Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråhd OB-SIF 10.12.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Frygter vi taber 1-2, kan ende som Sdr. Jyske kampen
    Tja som jeg sagde, det er så tydeligt et taber hold til for mange penge JH har svigtet os med

    Comment


      Hvis nogen tror, at det her efterår får nogen form for konsekvens i vinterpausen, det være sig ift. ledelse eller spillere, så tager man så grueligt fejl. Det her er OBs ambitionsniveau. En top 6 placering, hvis vi er heldige.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        1 point havde Silkeborg fået på udebane før i dag. Det siger sgu alt.
        Det er simpelthen den mest pinlige anden halvleg jeg har set fra OB i mange mange år og jeg var endda på stadion og så os tabe 3-0 til Sønderjyske. Føj, hvor er det uværdigt at Helveg skal opleve sådan en gang lort fra en flok ynkelige OB’ere i hans legende-trøje.
        Jeg er virkelig chokeret over hvor ekstremt lavt et bundniveau vi har.
        PINLIGT

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
          Det er så ringe, måske man skal til st kigge på om KN er den rette. Han fejler max taktisk i de sidste to kampe.
          Men spillerne hold kæft et lavt bundniveau.
          Hvor er lederskabet på banen, hvor er vinderinstinktet .
          Så gider jeg ikke hører på JH der siger vi har truppen og transfervinduet bliver stille og roligt i Ådalen.
          Det er uambitiøst .
          Havde JH ikke siddet hjemme og drukket papvin, til Morten Korch, så havde vi haft Georgs og 6 point mere, ret simpelt.

          Comment


            Katastrofalt ringe 2. Halvleg. Teknisk på serieniveau - dårlige indskiftninger, sløv indstilling. En hån.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Det er simpelthen den mest pinlige anden halvleg jeg har set fra OB i mange mange år og jeg var endda på stadion og så os tabe 3-0 til Sønderjyske. Føj, hvor er det uværdigt at Helveg skal opleve sådan en gang lort fra en flok ynkelige OB’ere i hans legende-trøje.
              Jeg er virkelig chokeret over hvor ekstremt lavt et bundniveau vi har.
              PINLIGT
              Ja det er så langt fra hvad Helveg stod for. Der ingen røv i bukserne på det hold.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Gætter på at OB snart melder ud. Vi er stsdig yderst tilfreds med den trup vi har og der er ingen grund til at forstærke os for st nå top 6

                Comment


                  Havde vi nu vundet og indtaget 4. pladsen, havde efteråret været godkendt med fuld musik. I stedet sidder man nu tilbage med en rigtig øv-følelse. Hvor mange gange har vi ikke set den her type kamp efterhånden? Kæmpe spilovertag mod en defensivt orienteret modstander. Et overtag, som intet er værd, fordi vi ikke evner at komme til chancer. Vi har ca. bolden på sidste 1/3 lige så meget som silkeborg. Det er deprimerende at se det trilleri, når det samtidig er godt krydret med fejl som i dag. Hatten af for SIF, deres taktik var lagt perfekt.
                  Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                    Der vel kun to muligheder. Køb 2-3 spillere i vintervinduet eller sig farvel til Kent. Ingen i OB kan vel leve med det her.
                    Vi har mig bekendt levet med ringere de seneste par år ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Gætter på at OB snart melder ud. Vi er stsdig yderst tilfreds med den trup vi har og der er ingen grund til at forstærke os for st nå top 6
                      Det udtalte Jesper Hansen for to uger siden. Vi skal ikke forvente det store.

                      Comment


                        Vi skal bare få nogle angribere med kvalitet. Ofte derfor vi taber. Pga vi er så ineffektive oppe foran

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Vi skal bare få nogle angribere med kvalitet. Ofte derfor vi taber. Pga vi er så ineffektive oppe foran
                          Jep, men JH er jo ikke i stand til at bygge et top 6 hold, så det sker ikke

                          Comment


                            Tak for endnu en kønsløs Forestilling Kent. Tydeligt at
                            se, du er dygtig til at motivere både spillere og fans 👍

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Vi skal bare få nogle angribere med kvalitet. Ofte derfor vi taber. Pga vi er så ineffektive oppe foran
                              Sådan har det været et par kampe. Jeg syntes faktisk vi skaber for få chancer. AK har scoret fint, men vi skaber altså ikke særlig meget, minus et par kampe. Jeg gad virkelig godt at vi fik noget fart på vores kanter.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Sådan har det været et par kampe. Jeg syntes faktisk vi skaber for få chancer. AK har scoret fint, men vi skaber altså ikke særlig meget, minus et par kampe. Jeg gad virkelig godt at vi fik noget fart på vores kanter.
                                Enig. Problemet er fortsat i højeste grad, at vi ikke er dygtige nok til at skabe chancer. Vi har alt for få måder at skabe chancer på, og vi har ikke dygtige nok mellemrumsspillere til at få spillet til at lykkes ofte nok.

                                Comment

                                Working...
                                X