Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråhd OB-SIF 10.12.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    KEP var oppe og skændes med en tilskuer efter kampen. Tror han havde lidt han skulle af med.
    "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

    Comment


      Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
      KEP var oppe og skændes med en tilskuer efter kampen. Tror han havde lidt han skulle af med.
      Hvornår er han ikke oppe og skændes med nogen efter en kamp? I sidste uge var det en modstander han skændes med.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Hvornår er han ikke oppe og skændes med nogen efter en kamp? I sidste uge var det en modstander han skændes med.
        Det viser i det mindste at lorteresultatwr går ham på . Jeg tåler ikke ligegyldige reaktioner efter nederlag og især ikke til et hold som SIF .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Det viser i det mindste at lorteresultatwr går ham på . Jeg tåler ikke ligegyldige reaktioner efter nederlag og især ikke til et hold som SIF .
          KEP har den rette indstilling - og det har et par stykker mere også. Det er ikke nok. Og i sidste ende JHs ansvar.

          Gider ikke de der spillerkommentarer med vi manglede kvalitet og skarphed - det kunne vi alle se. Men HVORFOR, det vil jeg gerne have bud på.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
            Det er så ringe, måske man skal til st kigge på om KN er den rette. Han fejler max taktisk i de sidste to kampe.
            Men spillerne hold kæft et lavt bundniveau.
            Hvor er lederskabet på banen, hvor er vinderinstinktet .
            Så gider jeg ikke hører på JH der siger vi har truppen og transfervinduet bliver stille og roligt i Ådalen.
            Det er uambitiøst .
            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-rigtige-trup/

            Kent om kampen. Vi har den rigtige trup, ingen offensive indkøb, små justeringer, vi skal træne os til forbedringer, vores angribere har før præstereret.

            Der er behov for at bestyrelsen træder i karakter. Fortæller Jesper og Kent, at det stykke arbejde der bliver udført er ikke godt nok. Desværre har bestyrelsen tilsyneladende ikke øje for hvad det lige er der foregår, der inde på grønsværen.
            Last edited by sinus; 10-12-2017, 20:39.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Gætter på at OB snart melder ud. Vi er stsdig yderst tilfreds med den trup vi har og der er ingen grund til at forstærke os for st nå top 6
              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-rigtige-trup/

              Skete så ganske kort tid efter kampen.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                hvordan kunne Tverskov blive MOM ??

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-rigtige-trup/

                  Skete så ganske kort tid efter kampen.
                  Nå nå nå... Så må træneren snart tage skylden

                  Comment


                    Første gang jeg har forladt en kamp før tid, det var ikke i protest men i dyb depression.

                    Ringe Ringe fodbold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-rigtige-trup/

                      Kent om kampen. Vi har den rigtige trup, ingen offensive indkøb, små justeringer, vi skal træne os til forbedringer, vores angribere har før præstereret.

                      Der er behov for at bestyrelsen træder i karakter. Fortæller Jesper og Kent, at det stykke arbejde der bliver udført er ikke godt nok. Desværre har bestyrelsen tilsyneladende ikke øje for hvad det lige er der foregår, der inde på grønsværen.
                      Så må Kent væk.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                        Nå nå nå... Så må træneren snart tage skylden
                        Om vi så havde tabt 57-0 idag ville Kent og Jesper stadig være fredet og citatet “Vores trup er god nok til Top 6” ville stadig være en slidt frase..
                        Der kommer til at ske nada i OB inden vi starter op igen og alle kan lige så godt indstille sig på det. Man er gået all in på kontinuitetskortet og alle klapper hinanden på ryggen over hvor mange flere point vi har i år..
                        Afstanden og kommunikation mellem fans og ledelsen er stadig skidt kørende hvor det man udtaler er langt langt væk fra det vi fans ser og man gider ikke engang give en facilitets status.

