            Kent påtager sig skylden. Lyder som en farvel tale.
            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...svaret-er-mit/.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              SYntes ikke man kan bruge resultater i reserveligaen til noget som helst, de fleste klubber bruger dem jo ikke til at vinde, blot for at prøve spilere der er ved at være skadesfrie af osv. Det er godt nok en meget tynd målestok på succes og fremgang.

              Fakta er vel at der faktisk er sket en reel tilbagegang.
              Har sagt det før og gentager gerne .. træningskampe , sommerkampe , 1. vs 2. holdskampe til træning og reserveholdskampe er inderligt ligegyldige .. det giver lige i omegnen af ingenting at vinde de kampe lige som det intet giver at føre ved halvleg og så alligevel tabe kampen ..
              Der er kun et sted resultaterne tæller ..

              Kæft en jammerlab der står og bryster sig af sådan noget ... professionel stolthed og faglighed min bare røv ... tabermentalitet
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                OB fatter ikke en meter, hvorfor ringer vi ikke bare til Peter?

                Comment


                  Jeg har en fornemmelse af, at Kent Nielsen snart er færdig som træner i OB. Vi når ikke (den beskedne) målsætning to år i træk, og hvis der er nogen form for udvikling i vores spil, så er den kun negativ.

                  Spørgsmålet er så, om Jesper Hansen får lov at blive hængende. Spillet på banen er selvfølgelig Kent Nielens ansvar, men hvad med indkøbene? Jesper Hansen har lavet det ene fejlkøb efter det andet siden sin ankomst, og klubber med langt mindre budgetter klarer sig meget bedre. Hvor længe vil bestyrelsen blive ved med at acceptere det?

                  I øvrigt er jeg da glad for, at der begynder at komme snak om, hvor meget der egentlig er blevet tørret af på Kim Brink. Man skal ikke være i tvivl om, at Kim er en klubmand og OB'er for livet. Han lavede muligvis fejl, men han gjorde ALT hvad der stod i hans magt for at skaffe det mesterskab til klubben, som kunne have ændret klubbens fremtid så markant.

                  Kim har taget alle tæskene og beskyldes vel nærmest stadigvæk i dag for klubbens dårlige tilstand, men er det egentlig retfærdigt? Jeg tror det ikke, men det er meget belejligt for Jesper Hansen at kunne gå rundt og fortælle.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Kent påtager sig skylden. Lyder som en farvel tale.
                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...svaret-er-mit/.
                    I den ideelle verden betyder at tage ansvaret, at man tager sit gode (trænings)tøj og går. Desværre lever vi, politikere og fodboldtrænere i den faktiske verden.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Jeg har en fornemmelse af, at Kent Nielsen snart er færdig som træner i OB. Vi når ikke (den beskedne) målsætning to år i træk, og hvis der er nogen form for udvikling i vores spil, så er den kun negativ.

                      Spørgsmålet er så, om Jesper Hansen får lov at blive hængende. Spillet på banen er selvfølgelig Kent Nielens ansvar, men hvad med indkøbene? Jesper Hansen har lavet det ene fejlkøb efter det andet siden sin ankomst, og klubber med langt mindre budgetter klarer sig meget bedre. Hvor længe vil bestyrelsen blive ved med at acceptere det?

                      I øvrigt er jeg da glad for, at der begynder at komme snak om, hvor meget der egentlig er blevet tørret af på Kim Brink. Man skal ikke være i tvivl om, at Kim er en klubmand og OB'er for livet. Han lavede muligvis fejl, men han gjorde ALT hvad der stod i hans magt for at skaffe det mesterskab til klubben, som kunne have ændret klubbens fremtid så markant.

                      Kim har taget alle tæskene og beskyldes vel nærmest stadigvæk i dag for klubbens dårlige tilstand, men er det egentlig retfærdigt? Jeg tror det ikke, men det er meget belejligt for Jesper Hansen at kunne gå rundt og fortælle.
                      Jamen det startede jo allerede da vi var nogle som kritiserede JH´s første indkøb med at der var nogle som var langt mere nuancerede end os som lod det stå tydeligt at vi intet fattede fordi det jo var JH´s opgave at rydde op efter Kim Brink . Det lød nærmest nogle steder som om Kim havde brugt penge på egen hånd uden om bestyrelsen og derfor næsten havde kørt OB i sænk .
                      Derfor mente de nuancerede bedrevidende folk at når JH hentede en spiller som Kirkeskov til 1,3 mill så var det noget af det aller bedste han kunne finde til den økonomi Kim Brink havde efterladt , selvom vi på tidspunktet havde en vb rendende rundt på en aldeles ringe fungerende midtbane . Eller når han hentede Kryger ind som højre back .. Alt kritik ifb med indkøb blev manet til jorden med henvisning til at Kim Brink havde smadret vores økonomi .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Jeg har en fornemmelse af, at Kent Nielsen snart er færdig som træner i OB. Vi når ikke (den beskedne) målsætning to år i træk, og hvis der er nogen form for udvikling i vores spil, så er den kun negativ.

