Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråhd OB-SIF 10.12.17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg1 point havde Silkeborg fået på udebane før i dag. Det siger sgu alt.
Jeg er virkelig chokeret over hvor ekstremt lavt et bundniveau vi har.
PINLIGT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægDet er så ringe, måske man skal til st kigge på om KN er den rette. Han fejler max taktisk i de sidste to kampe.
Men spillerne hold kæft et lavt bundniveau.
Hvor er lederskabet på banen, hvor er vinderinstinktet .
Så gider jeg ikke hører på JH der siger vi har truppen og transfervinduet bliver stille og roligt i Ådalen.
Det er uambitiøst .
Comment
-
Katastrofalt ringe 2. Halvleg. Teknisk på serieniveau - dårlige indskiftninger, sløv indstilling. En hån.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDet er simpelthen den mest pinlige anden halvleg jeg har set fra OB i mange mange år og jeg var endda på stadion og så os tabe 3-0 til Sønderjyske. Føj, hvor er det uværdigt at Helveg skal opleve sådan en gang lort fra en flok ynkelige OB’ere i hans legende-trøje.
Jeg er virkelig chokeret over hvor ekstremt lavt et bundniveau vi har.
PINLIGTOB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Havde vi nu vundet og indtaget 4. pladsen, havde efteråret været godkendt med fuld musik. I stedet sidder man nu tilbage med en rigtig øv-følelse. Hvor mange gange har vi ikke set den her type kamp efterhånden? Kæmpe spilovertag mod en defensivt orienteret modstander. Et overtag, som intet er værd, fordi vi ikke evner at komme til chancer. Vi har ca. bolden på sidste 1/3 lige så meget som silkeborg. Det er deprimerende at se det trilleri, når det samtidig er godt krydret med fejl som i dag. Hatten af for SIF, deres taktik var lagt perfekt.Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægDer vel kun to muligheder. Køb 2-3 spillere i vintervinduet eller sig farvel til Kent. Ingen i OB kan vel leve med det her."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægVi skal bare få nogle angribere med kvalitet. Ofte derfor vi taber. Pga vi er så ineffektive oppe foran
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægSådan har det været et par kampe. Jeg syntes faktisk vi skaber for få chancer. AK har scoret fint, men vi skaber altså ikke særlig meget, minus et par kampe. Jeg gad virkelig godt at vi fik noget fart på vores kanter.
Comment
Comment