                        Dette halvår har også budt på en spillertunnel “designet af fans” og en fan kåring af Thomas Helveg hvor man “Har taget sine fans med på råd”
                        Man kan kalde det fordrejning af sandheden eller løgn og latin.. Facts er bare at OB kører sit eget løb mens man prøver at stoppe diverse luftkasteller ned i halsen på os.. Og den går sikkert også rent ind ved en del “overflade fans”, men vi er mange der ser lige igennem det og lugter bullshit.

                        Jeg grimmer mig over at det stadig ikke er muligt at få en hjertetransplantation pga der kommer stribet blod ud, men lunten bliver bare kortere og kortere hver gang der sker noget.. Tilliden til den sportslige ledelse er på frysepunktet og det eneste der holder mig lidt igang er det fornuftige arbejde man laver i U rækkerne.
                        Ellers er der sgu ikke noget at glæde sig over

                        Comment


                          Er der nogen som kan forklare mig hvordan sådan en sammenbrud kan ske?
                          Vi spillede ja en ordentlig 1. halvleg. Ikke fantastisk men virkeligt helt o.k. - manglede bare "det sidste". Vi kontrollerede kampen og det var bare et spørgsmål af tid for mig hvornår vi ville score. Mod SIF som havde ja 120 pokalminutter i benene ville det vel komme...
                          Men SIF kom ud i 2. halvleg og pludselig var vi under press, tabte linjen. Efter deres scoring blev det ja elendigt. En fejlaflevering efter den anden. Det virkede til dels at spillede de første gang tilsammen. Ingen kendte medspilleres løbeveje. Det er uforståeligt for mig.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Er der nogen som kan forklare mig hvordan sådan en sammenbrud kan ske?
                            Vi spillede ja en ordentlig 1. halvleg. Ikke fantastisk men virkeligt helt o.k. - manglede bare "det sidste". Vi kontrollerede kampen og det var bare et spørgsmål af tid for mig hvornår vi ville score. Mod SIF som havde ja 120 pokalminutter i benene ville det vel komme...
                            Men SIF kom ud i 2. halvleg og pludselig var vi under press, tabte linjen. Efter deres scoring blev det ja elendigt. En fejlaflevering efter den anden. Det virkede til dels at spillede de første gang tilsammen. Ingen kendte medspilleres løbeveje. Det er uforståeligt for mig.
                            Det er typisk for hold, der mangler ledere. Og spillere, der lidt mere ofte, end dem vi har - IKKE "mangler det sidste".

                            Jeg er IKKE enig i Kent Nielsens vurdering af, at de mange fejlafleveringer skyldtes "stress". Det skyldtes slet og ret mangel på koncentration. Der var mange UPRESSEDE fejlafleveringer.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det er typisk for hold, der mangler ledere. Og spillere, der lidt mere ofte, end dem vi har - IKKE "mangler det sidste".

                              Jeg er IKKE enig i Kent Nielsens vurdering af, at de mange fejlafleveringer skyldtes "stress". Det skyldtes slet og ret mangel på koncentration. Der var mange UPRESSEDE fejlafleveringer.

                              MvH ChrisOB
                              Talte Kent om "stress" som begrundelse for de fejlafleveringer?????
                              Det ville være ja helt til grine. At få et mål ind er noget helt normalt i fodbold. Hvis det stresser spillere så at de kan ikke spille mere en ordentlig aflevering så er det bare latterligt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Talte Kent om "stress" som begrundelse for de fejlafleveringer?????
                                Det ville være ja helt til grine. At få et mål ind er noget helt normalt i fodbold. Hvis det stresser spillere så at de kan ikke spille mere en ordentlig aflevering så er det bare latterligt.
                                Ja, han talte om stress. At vi stressede for meget med bolden, da vi kom bagud. Jeg synes så tilgengæld vi blev rigtigt sløve og mistede derfra koncentrationen. Det skyldes ikke stress, at man rammer en modstander i stedet for at lægge en meget simpel aflevering - det kan kun skyldes mangel på koncentration eller mangel på evner. I OB's tilfælde er det lidt af hvert; når holdet rammer bunden. Det er dog ikke unikt for et hold som OB's - det er helt almindeligt for hold, der har problemer med at komme bagud.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X