                        Spørgsmålet er så, om Jesper Hansen får lov at blive hængende. Spillet på banen er selvfølgelig Kent Nielens ansvar, men hvad med indkøbene? Jesper Hansen har lavet det ene fejlkøb efter det andet siden sin ankomst, og klubber med langt mindre budgetter klarer sig meget bedre. Hvor længe vil bestyrelsen blive ved med at acceptere det?

                        I øvrigt er jeg da glad for, at der begynder at komme snak om, hvor meget der egentlig er blevet tørret af på Kim Brink. Man skal ikke være i tvivl om, at Kim er en klubmand og OB'er for livet. Han lavede muligvis fejl, men han gjorde ALT hvad der stod i hans magt for at skaffe det mesterskab til klubben, som kunne have ændret klubbens fremtid så markant.

                        Kim har taget alle tæskene og beskyldes vel nærmest stadigvæk i dag for klubbens dårlige tilstand, men er det egentlig retfærdigt? Jeg tror det ikke, men det er meget belejligt for Jesper Hansen at kunne gå rundt og fortælle.
                        Nu Kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig på vegne af alle, men tror en af de fejl der er blevet lavet herfra med Brink er lidt den samme som JH. At man undervurderer eller glemmer bestyrelsen og de sidder og godkender det meste. Nu er det selvfølgelig en lukket organisation så vi kan ikke vide hvad der er hvad. Men tvivler da stærkt på at udover PH har vi ikke haft en sportsdirektør der bare har kørt deres eget show.

                        Comment


                          HVIS - og jeg understreger HVIS - man vil skifte træner og eventuelt sportslig ledelse, er tidspunktet nu så ikke det klart bedste?

                          Vi er havnet i en nedrykningpulje, vi - uden at være arrogant, men spiller for spiller og trods alt - bør kunne overleve ret overkommeligt. Det ville give nye folk et godt tilløb til at se truppen i "ægte" kampe og forberede sig på et transfervindue.

                          Jeg mener bare, at I forhold til at skifte i vinduet, efter sæsonen, eller i begyndelsen af den nye, så er tidpunktet lige nu jo ideelt, eller hvad tænker I?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Nu Kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig på vegne af alle, men tror en af de fejl der er blevet lavet herfra med Brink er lidt den samme som JH. At man undervurderer eller glemmer bestyrelsen og de sidder og godkender det meste. Nu er det selvfølgelig en lukket organisation så vi kan ikke vide hvad der er hvad. Men tvivler da stærkt på at udover PH har vi ikke haft en sportsdirektør der bare har kørt deres eget show.
                            Der er ingen tvivl om at Brink lavede fejl - det gør vi alle.
                            Men TC fik vist også tørret ansvaret af på Brink, og bestyrelsen gik fri. Hvis De mente, at JH var så fantastisk - hvorfor blev han så ikke hentet i stedet for TV Poul.
                            Det største problem, var at der ikke var nogen strategi da Brink blev fjernet. Hans betydning står efterhånden tydelig.
                            Men hvorfor vil NT tjene penge på OB. Hvis det er for at forrente penge så er fodbold en dårlig investering. Jeg havde håbet NT lidt så OB som en hobby - måske en dyr en af slagsen, men han kan alligevel ikke nå at bruge alle pengene, så kan han jo ligeså godt få fornøjelse ud af det. Jeg kan ikke tro, at de sidste små 10 år har været en fornøjelse.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                              HVIS - og jeg understreger HVIS - man vil skifte træner og eventuelt sportslig ledelse, er tidspunktet nu så ikke det klart bedste?

                              Vi er havnet i en nedrykningpulje, vi - uden at være arrogant, men spiller for spiller og trods alt - bør kunne overleve ret overkommeligt. Det ville give nye folk et godt tilløb til at se truppen i "ægte" kampe og forberede sig på et transfervindue.

                              Jeg mener bare, at I forhold til at skifte i vinduet, efter sæsonen, eller i begyndelsen af den nye, så er tidpunktet lige nu jo ideelt, eller hvad tænker I?
                              Tror ikke der vil komme et bedre tidspunkt .
                              Spørgsmålet er vel bare om bestyrelsen har siddet med hænderne i skødet og troet på KN/JH´s evigheds bavl om at truppen er god nok til top 6 ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                                Kent påtager sig skylden. Lyder som en farvel tale.
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...svaret-er-mit/.
                                Lige efter kampen i går spåede jeg ar Kent ville sige op. Ja han er gammeldags men har også gode værdier, så jeg tror han for sin egen æres skyld tilbyder at gå af.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X